2013-07-06, 09:50
Medlem
bullskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Är det verkligen DB som sitter anhållen? Expressens artikel kan tolkas som att husrannsakanhar gjorts hos DB men det är ngn annan som är anhållen. Artikeln säger också att flera husrannsakningar gjordes under natten.

http://www.expressen.se/gt/nytt-gripande-i-trollhattan-i-natt/

På radioväst sa dom nu att det är en bekant till den tidigare anhållna 36-åringen, samma man vars bil anmälts stulen och som hittats uppbränd.......

Angående den avspärrade parken, så va det en misshandel där inatt.

Läs och lyssna gärna här: http://sverigesradio.se/vast/
Citera
2013-07-06, 09:53
Medlem
Jag tyckte att advokaten TN sa på västnytt igår att det var fler personer i hennes lgh när hans klient var där, någon annan som hört det???
Citera
2013-07-06, 09:53
Medlem
Fingertutans avatar
Jag funderade över blodet och dropparna ni diskuterade om igår, var det inte så att de torkat upp de mesta blod innan ttela kom och tog bild? En tanke bara. Var lite frustrerad igår när det inte gick att citera eller skriva något och man satt och funderade bara.
Citera
2013-07-06, 09:54
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskarna
Jag tyckte att advokaten TN sa på västnytt igår att det var fler personer i hennes lgh när hans klient var där, någon annan som hört det???

Nej, det missade jag i alla fall.
Citera
2013-07-06, 09:57
Medlem
Har för mig morot bott i sjuntorp finns ju en del sjöar o mycke skog där med. Dom kanske ska ta sig en titt där
Citera
2013-07-06, 09:58
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Under gårdagen gjordes enligt Aftonbladet husrannsakan hos en av 36-åringens bekanta. Lådor och påsar bars ut och lastades i polisteknikernas bilar, skriver tidningen. Detta ska vara den person som också var ägare till den bil som hittades utbränd på Hunneberg tidigare i veckan.

Under natten greps sedan en ny person misstänkt i ärendet. Enligt Aftonbladet kan frihetsberövandet vara ett sätt att sätta press på den frisläppte 36-åringen och den person som nu sitter anhållen.

Är det DB som det handlar om i båda styckena eller är två olika personer?

Hur gammal är AW?
Citera
2013-07-06, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fingertutan
Nej, det missade jag i alla fall.
Visst sa han så..jag hörde det
Citera
2013-07-06, 10:01
Medlem
Novisa79s avatar
Citat:

Såg oxå inslaget i Västnytt igår där advokaten sa detta...
Citera
2013-07-06, 10:05
Medlem
Citat:

Jodå, det stämmer bra det. Till höger ligger nyhetssändningarna. "Västnytt, 5/7 21:23"
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vastnytt/37-aring-anhallen
Citera
Moderator
blomvattnares avatar
Länk till färsk sammanfattning inlagd i trådstarten.

https://www.flashback.org/sp44187452

/Mod
Citera
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det blir ingen middag. Istället är jag skyldig denna fågel en ursäkt. Somecoolname måste ha missat Farbror Blå.

Tillägg: Nu har en annan fågel viskat att polisen har IF:s mobil.
Måste ha missat det som sagt, för jag stog där i ca 15 min, men det var becksvart och inte en människa. mötte inga kända civilare på vägen heller, Kan dock ha haft hjälp från Lidköpingspolisen då det är deras distrikt. Ber oxå fågeln om ursäkt
Citera
2013-07-06, 10:06
Medlem
bagarn29s avatar
Finns det några bilder på hur det såg ut inne i lägenheten så man får en uppfattning om mängd och om allt blod fanns på ett ställe?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in