Citat:
Ursprungligen postat av
InDrogoVeritas
Efter blod svett och pengar så är den äntligen här!
Har bara hunnit skumma del 2 som inleds av något iaf jag inte minns ifrån November,
Ante blir dumpad i VV av Ralfus och när han står där och väntar på skjutsen som aldrig kommer så blir han approachad av snuten som då frågar honom om hanses händers skick.
Tydligen så har Ralfus knivhuggit vår general tidigare och med tanke på omfattningen av skador så skulle jag snarare kalla det tortyr/djurplågeri, kommer va många fina ärr.
Två saker står ut med hans rygg, mängden hår och nya ärr.
Det är 400 sidor av allt möjligt matnyttigt. Får hoppas detta väcker tråden åter som en uttorkad vampyr.
http://minfil.org/C8nac6b6b5/FUP_Mordf_rs_k_UrinAnte_del.2.pdf
Håll till godo gott folk

Kungligt! Mycket bra jobbat!
Nu ska vi se, del 2 ja. Men vart finns del 1?
Om jag förstår saken rätt så har Ante blivit rispad av Raffa i november, då har han uppgett i förhör att skadorna kommit efter att han blivit misshandlad av 5 st för honom okända män.
Men sedan Ralfus senare valde att försöka ha ihjäl Ante genom att hugga ner honom så har Ante valt att i juni under den aktuella pågående utredningen, berätta att det faktiskt var Raffa som skar upp honom redan i november också. (detta är dock lite oklart, huruvida han numera anser att det var Raffa som gjorde det, eller inte?).
Dessutom verkar han också hunnit att i slutet av november berätta detta för en polis som stannade och pratade med honom när han stod utanför mcdonalds i västervik och förgäves väntar på att Ralf ska komma och hämta honom.
I journalen från Ante's besök hos sjukvården efter att Ralf rispat honom framgår det även att han har Hepatit C. Är det Radolfus som är ursprungskällan till detta också måntro?
Blir lång intressant läsning detta, bara hunnit till sida 23 än så länge.
General Hallberg's rygg är ingen rolig historia heller, fula tatueringar, ärr och en jävla massa hår. Hela hans figur påminner lite om Quasimodo i Notre Dame.
Återigen, stort tack för detta