Citat:
Ursprungligen postat av
Straybullet
Min uppfattning kring framtida icke-vit invandring i Sverige är just att det ska röra sig om nyckelkompetens som inte går att få tag i på andra sätt samt att deras närvaro i Sverige ska vara just tidsbegränsad. Detta och turism/handel förstås. Jag tolkar detta referat av ett uttalande som att vår partiledare håller med mig i den här frågan och jag har svårt att förstå upprördheten.
Givetvis bör vi nyttja östasiatiska experter inom olika områden om vårt folk är i behov av detta för att utvecklas och nå tekniska framsteg. Jag tror inte att det finns en enda prominent nationalistisk tänkare någonsin som skulle se på saken annorlunda.
Det har nog aldrig någonsin under hela den moderna världshistorien hänt att det har funnits ett verkligt och viktigt behov som inte har kunnat fyllas av vita människor från det egna folket, eller från andra vita folk. Denna uppfattning om rasfrämmande gästarbetskraft (notera att det inte talas om undantagsfall i form av elitforskare och dylikt) avviker för övrigt totalt och fullständigt från den linje som förespråkades av mannen på din avatar. "What would Pierce do?" är en bra kontrollfråga man kan ställa sig inför olika överväganden och här råder det ingen tvekan om vad han skulle anse om saken. "Total geographical separation" kan inte gärna misstolkas.
Citat:
Eftersom deras vistelse i Sverige i sådana fall kommer att vara tidsbegränsad och de efter utfört arbete får lämna landet. Vad gäller rasbastarder är ju inte heller dessa att klassa som svenskar och kommer inte att få svenska medborgarskap, oavsett om de blivit framavlade under en handelsexpedition, en turistresa eller på något annat sätt.
Jo, men hur ska du bli av med dem? Det finns ju många länder i världen (inte bara vita länder) som har tänkt så och tillåtit en viss arbetskraftsinvandring. Det som nästan alltid har hänt är att dessa "gäster" har bitit sig fast och bildat parallellsamhällen i värdsamhället. Om de blandar sig med befolkningen uppstår också en mycket problematisk grupp som är uppväxt här och som kommer bita sig fast, oavsett medborgarskapsstatus. Det som spelar roll är att främlingarna finns i våra samhällen. Tiotusentals "gästarbetare" från Asien eller Afrika kommer att påverka samhället och lämna sina spår, oavsett hur du vänder och vrider på dig.
Alla rationella nationalister bör alltså helt och hållet avvisa och förkasta icke-vit (och även vit i överdriven omfattning och beroende på "interetnisk kompatibilitet") "arbetskraftsinvandring". Det har aldrig någonsin behövts och kommer sannolikt aldrig att behövas i framtiden heller. Det enda godtagbara undantaget när det gäller "arbetskraft" är som sagt eventuella elitforskare och dylikt.
Alla destruktiva och liberala tendenser inom SvP måste uppmärksammas och motarbetas. Att
frivilligt snacka om och öppna upp för icke-vit arbetskraftsinvandring, i en situation när våra folk och vår ras håller på att förintas och försvinna, är bara helt fel. Dessa små men farliga ideologiska ormyngel bör kvävas i sin linda.