2013-07-05, 13:22
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Vågar inte svara på det, då får man väl en varning av en okontrollerad moderator.
Men att dom inte har feta utbildningar kan man väl lätt påstå, och att döma av deras tidigare liv (allihopa) så kunde man bara vänta på detta.

Ja, dessa tjejers liv är en sorglig blandning av brist på bildning, förnuft och en mix av olika droger. Fy fan! Jag har roat mig med att läsa på miggafriis blogg den senaste timmen och det är med en skräckblandad förtjusning. Hon har alltså 3 ungar, vill ha fler, har 2 ex som sitter på kåken i enligt henne själv, ungarna har naturligtvis olika farsor... Hon har nationalistiska/rasistiska åsikter, men hycklar enormt med att knulla med en britt som knappast har sina gener där.

Den här bilden säger ganska mycket, 3 stackars chavs till ungar, som tyvärr inte går mot en ljus framtid med tanke på morsan. Motbevisa mig gärna ungar, ni förtjänar bättre än den lotten ni har fått i livet. Jag hoppas socialen får sina tjocka tummar ur röven och faktiskt börjar syna dessa tragiska kvinnor i sömmarna.

Nu hoppas man på en häktning och att de hittar stackars Id*!
Senast redigerad av Bearforceone 2013-07-05 kl. 13:31.
Citera
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Häktningsframställan: http://img839.imageshack.us/img839/1856/l2f.pdf
Dom verkar ha mer kött på benen än vi nånsin kan tänka oss?
Citera
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Att han är kapabel till att misshandla brudar är det ingen som säger emot, inte ens miggafri* sa emot det.
Att ho är kidnappad, inte en chans på planeten

Fångvaktare?
Citera
2013-07-05, 13:25
Medlem
atskitvlasovits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Den här bilden säger ganska mycket, 3 stackars chavs till ungar, som tyvärr inte går mot en ljus framtid med tanke på morsan. Motbevisa mig gärna ungar, ni förtjänar bättre än den lotten ni har fått i livet. Jag hoppas socialen får sina tjocka tummar ur röven och faktiskt börjar syna dessa tragiska kvinnor i sömmarna.

Nu hoppas man på en häktning och att de hittar stackars Id*!

Har också spenderat lite tid med "miggafrii" - men man får ju ont i huvudet av hennes taffliga fotografering... Tittar hon ens på bilderna innan hon laddar upp dem?
Citera
2013-07-05, 13:27
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somecoolname
Dom verkar ha mer kött på benen än vi nånsin kan tänka oss?

Vad baserar du det uttalandet på om jag får fråga?
Citera
2013-07-05, 13:28
Bannlyst
Citat:
Reglerna är mycket diffusa och kan tolkas olika.
Ursäkta för ot.
Nej då de är klockrena i sitt agerande, moderatorerna städar och gör trådarna beboeliga efter gällande regelverk. De bestämmer-du följer.

~bäver

Tänkte på de tidigare diskuterade maskgrävningarna, kan det vara så att man provat och stött på sten och gått till nästa stället. Eller är det styckat i mindre delar... Hur som är det att tänka som en .... vart gör man av kroppen när man är i panik... Älven är ju okey och funderar på bron över vid Lilla Edet, men det kanske ligger för långt bort men där är det strömt så där försvinner saker lätt...
Citera
2013-07-05, 13:29
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Vad baserar du det uttalandet på om jag får fråga?
Med tanke på häktningsframställan.
Citera
2013-07-05, 13:30
Medlem
Quarrels avatar
En fågel viskade just att D*ta N*lsson har haft ihop det med den här svärsmorsdrömmen: http://www.expressen.se/nyheter/varg-29-mordade-johanna-pa-filmkvall/
Citera
2013-07-05, 13:32
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somecoolname
Med tanke på häktningsframställan.

Vad i häktningsframställan får dig att tro att de har mycket kött på benen?
Citera
2013-07-05, 13:33
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atskitvlasovit
Har också spenderat lite tid med "miggafrii" - men man får ju ont i huvudet av hennes taffliga fotografering... Tittar hon ens på bilderna innan hon laddar upp dem?

Ja, hon verkar ju stolt över skiten och alla irriterade GIF-bilder hon slänger upp.
Citera
2013-07-05, 13:34
Medlem
OCRnummers avatar
Och här poserar GM med bössan på sidan av. Som värsta Al-Quida

http://miggafrii.bloggplatsen.se/sida-10/

Scrolla ner på sidan.

Ledsen om det är en dubbel..
Citera
2013-07-05, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Nej då de är klockrena i sitt agerande, moderatorerna städar och gör trådarna beboeliga efter gällande regelverk. De bestämmer-du följer.

~bäver

Tänkte på de tidigare diskuterade maskgrävningarna, kan det vara så att man provat och stött på sten och gått till nästa stället. Eller är det styckat i mindre delar... Hur som är det att tänka som en .... vart gör man av kroppen när man är i panik... Älven är ju okey och funderar på bron över vid Lilla Edet, men det kanske ligger för långt bort men där är det strömt så där försvinner saker lätt...

Hej på dej..det var jag som hittade det stället..och det ligger precis vid bron över till vargön..man kan tolka platsen på olika sätt kan vara så att man stött på sten...eller valt att gräva längre in ..men tror fortfarande att det är nåt där då man har grävt av rötter till och med...man orkar helt enkelt inte det för lite mask ...sedan är storleken rätt intressant på den längst in alltså...men det är också så att man kan se att någon har hanterat större stenar där..och där är älven några meter ifrån samt att det försvinner rätt lätt där med..och syn skyddat är det också nattetid..det skulle egentligen vara en rätt ultimat plats..och den ser väldigt märklig ut iallafall..men polisen blev ju kontaktad så dom har väl avfärdat platsen kanske...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in