2013-07-04, 13:26
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kratan
Hahahaha ser du inte ironin?

Han kanske inte läste spoilern.
2013-07-04, 13:29
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kratan
Hahahaha ser du inte ironin?
Oj. Läste inte hela inlägget, läste bara början.
2013-07-04, 13:37
Medlem
zizacons avatar
23 miljoner pund är priset enligt the guardian som real och Arsenal anses ha enats om för Higuain. Det skulle bli Arsenals klart dyraste värvning någonsin, men samtidigt är det klart prisvärt i mitt tyckte för en spelare som Higuain.
2013-07-04, 13:58
Medlem
Igår besökte Biglia läkarkliniken Paideia:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BU6q4MZ1eiY

Så gott som klar med andra ord. Och imorgon bitti väntas Felipe Anderson landa i Rom. Benvenuti!
2013-07-04, 14:16
Medlem
kratans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Oj. Läste inte hela inlägget, läste bara början.
Haha okej då var jag idioten
2013-07-04, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
23 miljoner pund är priset enligt the guardian som real och Arsenal anses ha enats om för Higuain. Det skulle bli Arsenals klart dyraste värvning någonsin, men samtidigt är det klart prisvärt i mitt tyckte för en spelare som Higuain.
IMO bättre med en klassvärvning för det priset än tre bänk/chans/bajs värvningar som gjorts föregående säsonger.
2013-07-04, 15:03
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Är inte Higuain för gammal för Arsene?
2013-07-04, 15:04
Bannlyst
Citat:

Låter vettigt. Real krävde väl 25 och Arsenal bjöd 21. Logiskt då att man i slutändan möts på mitten och bägge parter känner att man "tjänade" 2 miljoner. Man får så mycket mer än bara spelaren. Det sänder signaler att Arsenal är att räkna med igen. Vore ju fint om man kunde få klart det hela tills försäsongen drar igång.
2013-07-04, 15:17
Bannlyst
Att Real säljer en 25-åring som är ordenarie i Argentina för 23m förstår jag mig inte på.

Kakà slår fast att han stannar efter ''positive communications'' med Ancelotti.

Bojan är förtjust utav Real Betis: Marca.
2013-07-04, 15:30
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Milan har köpt en Honda. Affären med CSKA Moskva gällande Keisuke Honda är tydligen inte helt klar ännu.
Frågan är, är han tillräckligt bra för att hjälpa till att lyfta Milan? Han spelar väl normalt på högerkanten eller minns jag fel där.?

Det snackas ju mycket om att Milan skall spela 4-3-1-2 nästa säsong, så Honda lär få platsen i "hålet" bakom anfallsparet. Fin värvning om den går igenom, då får man även in en ganska vass frisparksskytt.
2013-07-04, 15:39
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Det snackas ju mycket om att Milan skall spela 4-3-1-2 nästa säsong, så Honda lär få platsen i "hålet" bakom anfallsparet. Fin värvning om den går igenom, då får man även in en ganska vass frisparksskytt.

-Montolivo-de Jong-Boateng-
-----------Honda-----------
----Balotelli---El Sharawy---

?
2013-07-04, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
-Montolivo-de Jong-Boateng-
-----------Honda-----------
----Balotelli---El Sharawy---

?
Poli istället för Boa kanske, han verkar vara nära.

PSG påstås ha erbjudit 40M€ + (!) Zlatan för Cavani. Om det stämmer är det en no-brainer enligt mig. Deg för att hålla Zlatan nöjd ett par säsonger men samtidigt pengar över för ett par klassvärvningar till, vips är man ett större hot mot Juventus än innan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in