2013-07-03, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flazbaz
Har dragit igenom halva FUP'en nu. Det jag undrar mest just nu är vad det är för hudförändring ralf har några centimeter ovanför pungfästet, samt vilka roliga droger Cristoffer hade fått smaka. Ramla ner i fontänen helt av sig själv (varpå han slog upp såret på näsan) vimsa omkring och vara helt "utanpå" den normala världsbilden. Jag vill smaka.

Alltså jag fattar inte poängen med att sitta o skriva en massa jävla skit om folk tänk om de hade varit er de handla om hade ni nog inte tyckt att de va så jävla kul. O kristofer är nin pojkvän så jag vill inte se en massa skitsnack.
2013-07-03, 19:03
Medlem
dbaw84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youaremystar
Alltså jag fattar inte poängen med att sitta o skriva en massa jävla skit om folk tänk om de hade varit er de handla om hade ni nog inte tyckt att de va så jävla kul. O kristofer är nin pojkvän så jag vill inte se en massa skitsnack.

Hej Jenn* Gla*!

Han får faktiskt skylla sig själv när han springer runt med kniv på krogen och skryter om att "han är med i maffian" inför de anställda. Kul att den anställde tog ifrån honom kniven, medans Kristoffer försöker få "sin president" att komma till undsättning. Maffia banditen fick aldrig sina shots va?
2013-07-03, 19:17
Medlem
Citat:

Om du nu är den du säger att du är så vill jag gärna att du svarar på följande:

Hur kan du när du har pojkvän sitta på facebook och snacka med okända killar? Du accepterar vänförfrågningar av random snubbar.

Du bjuder sen hem en snubbe som du endast "känner" genom facebook, och låter honom bo hos dig å din kille?

Tycker du inte själv att det är ganska konstigt?

Är detta vanligt bland er WT eller är det jag som är gammaldags och konservativ i mitt tänkande?
2013-07-03, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himara
Om du nu är den du säger att du är så vill jag gärna att du svarar på följande:

Hur kan du när du har pojkvän sitta på facebook och snacka med okända killar? Du accepterar vänförfrågningar av random snubbar.

Du bjuder sen hem en snubbe som du endast "känner" genom facebook, och låter honom bo hos dig å din kille?

Tycker du inte själv att det är ganska konstigt?

Är detta vanligt bland er WT eller är det jag som är gammaldags och konservativ i mitt tänkande?

Du vet verkligen inget du va mig en rolig typ
2013-07-03, 19:26
Medlem
Citat:
Du vet verkligen inget du va mig en rolig typ

Du får gärna förklara. Det är säkert fler som vill veta.
2013-07-03, 19:41
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flazbaz
Har dragit igenom halva FUP'en nu. Det jag undrar mest just nu är vad det är för hudförändring ralf har några centimeter ovanför pungfästet, samt vilka roliga droger Cristoffer hade fått smaka. Ramla ner i fontänen helt av sig själv (varpå han slog upp såret på näsan) vimsa omkring och vara helt "utanpå" den normala världsbilden. Jag vill smaka.

Det var väl inte Raffa som hade... en hudförändring, utan Kristo*fer?

Citat:

Citat:
Kristo*fer berättar att han är tillsammans med J*nny Gl*d. Rafal har tagit kontakt med J*nny.
Rafal är förtjust i J*nny så J*nny vågade inte säga till Rafal att hon och Kristo*fer var ihop.

Du kanske borde investera i några sprutor penicillin för att vara på den säkra sidan?
Senast redigerad av Harpy 2013-07-03 kl. 19:48.
2013-07-03, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pewdiepie
hahahah golbögen

kul att raffa uppger att hans längd är 184cm medans han knappast är över 180
2013-07-03, 20:06
Medlem
O-Lyckligs avatar
Rafal vill att det i förhöret står följande:
Fuck Top Dogz
Fuck Outlaws
Gangland for ever

En personlig hälsning till FB från Ralf, gissar jag.

