2013-07-04, 09:58
Medlem
flashbackstalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.f
Här kommer de

Torgn* Sörma* den 29 juni
Min allt i allo men var är han ? Hör av er om ni skulle se henne...
<Bild på AJ>

Bilden som T*rgny lägger upp på A.J: http://imageshack.us/f/542/u6p4.jpg/
Citera
2013-07-04, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstalker
Bilden som T*rgny lägger upp på A.J: http://imageshack.us/f/542/u6p4.jpg/

Känns ju som hela umgängeskretsen är helt efterblivna.

Whats up med att de måste uppdatera allt på facebook?

Undra vart lille AJ kan vara någonstans..?

Väldigt märkligt att han bara försvunnit..?? Idiot...
Citera
2013-07-04, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forno.Romano
De grannarna vill väl ingen ha som grannar isåfall. Fega som få och inte gör något åt saken.

Enligt uppgifter i tråden är fastighetsägaren Eidar, Trollhättans kommunala bostadsbolag. Enligt deras hemsida så finns det något som kallas Trygg- och Trivselbovärdar, och där man vänder sig exempelvis vid störande grannar.

Fast grannarna kanske är orsaken till att det får gå så långt, som inte vågar vara medmänniskor, det verkade ju till och med vara svårt att inse att det var blod i trapphuset.

Har du bott i den aktuella trappen?? Sluta skyll på grannarna din frigolithjärna,. jag råkar veta att grannarna ringt både trygghetsjour och polis vid ett flertal tillfällen, den adressen är så ökänd att polisen slutat åka på larm här...

och varför verkar alla tro att han dumpat kvinnan i nån sjö, myr osv??? Hon kan ju lika gärna legat i skuffen på bilen när GM tuttade på, förklarar väl i så fall polisens svårighet att hitta bevis!!
Citera
2013-07-04, 10:33
Medlem
meas19s avatar
Varför vill AJ (om det är han) att tjejen ska bort? Ngn som vet0
Citera
2013-07-04, 10:35
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chuck-Finley
Har du bott i den aktuella trappen?? Sluta skyll på grannarna din frigolithjärna,. jag råkar veta att grannarna ringt både trygghetsjour och polis vid ett flertal tillfällen, den adressen är så ökänd att polisen slutat åka på larm här...

och varför verkar alla tro att han dumpat kvinnan i nån sjö, myr osv??? Hon kan ju lika gärna legat i skuffen på bilen när GM tuttade på, förklarar väl i så fall polisens svårighet att hitta bevis!!
Det går att argumentera utan att använda invektiv. Diskussionen blir trevligare i så fall.

Enligt uppgift har polisen bilen i beslag. Att titta efter kvarlevor i bagageutrymmet lär rimligtvis ligga tillräckligt högt på att-göra-listan att vi kan utgå från att det är gjort. Eftersom söket fortsätter fanns det inga.
Citera
2013-07-04, 10:37
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:

Det vore givetvis fullständigt idiotiskt att bränna kroppen i bilen eftersom du aldrig blir av med alla spår efter kroppen. Eftersom den utbrända bilen tillhör en vän till den anhållne, så vore det tämligen svårt att bortförklara. Eftersom ingenting har hittats i närheten av den utbrända bilen så är det mest sannolikt att kroppen i så fall blivit dumpad i en sjö. Det är simpel logik.
Citera
2013-07-04, 10:42
Medlem
Citat:

Jag har inte bott i den aktuella trappen.

Jag har heller inte den information du nämner.

Om du följt tråden och sett vad jag besvarade så förstår du min kommentar.

Det är ju bra att du ger grannarna upprättelse så vi får den frågan avklarad.

Ditt sätt att uttrycka dig om andra samt oförmågan att följa i tråden säger en del om din impulsivitet, funderara över detta.

Att polisen slutar att åka till en adress som enligt media beskrivs som en idyll tror väl knappast någon på, även om jag förstår vad du syftar till.
Citera
2013-07-04, 10:50
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.f
Här kommer de

Jag ser ingenting av detta, varken bilder eller kommentarer?
Citera
2013-07-04, 10:53
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Jag ser ingenting av detta, varken bilder eller kommentarer?

Han menade inte "kommentarer" han menar bildtexten.
Citera
2013-07-04, 10:53
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meas19
Varför vill AJ (om det är han) att tjejen ska bort? Ngn som vet0

Bra fråga! Kan det vara svartsjuka?
Citera
2013-07-04, 10:55
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Är det ngn som sett DB på sistone? Ngn borde hälsa honom att han har en massa snigelpost i brevlådan.
Citera
2013-07-04, 10:56
Medlem
ndyzs avatar
Polishelikoptern åkte förbi i full fart i riktning mot Hunneberg nu. Hittat något kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in