Citat:
Ursprungligen postat av
Niss3
Jag håller med dig. Rörelsen skulle se annorlunda ut om skötsamma nationalister stod vid rodret. Tyvärr är det många som inte vill riskera arbete och privatliv, och då blir det människor som har andra värderingar och synsätt som träder fram, kanske människor som i större grad inte anser sig ha nåt att förlora?
Naturligtvis är det så men snart har man nog inte mycket annat till val i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
Niss3
Hur ska rörelsen göra enligt dig?
Nej, alla får väl börja gå till sig själva. Jag menar, vi har trots allt fått den situationen som vi har idag eftersom alltför många ryggradslösa män varit alltför bekväma och få har varit villiga att sätta ned foten och bestämt sig för att nu jävlar anamma tänker jag försöka bli den där ledaren, jag tänker bli den där personen som folk kommer att följa, en samling män och kvinnor som går sin egen väg.
Så fort jag slutfört mina universitetsstudier ämnar i alla fall jag åt att på riktigt göra allt för att att bli den där personen och trumma fram, eftersom att jag tror att jag har potentialen. Varför skulle jag inte kunna bli den nye Hitler eller W.L. Pierce? Jag förbluffas ärligt talat över alla som själva inte känner likadant och tänker smått.
Som jag ser det är det ens förbaskade plikt gentemot våra förfäder och kommande generationer att engagera sig på riktigt och för en jävla gångs skull göra någonting vettigt av sitt liv och bli en riktig man, eller så kan man välja att leva mellanmjölk och bara se på förfallet.
Fan heller...
”De hetaste platserna i helvetet är reserverade för dem som, i tider av moralisk kris, är neutrala”