2013-06-12, 19:15
Medlem
ufomongos avatar
Ursprungligen postat av ufomongo
Supernöjd.
Men eftersom ljuspulserna tar slut (helt normalt, ljus tar alltid slut) efter 40 000 gånger så beställde jag tre stycken på en gång. Täckte hela kroppen utan problem.

Citat:
Ursprungligen postat av Kariminell
För i helvete, det blir väldigt uppenbart att du bara gör reklam för produkten.
Vad menar du egentligen med att du är "Supernöjd"?
Menar du att själva produkten är estetiskt tilltalande, att den är billig och liten?

Skriver du något sådant så måste du ju backa upp med vad du menar.
Säger man A måste man fortsätta.

Hej,

Ber om ursäkt för det, var väl kanske inte helt nykter

Hur som helst var jag tok-ironisk, men i min iver trodde jag det skulle framgå.
"ljus tar alltid slut"

Sajten ser ganska proffsig ut men det gör Kenya-brev också... Köp inte skiten är min rekommendation.
Citera
2013-06-12, 21:01
Medlem
Kariminells avatar
Citat:
Supernöjd.
Men eftersom ljuspulserna tar slut (helt normalt, ljus tar alltid slut) efter 40 000 gånger så beställde jag tre stycken på en gång. Täckte hela kroppen utan problem.

Hej,

"ljus tar alltid slut"

Sajten ser ganska proffsig ut men det gör Kenya-brev också... Köp inte skiten är min rekommendation.

Nu känner jag mig lite dum för att jag attackerade dig så hårt.
Känner mig även lite dum för att du ändå var ironisk, med handen på hjärtat måste jag dock säga att det inte var så tydligt.
Ber om ursäkt för det.

Ja, skitsamma, man ska inte tro på sådant skit.
Blev ju lite glad men det enda man kan göra är att sticka till en klinik och för att få bort hårstrån.
Citera
2013-06-12, 21:20
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizzareAdvokado1989
Det är det enda positiva imo.. Känns så jävla äckligt när man blir svettig, och ibland så "fastnar" fisarna.
Ja, men ställ det mot njutningen av att torka bajs från en hårlös rumpa och man inser genast att fördelarna överväger nackdelarna.
Citera
2013-06-12, 21:22
Medlem
tittletattles avatar
Ingen som har testat den alltså? Utöver personen som numera saknar ögonbryn..

Även jag såg reklamen från elgiganten och därav startade jag tråden. Men tanken var ju inte att göra någon reklam för denna vitvarukedja, utan nyfiken på produkten...

Skulle också vara nyfiken nu när jag läste lite mer och såg att det fanns en Silk'n Flash också, vad den stora skillnaden är? (Flash verkar vara något för större hårområden; ben, armar, mage, rygg?) Medan Silk verkar vara för de lite mindre områden(därav mindre och smidigare?)

Kanske lite sent att börja använda nu till sommaren, men är sugen på att se vad den kan göra till hösten Så var har vi får försökskanin som kan lägga upp före och efterbilder?
Citera
2013-06-13, 06:40
Medlem
Citat:
Supernöjd.

Hej,

"ljus tar alltid slut"

Låter som du ger rekommendationer utan att ens köpt skiten?
Citera
2013-06-13, 09:28
Medlem
Kimbatross avatar
Vadå pulser tar slut? vad det löjligaste jag hört
Citera
2013-06-13, 13:09
Medlem
zero73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Min flickvän vaxade min röv, att va helt len i stjärten när jag torkar bajs är den absolut största tillfredsställelsen jag haft i mitt liv

Varför? Lite kånkelbär är väl trevligt? Sen när man skiter blir korven till avlångs strips också.
Citera
2013-06-13, 15:40
Medlem
Kariminells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccchector
Låter som du ger rekommendationer utan att ens köpt skiten?

Herregud, läs!
Han bad ju om ursäkt för sitt skämt, han rekommenderar inte produkten för fem öre.
Citera
2013-06-13, 16:48
Medlem
ufomongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kariminell
Nu känner jag mig lite dum för att jag attackerade dig så hårt.

Äsch, jag var inte direkt för tydlig med ironin, långsökt är ett under statement
Citera
2013-06-13, 19:33
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Ja, men ställ det mot njutningen av att torka bajs från en hårlös rumpa och man inser genast att fördelarna överväger nackdelarna.

Mmm, nä. Inte om är ute och går mycket Fast är man inte vidare aktiv så är det definitivt behagligt!
Citera
2013-06-13, 21:57
Medlem
Valsharessas avatar
Ingen aning om just den här produkten fungerar men jag har provat IPL på salong för bikinilinjen och det fungerar förhållandevis bra. Hårväxten försvinner gradvis och det tar lång tid innan man ser något riktigt resultat eftersom behandlingarna ska genomföras med ganska långt mellanrum. Om jag minns rätt så var detta dels för att inte skada huden och dels för att växtcykeln i hårsäcken fungerade på något mysko sätt (minns inte hur).

Ju blekare man är och ju mörkare hår man har, desto bättre effekt får man. Detta på grund av att en mörkare hudfärg absorberar mer av pulsen och effekten på hårroten blir därför mindre. Detsamma gäller för ljusa och gråa hår, de absorberar inte värmen i samma utsträckning. De var noga med att jag inte fick vara för solbränd (de bad mig faktiskt återkomma när jag bleknat lite). Det var i alla fall vad jag kommer ihåg av informationen från salongen.

Anledningen till att "ljuset tar slut" är nog av samma anledning som man måste byta en lampa i en projektor eller rören i ett solarium, de håller helt enkelt inte för evigt.

Igen, jag har ingen anledning om den här apparaten fungerar men jag tror jag ska köpa en och prova, det var ju sjukt billigt med tanke på att en session på salong kostade runt en tusenlapp.
Citera
2013-07-04, 17:49
Medlem
tittletattles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valsharessa
Ingen aning om just den här produkten fungerar men jag har provat IPL på salong för bikinilinjen och det fungerar förhållandevis bra. Hårväxten försvinner gradvis och det tar lång tid innan man ser något riktigt resultat eftersom behandlingarna ska genomföras med ganska långt mellanrum. Om jag minns rätt så var detta dels för att inte skada huden och dels för att växtcykeln i hårsäcken fungerade på något mysko sätt (minns inte hur).

Ju blekare man är och ju mörkare hår man har, desto bättre effekt får man. Detta på grund av att en mörkare hudfärg absorberar mer av pulsen och effekten på hårroten blir därför mindre. Detsamma gäller för ljusa och gråa hår, de absorberar inte värmen i samma utsträckning. De var noga med att jag inte fick vara för solbränd (de bad mig faktiskt återkomma när jag bleknat lite). Det var i alla fall vad jag kommer ihåg av informationen från salongen.

Anledningen till att "ljuset tar slut" är nog av samma anledning som man måste byta en lampa i en projektor eller rören i ett solarium, de håller helt enkelt inte för evigt.

Igen, jag har ingen anledning om den här apparaten fungerar men jag tror jag ska köpa en och prova, det var ju sjukt billigt med tanke på att en session på salong kostade runt en tusenlapp.

Verkar ju inte varit någon som testat och rapporterat ännu?

Ca 35´ besökare i tråden... Ifall alla la 1kr var till 20 testpersoner skulle det funka

Valsharessa, jag kan skicka över 1kr ifall du vill vara testobjekt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in