2013-07-05, 00:46
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lqpg
han har säkert tänkt tanken att göra henne illa innan?
Men inget planerat i detalj, utan mer än tanke bara.?
denna kväll/ morgon blev tanken en handling?
Som inte var planerad att gå så illa?
Tror att mycket bevis om vem / vilka som är GM finns i lägenheten.
Dna osv..
tror knappast att de var Hon som rörde sist vid tex dörr handtagen?
Rökte han i lägenheten? vart fimpade han?
drack han något? åt något? glömde han något i lägenheten som var hans?
sko avtryck av en medhjälpare?

Sen finns de ju de psykopater som gärna vill ha sitt offer medvetna när de utför en handling. just för att de vill se dom lida, så de hon kan lika väl ha varit medveten?

Både AJ själv och andra har sagt att han varit i lägenheten den aktuella kvällen så jag förstår inte riktigt vad du svamlar om.
Citera
2013-07-05, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Vart kommer informationen om att DB hjälpt med transport i från? Tycker mest att folk antar saker när dem skriver i tråden. DB är ju inte ens anhållen.

Känns mer som att miigafii eller vad hon heter är inblandad. Hon var väl med AJ i lördags?

yes, dom var på hemlig adress enligt hennes blogg, samt att "Hon kände sig levande".

hon är definitivt en medbrottsling!!
kanske var hon med i lägenheten, och höll ungen lugn när GM Dödade I?
1,5 år visst är man liten då, men man förstår nog, om han nu var vaken och i samma rum som mamman dödades så kanske han skrecK eller grät av rädsla för vad som händer?
då kallar GM dit miigafii som kanske kan handskas med ungen??
Citera
2013-07-05, 00:47
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuchsbau
Missförstå mig inte, jag förstår att du är nyfiken och att du vill hjälpa till. Det vill jag också.
Men jag förstår mer och mer varför det är bäst att göra det i samband med polisen.

Ju fler som är däruppe, desto större risk för att spåren förstörs för hundarna. Det kanske inte är olagligt men...jaja, bara du förstår vad jag menar.

Jag håller med dig. Om du läser mina inlägg i tråden så finner du att jag fått skit här för att jag inte ville berätta platsen för den brunna bilen. Varför tror du jag höll inne med det? Sedan har ju missing people gått där och därefter berättade jag.
Citera
2013-07-05, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
Han är 1 & och ett halvt år, och ja han var hemma när det skedde.

Låg han i sin barnsäng eller är det troligaste att han sett sin mamma?
Det sistnämnda hade ju varit för jävla tragiskt
Citera
2013-07-05, 01:06
Medlem
Greger65s avatar
Det kan ju också vara så att GM tagit livet av I.F någongång under natten sedan varit kvar i lägenheten en bra bit in på dagen (med tanke på att blodet upptäcktes så sent)
Kontaktat någon via FB eller annan (nazistisk)sajt och bett om hjälp och sedan har de tagit sig ut genom att "hålla koll" i trappen....Inte trovärdigt kanske men med tanke på att blodet upptäcktes så sent... Händer det något i trappen nattetid är det väl större risk att någon kollar vad som händer..vad vet jag.
Kan man köra ända fram till porten?
Citera
2013-07-05, 01:10
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greger65
Det kan ju också vara så att GM tagit livet av I.F någongång under natten sedan varit kvar i lägenheten en bra bit in på dagen (med tanke på att blodet upptäcktes så sent)
Kontaktat någon via FB eller annan (nazistisk)sajt och bett om hjälp och sedan har de tagit sig ut genom att "hålla koll" i trappen....Inte trovärdigt kanske men med tanke på att blodet upptäcktes så sent... Händer det något i trappen nattetid är det väl större risk att någon kollar vad som händer..vad vet jag.
Kan man köra ända fram till porten?

Ja, på några meter när.

Jag har också funderat över om lägenheten tömdes på morgonen och inte på natten, men det som strider mot den hypotesen är, som någon annan i tråden nämnt, att bilen blev stöldanmäld på söndagen. Det är inte rimligt att tro att hela operationen genomfördes i dagsljus och då spricker nog tidsschemat...
Citera
2013-07-05, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lqpg
yes, dom var på hemlig adress enligt hennes blogg, samt att "Hon kände sig levande".

hon är definitivt en medbrottsling!!
kanske var hon med i lägenheten, och höll ungen lugn när GM Dödade I?
1,5 år visst är man liten då, men man förstår nog, om han nu var vaken och i samma rum som mamman dödades så kanske han skrecK eller grät av rädsla för vad som händer?
då kallar GM dit miigafii som kanske kan handskas med ungen??
Tro mig, hon har inte varit där den kvällen utan hos en annan grabb som hon fick sig ett ligg utav. Sedan vet ju inte jag om hon har pratat med A J dagen efter eller vet något om brottet, men jag tror knappast A J skulle anförtro sig till henne om så tunga brott. Vill återigen påpeka att Miigafrii är en stor nolla som tycker killar som A J är häftiga och blir kär i vem som helst, bara du har tatueringar och ser "farlig" ut. Hon jobbar som call girl åt någon sexfirma.

Hon är en pajas utan dess like!
Citera
2013-07-05, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Ja, på några meter när.

Jag har också funderat över om lägenheten tömdes på morgonen och inte på natten, men det som strider mot den hypotesen är, som någon annan i tråden nämnt, att bilen blev stöldanmäld på söndagen. Det är inte rimligt att tro att hela operationen genomfördes i dagsljus och då spricker nog tidsschemat...

Finns det källare?

Kan man komma in/ut i källare från annan entré?

Går hissen till källaren?
Citera
2013-07-05, 01:13
Medlem
Greger65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Ja, på några meter när.

åh okej då kan man nog lägga ner den tanken.
Det beror iofs på när bilen anmäldes stulen..eller?
Citera
2013-07-05, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bennythecop
Låg han i sin barnsäng eller är det troligaste att han sett sin mamma?
Det sistnämnda hade ju varit för jävla tragiskt
Enligt vad hennes pappa hade sagt till tidningen så var han ner blodad.
Citera
2013-07-05, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
Enligt vad hennes pappa hade sagt till tidningen så var han ner blodad.

Vilken tidning skrev detta? Det var nytt för mig i alla fall.
Citera
2013-07-05, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forno.Romano
Finns det källare?

Kan man komma in/ut i källare från annan entré?

Går hissen till källaren?

Ja på alla frågorna!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in