Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-07-04, 18:40
  #1
Medlem
Stilliss avatar
Jag köpte en 50ml LSD Butelj för några papp 5-6 år sedan, denna lilla flaska kom fram i förrgår när jag röjde ur förrådet.

Min tjejkompis som är 19 har droppat 3 droppar i varje öga. Jag sa 1 droppe men hon tog för "säkerhets skull" 3 droppar i varje, snabb var hon......

Nå, vi är ute i min stuga, inge sjukhus direkt... ska jag verkligen låta henne dö psykiskt här ute...? Vad ska jag göra??? Hon har liksom skärsår på låren från rakblad o shizz... hon kommer seriöst inte må bra alls tror jag... Denna butelj är av versionen Alice.

Kanske är bäst att låsa in henne i källaren o bara vänta ut skiten....? Släppa henne vid bussen sen imorgon o dra fort som fan? Tänker då inte vara inblandad i detta, hon vet inte mitt efternamn, men vet ju hur jag ser ut... kan bli problem det.

Jag har käkat 5.4g shroom för ca 25min sedan, och känner vid det här laget att det skulle kanske vara bäst för alla att släppa ut na i skogen o sen gå hem? Alla ni som läser detta måste ju fatta att flickebarnet aldrig kommer bli sig själv igen, därför pratar vi inte nu längre om att försöka reparea situationen för henne utan istället hur jag ska göra för att klara mig ur denna miserabla skit.

Men dumpa henne nånstans? Jag vägrar låta mig bli fängslad för henne, så jävla onödigt. Vägrar gör jag, skiter i hennes liv. Hon har inga föräldrar, inga syskon, och försökt ta livet av sig ett antal gånger...... ASSÅ VAFAN !!! OK kanske inte göra så men... vad ska jag göra då...? Binda henne?

Ska jag binda henne vid ett träd kanske? Bäst så va? har en massa fiskelina jag kan vira ett antal varv runt henne, jo.. blir nog bäst eller vad tror ni? (( Snabba puckar nu, knappt en timme kvar innan hon kommer påbörja sin resa mot mental död.
Citera
2013-07-04, 18:42
  #2
Medlem
avvakta och se vad som händer först.... har lsd ens speciellt bra biotillgänglighet om du häller det i ögat? hon tog tre gånger mer än vad du sa, inte 30 gånger mer. du nojar bara. vänta tills att hon fuckar ur först innan du börjar fundera på att GARANTERAT TILL 100% skärra henne för livet genom att låta henne trippa på syra fastbunden i ett träd.
Citera
2013-07-04, 18:44
  #3
Medlem
Stilliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettkontobara
avvakta och se vad som händer först.... har lsd ens speciellt bra biotillgänglighet om du häller det i ögat? hon tog tre gånger mer än vad du sa, inte 30 gånger mer. du nojar bara. vänta tills att hon fuckar ur först innan du börjar fundera på att GARANTERAT TILL 100% skärra henne för livet genom att låta henne trippa på syra fastbunden i ett träd.


Asså hon väger kanske 55kilo, jag tror absolut att jag ska binda henne, vad menar du kan bli värre??? Vad fan kan bli värre liksom???
Citera
2013-07-04, 18:49
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stillis
Asså hon väger kanske 55kilo, jag tror absolut att jag ska binda henne, vad menar du kan bli värre??? Vad fan kan bli värre liksom???
att du ö.h.t. försöker ingripa i situationen. då kommer det bli tusen gånger värre för alla inblandade. det absolut bästa du kan göra är att låta henne vara. du själv är ju uppenbart totalt instabil. om någon ska skickas ut i skogen så är det bättre att det är du. du är ju den enda som funderar på att skada någon annan.
Citera
2013-07-04, 18:52
  #5
Medlem
cbatbhs avatar
Hur är hon nu? Vad gör hon? Vad säger hon?

Ge oss lite info och inte bara massa nonsens.. helvete.
Citera
2013-07-04, 18:55
  #6
Medlem
Stilliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettkontobara
att du ö.h.t. försöker ingripa i situationen. då kommer det bli tusen gånger värre för alla inblandade. det absolut bästa du kan göra är att låta henne vara. du själv är ju uppenbart totalt instabil. om någon ska skickas ut i skogen så är det bättre att det är du. du är ju den enda som funderar på att skada någon annan.

Hmm, mycket speciellt att läsa ditt svar svampad, väckte vissa känslor

Jag är orolig för att hon dragit i sig X antal doser. 3 droppar i varje öga, 1 droppe om jag minns rätt skulle motsvara 2 lappar av versionen Buddha.

VAD I HELVETE SKULLE DU SJÄLV GJORT? Jag ska binda henne, nu behöver jag fler tipps för jag står helt handfallen här. Är liksom inte nice alls detta, sjukt jobbit är så orolig för henne att jag vill ställa mig o skrik gråta... älskar henne MEN HON E SÅ JÄVLA DUM
Citera
2013-07-04, 18:55
  #7
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Stillis är i farten igen. Du måste vara ett troll annars har du grava problem med tanke på hur alla dina drogsessioner slutar.
Citera
2013-07-04, 18:55
  #8
Medlem
Stilliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cbatbh
Hur är hon nu? Vad gör hon? Vad säger hon?

Ge oss lite info och inte bara massa nonsens.. helvete.

Hon klättrar för på stegen just nu.
Citera
2013-07-04, 18:56
  #9
Medlem
Stilliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Stillis är i farten igen. Du måste vara ett troll annars har du grava problem med tanke på hur alla dina drogsessioner slutar.

Va i....
Citera
2013-07-04, 18:57
  #10
Medlem
Szlyynas avatar
Wow... Ge oss info under kvällens gång så kanske vi kan hjälpa dig.

Men lugna ner dig lite va, du överreagerar.
Citera
2013-07-04, 19:00
  #11
Medlem
Stilliss avatar
OK, Hon gråter nu, dåligt tecken.
Citera
2013-07-04, 19:00
  #12
Avstängd
Melange5738s avatar
Snacka ner henne lite. Ge henne någon slags leksak eller nåt, ge henne ett äpple eller liknande. Sen vill hon säkert ha lite ensamhet också vilket du måste acceptera även om du inte vill.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback