2013-07-05, 19:24
Medlem
iamjustices avatar
Kom på en sak. Om Bo hittas med dna spår från AJ så kan han ju bara säga att de var nära varandra under kvällen etc?
Citera
2013-07-05, 19:25
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamjustice
Kom på en sak. Om Bo hittas med dna spår från AJ så kan han ju bara säga att de var nära varandra under kvällen etc?
Självklart. De kramades när han gick, kan han säga.
Senast redigerad av Quarrel 2013-07-05 kl. 19:33.
Citera
2013-07-05, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Jaså men hur har han då lyckats ta dB bil i grästorp ??den är väl bunden till henne pga av armbandet??

Troligtvis inte han...
Han har inget med DB:s bil att göra.
Däremot har han värmt BO:S säng.
Armbandet är inte bundet till någon ännu, vad vi vet.
Citera
2013-07-05, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midnight
Det kan ha varit mitt inlägg du läste. Jag missuppfattade det och trodde att det var SB's bil som anmäldes stulen och hittades utbränd. Många förkortningar att hålla reda på.

Dock syftade jag på PT när jag skrev om "exet som hotat och misshandlat henne", jag nämnde allt i rad för visa på hur rörigt det blir för åklagare att räta ut alla frågetecken vid en eventuell rättegång. Jag kanske skrev slarvigt. Om det var mitt inlägg du tänkte på d.v.s.: https://www.flashback.org/sp44185477

Vem är DB då? Det namnet förekommer inte i sammanfattningen därav missuppfattade jag det och trodde det var SB:s bil som brann.

Kan man få lite fler bokstäver i namnet? Ålder? DB är vän med AJ som jag förstått det?

EDIT: Svaret ang DB var redan postat. Inlägget ovanför mitt.

Det var ditt inlägg.
Som sagt, många förkortningar blir det...

DB vars bil som brann heter D*nnis B*rndtsson och är vän med AJ, det stämmer.

Och nu såg jag att du hittat info om DB.
Mycket att hålla reda på...
Bra inlägg du skrev för övrigt!
Citera
2013-07-05, 19:29
Medlem
Utan hittad kropp kallnar spåret och AJ kommer undan, om han nu inte bryter ihop och erkänner allt och visar var kroppen är. Under har hänt förr!!
Citera
2013-07-05, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Utan hittad kropp kallnar spåret och AJ kommer undan, om han nu inte bryter ihop och erkänner allt och visar var kroppen är. Under har hänt förr!!
Den killen bryter inte ihop.
Han är för härdad och för kall för det.
Citera
2013-07-05, 19:33
Medlem
Har varit borta från tråden några dagar, shit vad jag har missat mycket. Orkar inte läsa ikapp. Men finns det någonstans i tråden jag kan läsa något om det andra barnet? Ett var i lägenheten, men det andra? För visst är hon 2- barnsmor?
Citera
2013-07-05, 19:34
Medlem
Bus-i-mitt-huss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66

Människan är för sjuk för att bryta ihop. Han saknar empati och många andra hjärnceller för den delen med.
Citera
2013-07-05, 19:35
Medlem
WWIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spotless1
Har varit borta från tråden några dagar, shit vad jag har missat mycket. Orkar inte läsa ikapp. Men finns det någonstans i tråden jag kan läsa något om det andra barnet? Ett var i lägenheten, men det andra? För visst är hon 2- barnsmor?

Har för mig att det andra barnet var hos hennes mor.
Citera
2013-07-05, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Vad jag har förstått så var ej aj och dB med men miggafrii var med av någon underlig andledning..pt vet jag ej faktiskt..pappa samt styvmamma

Finns folk här inne som har bra koll på vilka som var med och inte ..men när det gäller vänner så var ej aj med han åkte på semester med miggafrii och db...rätt konstigt när hans söta tjej försvinner

Och om det nu hade varit pt så hade väl aj brytt sig mer om vad som hänt??eller !..framför allt så hade han ju troligtvis reagerat dagen efter på bråket mellan honom och pt!!..men det gör han heller inte..han borde väl försökt att få tag i i*a för att kolla hur hon mår..
Med tanke på folks Profiler på fejjan och vänskapsband/förhållanden/släktskap, kan vem som helst av THN:s drägg vara inblandad.
Det är väl bara en banjo som fattas i den härvan...
Nu har ju AJ enl. egen utsago inte vetat något och har därefter suttit inlåst.
Har han ett ont öga till PT lär det visa sig med tiden.
Citera
2013-07-05, 19:38
Medlem
Jag kan fortfarande inte se någonting om AW, äldsta barnets far, så provar åter igen att fråga om någon vet vem han är över huvudtaget? Vet I*as familj ens detta tro?
Citera
2013-07-05, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spotless1
Antingen hos BO:S mor eller i sitt avlastningshem.
Det barnet är rätt tyst om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in