2013-07-04, 14:38
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Nu går polishelikoptern över älven. Otroligt vilken insats!
Citera
2013-07-04, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebushund
Det råder det delade meningar om. Min poäng var att om han nu hade varit nazist och haft den minsta koppling till den högerextrema rörelsen hade aftonbladet lyft fram det mef buller och bång. Nu har de inte ens snuddat vid att han sitter i en rätt utmärkande tröja på sig. Det är märkligt.

Kan säga såhär att det gänget har haft kopplingar till högerextrema rörelser
Citera
2013-07-04, 14:39
Medlem
Somecoolnames avatar
Polishelikoptern flyger nu över kanalen läs slussarna vid rysskranen, står o tittar på den nu. Kan dom ha sett nåt här nere??
Citera
2013-07-04, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0-0-0-0
Kan du markera var denna sjön finns?
https://maps.google.se/maps?q=hunneberg&hl=sv&ll=58.302409,12.426481&spn= 0.015897,0.045447&sll=62.032975,17.378555&sspn=29. 795867,93.076172&hnear=Hunneberg&t=h&z=15
Citera
2013-07-04, 14:45
Medlem
Är det inte ett väldigt pådrag för en saknad kvinna? Visst har hon med största säkerhet blivit utsatt för ett brott men brukar det vara sånt här liv när någon försvinner, eller kan det ha med AJ's förflutna att göra på något sätt?
Citera
2013-07-04, 14:47
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebushund
Det råder det delade meningar om. Min poäng var att om han nu hade varit nazist och haft den minsta koppling till den högerextrema rörelsen hade aftonbladet lyft fram det mef buller och bång. Nu har de inte ens snuddat vid att han sitter i en rätt utmärkande tröja på sig. Det är märkligt.

Tidningen vill inte riskera att de högerextrema får sympatier i nuvarande situation. När de är säkra på att AJ inte också är ett "offer" i denna händelse så kommer blaskan att dundra på ordentligt. Det finns ju rent hypotetiskt en möjlighet att AJ är oskyldig och har i så fall förlorat en vän, (jag vet att det låter illa). Hade PK-blaskan då redan demoniserat AJ hade PK-eliten fått det vänt emot sig efteråt, vilket de inte riskerar i nuläget.
Citera
2013-07-04, 14:47
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Är det inte ett väldigt pådrag för en saknad kvinna? Visst har hon med största säkerhet blivit utsatt för ett brott men brukar det vara sånt här liv när någon försvinner, eller kan det ha med AJ's förflutna att göra på något sätt?
Det är ett grovt brott som utreds, och det kan tänkas att kvinnan finns i livet.
Citera
2013-07-04, 14:48
Medlem
Jag tror dessvärre att den här herren har tagit reda på sätt att göra sig av med kroppar utan att lämna allt för många spår. Känns som att han rör sig i kretsar där sådant diskuteras. Inte omöjligt att han fått hjälp också. Hoppas att jag har fel.
Citera
2013-07-04, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novisa79
Har oxå för mej att jag läst ngt om Instagram-konto...

Ev en bild lr kommentar i stil med "nattliga aktiviteter"... Går de att söka ord på Instagram??

Hennes instagram konto:

http://instagram.com/ajdah00/

Man måste följa för att se bilder. Har ej själv instagram, men vore bra om någon som har kollar bilderna
Citera
2013-07-04, 14:49
Medlem
panzertaxs avatar
Igelsjön hade väl inte varit helt otroligt för två herrar med panik och vilja att dumpa kroppen på första, bästa plats om man kommer väster ifrån, dvs direkt från centrum och upp på berget.

Kollade upp de där grottorna som nämndes också som var lättillgängliga med bil, men det verkar föga troligt. De ligger ju väldigt nära bebyggelse.
Citera
2013-07-04, 14:50
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boewgleif
Hennes instagram konto:

http://instagram.com/ajdah00/

Man måste följa för att se bilder. Har ej själv instagram, men vore bra om någon som har kollar bilderna
Hur vågar man tatuera sig om man har hemofili?
Citera
2013-07-04, 14:50
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myllfuglien
Jag tror dessvärre att den här herren har tagit reda på sätt att göra sig av med kroppar utan att lämna allt för många spår. Känns som att han rör sig i kretsar där sådant diskuteras. Inte omöjligt att han fått hjälp också. Hoppas att jag har fel.

Med tanke på hur klantigt allt annat verkar vara skött i detta scenario, så undrar jag om din tes stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in