Min uppfattning kring framtida icke-vit invandring i Sverige är just att det ska röra sig om nyckelkompetens som inte går att få tag i på andra sätt samt att deras närvaro i Sverige ska vara just
tidsbegränsad. Detta och turism/handel förstås. Jag tolkar detta referat av ett uttalande som att vår partiledare håller med mig i den här frågan och jag har svårt att förstå upprördheten.
Givetvis bör vi nyttja östasiatiska experter inom olika områden om vårt folk är i behov av detta för att utvecklas och nå tekniska framsteg. Jag tror inte att det finns en enda prominent nationalistisk tänkare någonsin som skulle se på saken annorlunda.
Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Det är nog mer än 15st, och säkerligen andra folkslag än Japaner också... Dessutom, hur ska man kunna garantera att dessa inte "biter sig fast" och rasblandar med svenskarna?
Eftersom deras vistelse i Sverige i sådana fall kommer att vara tidsbegränsad och de efter utfört arbete får lämna landet. Vad gäller rasbastarder är ju inte heller dessa att klassa som svenskar och kommer inte att få svenska medborgarskap, oavsett om de blivit framavlade under en handelsexpedition, en turistresa eller på något annat sätt.