Edit: Och följs upp av:

Rafal tycker det är beklagligt att Andreas Hallberg har råkat ut för ett mordförsök. Snyft, snyft. (s. 310)

Vilket jävla förhörsprotokoll
Senast redigerad av O-Lycklig 2013-07-03 kl. 20:10.
2013-07-03, 20:49
Medlem
Mx_1337s avatar
Förhör med raffa från FUP'en:
Citat:
..Polisen kom och började skjuta efter Rafal.
Först kom en polisbil, sedan kom en till. De sa till Rafal att stanna. De riktade sina vapen mot
Rafal och började skjuta, ett skott i marken och ett över Rafals huvud. Rafal skrattade åt dem,
då tog poliserna fram batongen och började slå och misshandla Rafal.

Citat:
Rafal vill att det i förhöret står följande:
Fuck Top Dogz
Fuck Outlaws
Gangland for ever
Rafal tänker inte svara på fler frågor från polisen.
Han tänker inte medverka i förundersökningen i fortsättningen.
Rafal som president i Gangland tänker inte samarbeta med polisen.
Rafal tycker det är beklagligt att Andreas Hallberg har råkat ut för ett mordförsök.
Snyft, snyft.
Haha, vilken jävla tomte.
Kunde han inte bara sagt att han inte hade någon kommentar angående hans förehavanden under den aktuella kvällen?
Nej då, givetvis skulle han dra en ny rövarhistoria om att polisen sköt över hans huvud och han skrattade åt dem.
Luftslottet Gangland, med kapten Ralf Skywalker vid rodret.
2013-07-03, 21:30
Medlem
Efter att ha läst FUP:en, står det änmer klart att Raffa har en "deathwish". Han vill dö,helt enkelt.
Att uppmana snuten att skjuta honom och att peka på huvudet talar ett tydligt språk. Att utmana samtliga grupperingar som skulle kunna verkställa en likvidering, talar ett ännu tydligare språk.

Raffa kommer att bli kryssad. Något annat finns inte på tavlan. Men om han hamnar på Västervik eller Karsudden återstår att se. En rättspsykiatrisk vård med särskild utskrivningsprövning, borde ju vara att föredra för alla Raffalovers. Då har han snart tillgång till Internet och kan fortsätta att mata tråden med mumbo-jumbo. Samt uppdatera Fejjan...

Det jag undrar över är om Irfans hammarslag i skallen på Raffa, fick honom att bli en grönsak, eller var han lika skruvad redan innan bucklorna?
2013-07-03, 22:00
Medlem
Chamoniards avatar
Är nu mer än halvvägs igenom FUPen.

Herregud...man blir mållös. Alla, i stort sett alla, inblandade representerar den absolut vidrigaste white trashen vårt stackars land kan prestera. Så erbarmligt sorgliga individer rakt igenom. Från GolRaffa till UrinAnte, till deras flickvänner och vänner är ren småstadstragedi.

Raffa är klart psykiskt sjuk. Antingen mytoman eller med vanföreställningar. Definitivt pundare. Se brevet från Raffa till sin älskade broder på sidan 333. Satans mytoman gangsterpekoral och det sämsta jag någonsin läst.

Dags att återinföra steriliseringsprogrammen.
2013-07-03, 22:02
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Efter att ha läst FUP:en, står det änmer klart att Raffa har en "deathwish". Han vill dö,helt enkelt.
Att uppmana snuten att skjuta honom och att peka på huvudet talar ett tydligt språk. Att utmana samtliga grupperingar som skulle kunna verkställa en likvidering, talar ett ännu tydligare språk.

Raffa kommer att bli kryssad. Något annat finns inte på tavlan. Men om han hamnar på Västervik eller Karsudden återstår att se. En rättspsykiatrisk vård med särskild utskrivningsprövning, borde ju vara att föredra för alla Raffalovers. Då har han snart tillgång till Internet och kan fortsätta att mata tråden med mumbo-jumbo. Samt uppdatera Fejjan...

Det jag undrar över är om Irfans hammarslag i skallen på Raffa, fick honom att bli en grönsak, eller var han lika skruvad redan innan bucklorna?

Du är en djävla idiot och en snuskpelle men jag undrar om du inte har rätt den här gången. Och visst kan man fråga sig om Raffa dessutom inte är somatiskt hjärnskadad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in