2013-07-05, 20:10
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Tre frågor

1) I ett pm till mig från en ny användare frågas om det delas ut några tidningar i BO trappuppgång på söndagar?

2) Vad har DB för vana att göra på Hunneberg?

3) Vad har DB för skostorlek och vad kan han väga?

P.S. Jag kan ta emot svar per PM om anonymitet hos svararen önskas. D.S.
Senast redigerad av ReimerDenYngre 2013-07-05 kl. 20:12. Anledning: lade till ps
Citera
2013-07-05, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pejori
Men S*bastian B*rström (SB) som tydligen sprang där ifrån, (ögonvittne) är han helt ute ur bilden nu?

Var kommer denna uppgiften ifrån?
Citera
2013-07-05, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pejori
Den killen bryter inte ihop.
Han är för härdad och för kall för det.

Vi får i så fall hoppas på att han och hans polare har gjort många misstag, såna som är iskalla och tror att dom är onåbara brukar alltid torska på just det att dom tror att dom har sopat igen alla spår, dom överskattar alltid sin förmåga!
Citera
2013-07-05, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Menade bilen...ingen slump direkt
Då är jag med.
Slumpen i all ära, men det får finnas gränser.
Samband, helt klart.
Tyvärr behöver dom inte bevisa sin oskuld, åklagaren ska bevisa deras skuld/inblandning.
Hoppas någon med civilkurage öppnar käften.
Citera
2013-07-05, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beh.ass.Pia

Svar på det finnes tidigare i tråden..märkligt att du lägger upp det igen..sb har alibi för hela helgen både dag och natt inte dom andra samt att hans alibi håller väldigt mycket högre Klass än dom andras..miggafrii och dB är ju inte några vittnen jag hade bilkarta iallafall
Citera
2013-07-05, 20:17
Medlem
WWIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beh.ass.Pia

Spekulation/rykte från S17 i tråden.
Citera
2013-07-05, 20:18
Medlem
Nu är jag igång igen med mina teorier Ang att AJ kan ha åkt till sin mammas stuga för att göra sig av med kroppen. Jag upptäckte att mamman hade en stuga inkl bild på den mm genom Miggafri*s blotta så är det helt omöjligt att han bett henne stänga bloggen så fort han kom ut för att det fanns info och bilder om stugan där?
Citera
2013-07-05, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Det jag hörde av livesändningen så sades det först ungefär; "någon gång under natten", och detta precicerades sedan lite med "någon gång efter midnatt". Jag hörde aldrig att något klockslag överhuvudtaget skulle nämnts.

Jag hörde det också..... Att det skulle skett runt klockan 3 sades ganska tidigt i sändningen, därför jag ville höra dem säga det igen, vilket de inte gjorde. De sa det du skrev resterande sändning.
Kan hon ha försagt sig? Och blivit tillsagd sen att inte vara så detaljerad....
Citera
2013-07-05, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backentopp
Vi får i så fall hoppas på att han och hans polare har gjort många misstag, såna som är iskalla och tror att dom är onåbara brukar alltid torska på just det att dom tror att dom har sopat igen alla spår, dom överskattar alltid sin förmåga!

Han är inte härdad han är skadad..

Han kommer att ta med sig det i sin egen grav men inte dom andra som vet sanningen för han har gjort misstaget att han pga av sin egen egoism har omringat sig med folk med dålig självkänsla och dom klarar inte vara tysta så länge så det ger med sig av naturliga skäl...

Han ryker på sin egen egoism..ska man lyckas ska man vara själv och det har hm inte varit i det här fallet och det kan vi säga direkt att därför löser det sig
Citera
2013-07-05, 20:23
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WWIII
Spekulation/rykte från S17 i tråden.
Länka till något eller några inlägg istället. Alla har inte samma inställningar som du (länkar finns på inläggsnumren), så vad som finns på sidan 17 kan variera.
Citera
2013-07-05, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blondie77
Nu är jag igång igen med mina teorier Ang att AJ kan ha åkt till sin mammas stuga för att göra sig av med kroppen. Jag upptäckte att mamman hade en stuga inkl bild på den mm genom Miggafri*s blotta så är det helt omöjligt att han bett henne stänga bloggen så fort han kom ut för att det fanns info och bilder om stugan där?

Det intressanta är att aj sagt i media via advokaten att han fått reda på det via telefon av sin mamma att han var lyst...men enligt miggafriis blogg skulle dom vara i stugan med hans mamma????

Inga bilder på att mamman är med heller!???

Och hade mamman behövt ringa honom om hon var med honom???
Citera
2013-07-05, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Han är inte härdad han är skadad..

Han kommer att ta med sig det i sin egen grav men inte dom andra som vet sanningen för han har gjort misstaget att han pga av sin egen egoism har omringat sig med folk med dålig självkänsla och dom klarar inte vara tysta så länge så det ger med sig av naturliga skäl...

Han ryker på sin egen egoism..ska man lyckas ska man vara själv och det har hm inte varit i det här fallet och det kan vi säga direkt att därför löser det sig
Ja. Blanda in medhjälpare är det farligaste man kan göra.

DB är väl inte den skarpaste kniven i lådan direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in