2013-07-01, 17:19
Medlem
alaskapollocs avatar
Men vilka nördar! Sluta lägga sådan stor vikt vid bildbetygen. De är ungefär 10% tillförlitliga. Tjejerna (och en del killar med för den delen) sitter inte och analyserar ditt utseende för att ge dig ett korrekt betyg. De vill enbart klicka sig vidare så fort som möjligt för att låsa upp sina egna bilder. Om ni ser bra ut så kommer kvinnorna att söka upp er. Det om något kan ni ta till er som bekräftelse.
Citera
2013-07-01, 18:04
Medlem
skalman1973s avatar
Badoo fungerar rätt bra får jag väl lov att säga :-D Åtminstone för mig mitt ute i ingenstans / smålands mörkare delar ( finns både seriösa tjejer och oseriösa tjejer ) Har i snitt 20-30 besök om dagen och pratar med en del av dem ( har aldrig tagit en första kontakt själv ) Förstår att det finns de som upplever badoo som körigt och till 90% beror det på vilken åldersgrupp ni själva ligger ( idealåldern som man ligger mellan 37 och 42 vågar jag påstå ) sen tillkommer sociala färdigheter och hur man ser ut ( tjejer är nästan lika ytliga som oss )
Citera
2013-07-01, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Du får gärna utveckla mer så detta inte blir som en chatt.

Hur gammal är du själv?
Är du attraktiv? (väldigt subjektiv fråga, men du förstår vad jag menar)
Den yngsta var 22?
Vad är det vanligaste 'felet' du har märkt hos tjejerna? Dåligt självförtroende? Faderskomplex?

Runt 30, enligt andra så ja övre skalan. 4/5 av dejterna 'går i lås' och fått många komplimanger av de jag träffat/träffar. Yes 22 yngsta, äldsta 40. Dåligt självförtroende, svartsjuka, instabila känslomässigt ('livsärr'). Söker uppmärksamhet för att de känner sig små i samhället även om fallet inte är så för en del. En del väldigt opålitliga så fort de börjar dricka. Rena flipperspelet när flarran korkas upp!

En del har berättat och självmant visat sina Badoo loggar. Dr Phil mode activated och lyssna på alla dåliga killar de träffat som agerar oftast som de själva bara att de inte har någon självinsikt för fem öre. "Avskyr MENA killar för blah blah.." och ända vill de ha kontakt med de. Så självskade beteende från visa. Vilket samtidigt visar deras aggresioner de håller i sig och att vilja 'straffa' och hitta 'plåster'. Alkoholen är ju en katalysator. Noteringsvärt är hur pass vilt dessa tjejers känslor svajar från dag till dag och situation.
Citera
2013-07-01, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alaskapolloc
Men vilka nördar! Sluta lägga sådan stor vikt vid bildbetygen. De är ungefär 10% tillförlitliga. Tjejerna (och en del killar med för den delen) sitter inte och analyserar ditt utseende för att ge dig ett korrekt betyg. De vill enbart klicka sig vidare så fort som möjligt för att låsa upp sina egna bilder. Om ni ser bra ut så kommer kvinnorna att söka upp er. Det om något kan ni ta till er som bekräftelse.

problemet är att din bild med högsta betyg är den som syns i "Folk i närheten" listan och inte den du valt som profilbild. Därmed är ditt 'ansikte utåt' inte baserat på vad folk gillar på ett korrekt sätt. Jag som kille söker tjejer därmed vill jag inte att killar ska kunna rösta på mina bilder för de är inte min målgrupp. Sen att rugguglor ger en 3-4 i betyg men i verkliga livet inte ens vågar närma sig för att de vet de är helt utanför ens klass säger en hel del om hur fucked up folk kan vara online!
Senast redigerad av Crazolade 2013-07-01 kl. 23:24.
Citera
2013-07-02, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skalman1973
Badoo fungerar rätt bra får jag väl lov att säga :-D Åtminstone för mig mitt ute i ingenstans / smålands mörkare delar ( finns både seriösa tjejer och oseriösa tjejer ) Har i snitt 20-30 besök om dagen och pratar med en del av dem ( har aldrig tagit en första kontakt själv ) Förstår att det finns de som upplever badoo som körigt och till 90% beror det på vilken åldersgrupp ni själva ligger ( idealåldern som man ligger mellan 37 och 42 vågar jag påstå ) sen tillkommer sociala färdigheter och hur man ser ut ( tjejer är nästan lika ytliga som oss )

