Har han någon koppling till de andra personerna i utredningen eller hade hon bara ofantlig tur som kom levande hem från internet-dejt med fanskapet? Alla har ju inte haft samma tur...
Hur väl känner MT och hans bilkompis till Hunneberg?
Finns det något ställe där missbrukare och kriminella drar sig undan?
Jag tänker som i Marina-fallet där kroppen hittades i närheten av ett kabelbrännarställe.
Dom flesta i Trollhättan känner till platsen rätt väl pga av skolresor görs i området bland annat..det är där kungen jagar älg ..det är ett känt område...samt att aj kompis dB bor jävligt nära där...
Har han någon koppling till de andra personerna i utredningen eller hade hon bara ofantlig tur som kom levande hem från internet-dejt med fanskapet? Alla har ju inte haft samma tur...
Hon känner honom väl..hon var bästa vän med offret!!
Ja, dessa tjejers liv är en sorglig blandning av brist på bildning, förnuft och en mix av olika droger. Fy fan! Jag har roat mig med att läsa på miggafriis blogg den senaste timmen och det är med en skräckblandad förtjusning. Hon har alltså 3 ungar, vill ha fler, har 2 ex som sitter på kåken i enligt henne själv, ungarna har naturligtvis olika farsor... Hon har nationalistiska/rasistiska åsikter, men hycklar enormt med att knulla med en britt som knappast har sina gener där.
Den här bilden säger ganska mycket, 3 stackars chavs till ungar, som tyvärr inte går mot en ljus framtid med tanke på morsan. Motbevisa mig gärna ungar, ni förtjänar bättre än den lotten ni har fått i livet. Jag hoppas socialen får sina tjocka tummar ur röven och faktiskt börjar syna dessa tragiska kvinnor i sömmarna.
Nu hoppas man på en häktning och att de hittar stackars Id*!
Hur fan kan du lägga ut bild på barnen som är helt oskyldiga i sammanhanget? Skäms på dig o låt de oskyldiga vara!