Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-07-04, 11:26
Medlem
Righteds avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/europapamarsch/article16973812.ab

Artikel med bilder där man kan se vad för missanpassade individer det är som ingår i SvP. Tragiskt.
Citera
2013-07-04, 11:28
Medlem
XeKaazs avatar
SvP - Svenskarnas Parti.
Partiet vill ju som känt uppnå en försvenskning av landet, kasta ut invandrarna, även de som är födda i landet, oliktänkande, "landsförrädare" (se oliktänkande).

Partiet består till en stor del av främlingsfientliga svenskar med låg social status och komplex över att dom aldrig på något annat sätt kommer kunna hävda sig. Också det är fakta.
Det senaste man har hört är ju om dessa SvP anhängare som blivit misshandlade, till min stora glädje, och senare i tråden så hänvisades frågor kring det hit.

Jag undrar i samband med misshandeln, och artikel http://www.aftonbladet.se/nyheter/europapamarsch/article16973760.ab från Aftonbladet (så trovärdigheten kan ifrågasättas) hur SvP skiljer sig officiellt som parti angående detta och här, gärna svar från direkta berörda och sådana som känner till händelsen.

Vill påminna samtliga att dödshot osv är förbjudet på forat, det lär behövas om ni som läser är lika korkade som huliganerna på gatan.

Ha en trevlig dag och lycka till med komplexet
Citera
2013-07-04, 11:34
Medlem
MoogBeats avatar
SvP får mycket uppmärksamhet i media just nu:

Citat:
Vid ett tillfälle lyckades några motdemonstranter – två? tre? – smyga över gårdar och ta sig fram till en obevakad portgång genom vilken de kastade ett par flaskor. Inom femton sekunder hade fyra polisbussar med sirener och blåljus spärrat gången så att inte stormtruppen kunde rusa genom porten och jaga sina fiender.

Efter detta – gatlopp? denna provokation? detta bevis för att demokratin även skyddar och låter de mest avskyvärda åsikter komma till tals? – står partiordföranden Jacobsson på flaket och talar.

– Svenskarnas framtid står på spel. Vi har bara ett svenskt folk. Det kan inte försvinna och sedan uppstå ur tomma intet.

Det är alltså "avskyvärt" att inte vilja att det svenska folket ska försvinna.

Media oroas allt mer för SvP:s och andra partiers framväxt. Det börjar bli allvar:

Citat:
Jag ringer historikern Helene Lööw, expert på högerextremism. Hon påpekar att även Sverigedemokraterna var en liten, obetydlig sekt för inte länge sedan. Liksom det fascistiska Jobbik i Ungern och nazistiska Gyllene Gryning i Grekland.

– Tills hela given ändras. Det kan gå väldigt snabbt när det politiska systemets legitimitet havererar. Ingen trodde att Jobbik skulle få det gigantiska inflytande det har i dag.

Lööw säger: Vår tid motsvarar inte 1930-talet, då nazisterna grep makten i Tyskland. Men kanske är det 1920-talet...
Citera
2013-07-04, 11:47
Medlem
Bilderna visar en del subkulturellt men texten var ju bara bra reklam. Har Aftonbladet börjat anställa nazister?
Citera
2013-07-04, 11:49
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Righted

Artikel med bilder där man kan se vad för missanpassade individer det är som ingår i SvP. Tragiskt.

Jepp, för enbart personerna som syns på bilderna är medlemmar och inga andra människor. Eller inte. Skicka gärna ett PM med en bild på dig själv för jag antar att du, liksom personerna på bilderna, vågar stå för dina åsikter öppet.
Citera
2013-07-04, 11:51
Medlem
Halmbals avatar
Citat:

Japp, killen på bild 6 har inte i det offentliga att göra.
Citera
2013-07-04, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Min uppfattning kring framtida icke-vit invandring i Sverige är just att det ska röra sig om nyckelkompetens som inte går att få tag i på andra sätt samt att deras närvaro i Sverige ska vara just tidsbegränsad. Detta och turism/handel förstås. Jag tolkar detta referat av ett uttalande som att vår partiledare håller med mig i den här frågan och jag har svårt att förstå upprördheten.

Givetvis bör vi nyttja östasiatiska experter inom olika områden om vårt folk är i behov av detta för att utvecklas och nå tekniska framsteg. Jag tror inte att det finns en enda prominent nationalistisk tänkare någonsin som skulle se på saken annorlunda.

Det har nog aldrig någonsin under hela den moderna världshistorien hänt att det har funnits ett verkligt och viktigt behov som inte har kunnat fyllas av vita människor från det egna folket, eller från andra vita folk. Denna uppfattning om rasfrämmande gästarbetskraft (notera att det inte talas om undantagsfall i form av elitforskare och dylikt) avviker för övrigt totalt och fullständigt från den linje som förespråkades av mannen på din avatar. "What would Pierce do?" är en bra kontrollfråga man kan ställa sig inför olika överväganden och här råder det ingen tvekan om vad han skulle anse om saken. "Total geographical separation" kan inte gärna misstolkas.