Det var många besök! Har varit raggad i 2 mån och har totalt 100 besök och inte dejtat en enda en. Tycker inte jag ser dålig ut! Tror nog åldern har stort inflytande eftersom de som är över 18 har väl redan varit ute så att säga och äldre folk kanske inte har hittat något speciellt än. Har pratat med några 19 åringar och märker skillnad redan där. Vet inte hur många det finns i idealåldern men säkert många fler än 18 års åldern
Citera
2013-07-02, 11:47
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazolade
Runt 30, enligt andra så ja övre skalan. 4/5 av dejterna 'går i lås' och fått många komplimanger av de jag träffat/träffar. Yes 22 yngsta, äldsta 40. Dåligt självförtroende, svartsjuka, instabila känslomässigt ('livsärr'). Söker uppmärksamhet för att de känner sig små i samhället även om fallet inte är så för en del. En del väldigt opålitliga så fort de börjar dricka. Rena flipperspelet när flarran korkas upp!

En del har berättat och självmant visat sina Badoo loggar. Dr Phil mode activated och lyssna på alla dåliga killar de träffat som agerar oftast som de själva bara att de inte har någon självinsikt för fem öre. "Avskyr MENA killar för blah blah.." och ända vill de ha kontakt med de. Så självskade beteende från visa. Vilket samtidigt visar deras aggresioner de håller i sig och att vilja 'straffa' och hitta 'plåster'. Alkoholen är ju en katalysator. Noteringsvärt är hur pass vilt dessa tjejers känslor svajar från dag till dag och situation.

Påståendet att om något är för bra för att vara sant så finns det alltid någon hake. Stämmer nog ganska bra när det kommer till Badoo.

Det finns en anledning till varför en snygg tjej sitter på en sådan hemsida...
De passar bra för ONS / tillfälliga roliga aktiviteter, men utöver de är de flesta skadade.

Tack för ditt svar!
Citera
2013-07-02, 18:21
Medlem
Hur får ni kontakt och vad pratar ni om? Känns som att den tar de sämsta från hp och kamrat genom att vara en dejtingsite utformad som chatt utan presentation.
Citera
2013-07-04, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Hur får ni kontakt och vad pratar ni om? Känns som att den tar de sämsta från hp och kamrat genom att vara en dejtingsite utformad som chatt utan presentation.
Får kontakt geom att ha en bra profil bild, fick mer respons med en macho linne bild innan dess lite blandat. Sen får inte jag någon som hälsar på mig inte och då kommer det till kritan att jag måste besöka deras profil, om de besöker tillbaka visar det att de kanske inte har någon på G på sidan eller iaf inte någon intressant! Sen öppnar jag konversationer med antingen Hej, hur står det till eller en smickrande kommentar om någonting de gillar. Om de gillar att träna så sa jag t.ex en gång, oj här är en fit kvinna som håller ordning på sig själv! Vad tränar du för ngt? Men har prövat mig fram lite och har ingen klar övervägande inledningsfras som funkar
Citera
2013-07-04, 13:49
Medlem
GrungyDudes avatar
http://www.trustpilot.com/review/www.badoo.com

Jag köpte credits och fick inga. Badoo verkar bara vara bra på att suga ut pengar och husera scammers från Nigeria.
Citera
2013-07-04, 14:07
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrungyDude
http://www.trustpilot.com/review/www.badoo.com

Jag köpte credits och fick inga. Badoo verkar bara vara bra på att suga ut pengar och husera scammers från Nigeria.

Du skrev i en annan tråd:
Citat:
Lyssna inte på PK-idioter. Jag ogillar svarta tjejer oavsett hur vackra de är, deras ansiktsdrag och ojämna hudfärg är det äckligaste jag vet.

Stackars dig som hatar svarta kvinnor och de vita kvinnorna hatar dig hoppas att du får dina badoo-credits så att du kan synas mer och kanske träffar någon en vacker dag, och slipper vara så ensam och arg.
Citera
2013-07-04, 14:37
Medlem
GrungyDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alaskapolloc
Du skrev i en annan tråd:

Stackars dig som hatar svarta kvinnor och de vita kvinnorna hatar dig hoppas att du får dina badoo-credits så att du kan synas mer och kanske träffar någon en vacker dag, och slipper vara så ensam och arg.

Var sa jag att de vita kvinnorna hatar mig? Jag bara uttalade en preferens att jag inte tycker om svarta tjejer, det var allt. Badoo är jag inte ens seriös med och kommer aldrig vara, det är mest på skoj.
Citera
2013-07-04, 14:58
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrungyDude
Var sa jag att de vita kvinnorna hatar mig? Jag bara uttalade en preferens att jag inte tycker om svarta tjejer, det var allt. Badoo är jag inte ens seriös med och kommer aldrig vara, det är mest på skoj.

Om de inte hatar dig, varför behöver du då betala för extratjänster?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in