2013-07-05, 13:35
Medlem
bagarn29s avatar
Hur väl känner MT och hans bilkompis till Hunneberg?
Finns det något ställe där missbrukare och kriminella drar sig undan?

Jag tänker som i Marina-fallet där kroppen hittades i närheten av ett kabelbrännarställe.
Citera
2013-07-05, 13:35
Medlem
atskitvlasovits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
En fågel viskade just att D*ta N*lsson har haft ihop det med den här svärsmorsdrömmen: http://www.expressen.se/nyheter/varg-29-mordade-johanna-pa-filmkvall/

Har han någon koppling till de andra personerna i utredningen eller hade hon bara ofantlig tur som kom levande hem från internet-dejt med fanskapet? Alla har ju inte haft samma tur...
Citera
2013-07-05, 13:37
Medlem
Alltså, ju mer jag läser i den här tråden, desto mer beklämd blir jag. TB, DN, DB, AJ, PT, BO, AW, föräldrar...

Droger, våld, nazism, hat mot invandrare.

Jag hoppas för alla inblandades skull att de öppnar en bok, läser och sedan kommer till insikt vad som är viktigt i livet.
Citera
2013-07-05, 13:38
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
En fågel viskade just att D*ta N*lsson har haft ihop det med den här svärsmorsdrömmen: http://www.expressen.se/nyheter/varg-29-mordade-johanna-pa-filmkvall/

Ja, ingen större överraskning. Dessa tjejer verkar ju bli våta i trosan av de mest sinnessjuka, labila och kriminella männen de kan hitta.
Citera
2013-07-05, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Hur väl känner MT och hans bilkompis till Hunneberg?
Finns det något ställe där missbrukare och kriminella drar sig undan?

Jag tänker som i Marina-fallet där kroppen hittades i närheten av ett kabelbrännarställe.

Dom flesta i Trollhättan känner till platsen rätt väl pga av skolresor görs i området bland annat..det är där kungen jagar älg ..det är ett känt område...samt att aj kompis dB bor jävligt nära där...
Citera
2013-07-05, 13:40
Medlem
Heffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Alltså, ju mer jag läser i den här tråden, desto mer beklämd blir jag. TB, DN, DB, AJ, PT, BO, AW, föräldrar...

Jag hoppas för alla inblandades skull att de öppnar en bok, läser och sedan kommer till insikt vad som är viktigt i livet.

Håller med till fullo!
Vilket patrask och det värsta är att det finns småbarn med i bilden.
Citera
2013-07-05, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atskitvlasovit
Har han någon koppling till de andra personerna i utredningen eller hade hon bara ofantlig tur som kom levande hem från internet-dejt med fanskapet? Alla har ju inte haft samma tur...

Hon känner honom väl..hon var bästa vän med offret!!
Citera
2013-07-05, 13:41
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T02

Håller med helt och hållet. Skrämmande!
Citera
2013-07-05, 13:42
Medlem
Citat:
E inte 100 men har hört nånstans att han e pappa till hennes dotter
Citera
2013-07-05, 13:42
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fingertutan
Det finns mycket som kan gömmas i ödehus, det behöver ju inte innebära att personen ifråga hålls kidnappad där. Var det inte samma sak i Boden?

Det står göms, det betyder inte att hon lever, avliden men göms
Citera
2013-07-05, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Ja, dessa tjejers liv är en sorglig blandning av brist på bildning, förnuft och en mix av olika droger. Fy fan! Jag har roat mig med att läsa på miggafriis blogg den senaste timmen och det är med en skräckblandad förtjusning. Hon har alltså 3 ungar, vill ha fler, har 2 ex som sitter på kåken i enligt henne själv, ungarna har naturligtvis olika farsor... Hon har nationalistiska/rasistiska åsikter, men hycklar enormt med att knulla med en britt som knappast har sina gener där.

Den här bilden säger ganska mycket, 3 stackars chavs till ungar, som tyvärr inte går mot en ljus framtid med tanke på morsan. Motbevisa mig gärna ungar, ni förtjänar bättre än den lotten ni har fått i livet. Jag hoppas socialen får sina tjocka tummar ur röven och faktiskt börjar syna dessa tragiska kvinnor i sömmarna.

Nu hoppas man på en häktning och att de hittar stackars Id*!

Hur fan kan du lägga ut bild på barnen som är helt oskyldiga i sammanhanget? Skäms på dig o låt de oskyldiga vara!
Citera
2013-07-05, 13:44
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Det står göms, det betyder inte att hon lever, avliden men göms

Nej, det var det jag menade, göms. Uppfattade som att personen jag citerade eller svarade på menade att hon levde och hölls kidnappad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in