Citat:
Eftersom deras vistelse i Sverige i sådana fall kommer att vara tidsbegränsad och de efter utfört arbete får lämna landet. Vad gäller rasbastarder är ju inte heller dessa att klassa som svenskar och kommer inte att få svenska medborgarskap, oavsett om de blivit framavlade under en handelsexpedition, en turistresa eller på något annat sätt.

Jo, men hur ska du bli av med dem? Det finns ju många länder i världen (inte bara vita länder) som har tänkt så och tillåtit en viss arbetskraftsinvandring. Det som nästan alltid har hänt är att dessa "gäster" har bitit sig fast och bildat parallellsamhällen i värdsamhället. Om de blandar sig med befolkningen uppstår också en mycket problematisk grupp som är uppväxt här och som kommer bita sig fast, oavsett medborgarskapsstatus. Det som spelar roll är att främlingarna finns i våra samhällen. Tiotusentals "gästarbetare" från Asien eller Afrika kommer att påverka samhället och lämna sina spår, oavsett hur du vänder och vrider på dig.

Alla rationella nationalister bör alltså helt och hållet avvisa och förkasta icke-vit (och även vit i överdriven omfattning och beroende på "interetnisk kompatibilitet") "arbetskraftsinvandring". Det har aldrig någonsin behövts och kommer sannolikt aldrig att behövas i framtiden heller. Det enda godtagbara undantaget när det gäller "arbetskraft" är som sagt eventuella elitforskare och dylikt.

Alla destruktiva och liberala tendenser inom SvP måste uppmärksammas och motarbetas. Att frivilligt snacka om och öppna upp för icke-vit arbetskraftsinvandring, i en situation när våra folk och vår ras håller på att förintas och försvinna, är bara helt fel. Dessa små men farliga ideologiska ormyngel bör kvävas i sin linda.
Citera
2013-07-04, 12:06
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halmbal
Japp, killen på bild 6 har inte i det offentliga att göra.

Tja, han är inte medlem i partiet och inte längre välkommen på några tillställningar efter att han ställde sig och posade för fotografen i denna arrangerade bild (detta upptäcktes försent av våra funktionärer). Fotografen visste mycket tydligt vilken bild han ville ha; SvP-symbolen skulle synas och killens tatuerade skalle. Personen ställde gärna upp och posade trots att han inte ens innehar medlemskap.
Citera
2013-07-04, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Genom att uppehållstillstånden är tidsbegränsade.

Ja för det har ju funkat på andra håll i världen, eller?

VARFÖR ska man ha icke-vita människor i vita nationer överhuvudtaget? Varför ska man tillåta att det (med undantag för diplomater och liknande som sagt) lever tiotusentals eller hundratusentals icke-vita i ett land som Sverige som "abetskraft"? På 1950-talet fanns det nästan inga icke-vita alls i Sverige och det hade inte förekommit någon direkt "arbetskraftsinvandring" heller. Var Sverige på 1950-talet ett dåligt land? Vill SvP "blanda opp" 1950-talets Sverige med tiotusentals eller hundratusentals "färgklickar" i syfte att göra den homogena svenska tillvaron mindre grå och enformig? Det har ju aldrig funnits och kommer aldrig finnas några rationella skäl för icke-vit arbetskraftsinvandring ur en nationalistisk synvinkel, så man undrar ju varför man ens dryftar frågan?

Hålet i botten på båten måste täppas till, vattnet i båten måste ösas ut, båten måste tas upp på land och få torka ordentligt, repareras och rustas upp. Det är inte ok att låta massa unket sumpvatten skvalpa runt på båtens botten bara för att man nödtorftigt har lyckats täppa till hålet och båten flyter och funkar ganska bra som båt.
Citera
2013-07-04, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
Han hyllade ju Per Engdahl så sent som 2010, så det är nog inte helt otänkbart att det verkligen var Kampfrad som stod bakom donationen...

Det finns massor av svenskar som kan avvara 100.000. Många vill dessutom stödja den nationalistiska saken men har ofta tvekat och skrämts bort av subkultur och skräpmänniskor.
Citera
2013-07-04, 12:09
Medlem
Citat:

Ser ut som helt vanliga svenskar. Bortsett från bild 6 i bildspelet, den är nämligen på en medlem ur skämtorganisationen Right Wing Resistance Sweden. En annan bild på tatueringen går att hitta på dennes blogg ormarochspindlar.
Senast redigerad av hejloltja 2013-07-04 kl. 12:12.
Citera
2013-07-04, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Jag förstår så klart vad du menar men på många sätt så stämmer det inte om "kriminell verksamhet" är = det som går emot dagens lagar, regler och förordningar. Självklart är SvP emot all form av äkta kriminell verksamhet, men i dagsläget så lär det inte dröja särskilt länge innan typ hälften av SvP:s idéer är kriminella. Hade SvP verkat i Tyskland så hade det antingen förbjudits eller infiltrerats av säkerhetspolisen för att lyckas förstöra livet för så många nationalister som möjligt.
Argumenterar du bara för argumentationens skull nu? Precis som du, förstår de allra flesta precis vad jag menade med mitt inlägg. Men visst, om vår regering skulle göra det lagligt att grovt mörda nationella skulle jag knappast själv anse det som lagligt i mina ögon.

Vad gäller sydtyskar så är väl knappast lasermannen genomsnittet utseendemässigt? eller är nästan alla så mörka där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in