2013-07-05, 14:16
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Jag vet att jag läste det i tråden någonstans, men det är väl inte på något sätt fastställda eller officiella uppgifter.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17066553.ab

Här är artikeln, dock kan man ju missuppfatta och tro att det är R som är full med blod, kanske menar lägenheten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Eftersom barnet, vad det verkar, hade blod på sig, så bör det ju hänt något precis bredvid där barnet låg. Att barnet inte skulle vakna av vad du nu var som fick BO att börja blöda låter ganska osannolikt.

Inte alls.... barnet kan ha sovit sig igenom hela natten, trots oväsen och vaknat på morgonen och klättrat ur sin säng, och förmodligen kletat ner sig själv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novami
Om ett barn skriker konstant, så börjar man nog lyssna, när skriket sen övergår till panik skrik och ingen verkar komma till undsättning så lär man reagera.... OM man hör barnet dvs. Mitt på dagen jobbar väl dom flesta kan man ju iof tycka, de skulle väl vara ända förklaringen i såfall...

Den var lördag natt och söndag detta.
Citera
2013-07-05, 14:17
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullskit
Vart framgår det att lillpojken va blodig? Har bara läst att han hittades/lämnades ensam i blodig läg.
Förlåt, men jag måste ha missat detta.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17066553.ab
Citera
2013-07-05, 14:19
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrocado
Förlåt om det har nämts, men hur många bor det i hennes trapp? Jag vet att 2st var bortresta iaf.

6st lägenheter inkluderat BO's.
Citera
2013-07-05, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klimatis
Finns det någon koppling mellan mi**afr*i och I*a förutom samma knullpartner- AJ? Är dessa brudar vänner? Har det funnist rivalitet mellan brudarna? Samma kompisgäng?
Hur kommer det annars att bloggen länkas?

Dom har troligtvis samma partner ja eller kompis om du så vill ..men det är så att hon var med aj närmast efter det som hänt i flera dagar..det konstiga är det att hon också sedan var med i sökandet av i*a ...hon av någon vet vad som hänt för hon kom till thn på lördagen tydligen sedan ska väl aj hängt på henne hem till Uddevalla. .därför är bloggen utav intresse ..för det verkar som hon dubbel spelar..
Citera
2013-07-05, 14:20
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novami
Mitt på dagen jobbar väl dom flesta kan man ju iof tycka, de skulle väl vara ända förklaringen i såfall...
Det här var på en söndag då de flesta är lediga.
Möjligt att barnet skrek men att alla i huset var vana vid det och inte såg det som konstigt.

Men: Under natten förekom ett telefonsamtal mellan någon expojkvän och den anhållne, det sägs att de blev osams, men så behöver det inte varit. En möjlighet är att offret var död eller kidnappad redan då, och inte förrän ganska sent på söndagen fördes ut till någon väntande bil assisterad av bilägaren och kanske den han samtalat med under natten.

Fundering: Advokaten kunde tidigare inte svara på när den anhållne åkte från lägenheten eller hur han gjorde det. Det verkar som om det varit något som varit svårt för den anhållne att kunna förklara.
Citera
2013-07-05, 14:20
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ndyz
6st lägenheter inkluderat BO's.

det var inte många, 5 då och 2 var bortresta
Citera
2013-07-05, 14:22
Medlem
http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2235856-har-lamnar-36-aringen-arresten
Citat:
Klockan 13.35 lämnade den misstänkte arresten i Trollhättan för att åka till häktningsförhandlingar.
Citera
2013-07-05, 14:22
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fingertutan
Nej, det var det jag menade, göms. Uppfattade som att personen jag citerade eller svarade på menade att hon levde och hölls kidnappad.

Det var mej du citerade och jag tror tyvärr inte att hon lever. Det var mer en allmän fråga om varför någon skulle kidnappa henne och hålla henne i ett ödetorp.

Kanske lite otydligt skrivet.
Citera
2013-07-05, 14:23
Bannlyst
Man vet inte vad som hänt, men de är i alla fall borta och hon lämnade sin ett och halvt år gamla son i lägenheten som var full med blod.

Se står det i tidningen.
Jag antar att det är lägenheten som är full med blod. inte att barnet är fullt med blod.
Citera
2013-07-05, 14:23
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meii
det var inte många, 5 då och 2 var bortresta

fast sen går ju källaren under i huset. så kan du ta dig in i en av dörrarna så kan du komma åt all lägenheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in