2013-07-02, 13:55
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
Ja, det känns som att utvecklingen stått stilla i Norrköping, för att nu precis på sistone gå ner sig ännu mer. Peking-klacken är sämre än vad den var borta mot Gais 2005 (att döma av bilderna på videon) och nu spelar de ändå i Allsvenskan. Istället försöker man hävda sig genom att photoshopa bilder på andra klubbars bortaföljen.

Alltså, tror du på allvar att någon annan fotbollsförening i Sverige vill photoshoppa från era följen? Är du verkligen på riktigt för ingen sund människa kan väl ändå tro det?
2013-07-02, 14:03
Medlem
Olympians avatar
I det aktuella fallet var vi ungefär lika många som ni var i Helsingborg i er bortapremiär, då ni hade hela Norra. Det är knappast något konstigt i att Peking drömmer om att vara så många på bortaplan, men däremot kan jag hålla med om att deras metoder för att få det att verka som att de är så många är väldigt märkliga.
2013-07-02, 14:13
Medlem
engis avatar
Citat:
I det aktuella fallet var vi ungefär lika många som ni var i Helsingborg i er bortapremiär, då ni hade hela Norra. Det är knappast något konstigt i att Peking drömmer om att vara så många på bortaplan, men däremot kan jag hålla med om att deras metoder för att få det att verka som att de är så många är väldigt märkliga.

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1011354_498554276880013_534450162_n.jpg

Den bilden är alltså också fejk? Notera även Union Jack-flaggan du tidigare pratat om som man nu klart och tydligt ser att det står "Snoka Sthlm" på.
2013-07-02, 14:27
Medlem
mazdaqs avatar
Vafan, Olympian.. Du får ta och sätta igång nu, folk börjar ta dig seriöst.
2013-07-02, 15:00
Medlem
Kan inte diskussionen om Norrköpings "photoshoppade" bilder flyttas till konspirationsforumet? Så kan Olympian och andra foliehattar ryggdunka varandra, eftersom vi 11000 som var där tydligen drabbats av masspsykos och såg i syne. Allihopa.
2013-07-02, 15:11
Medlem
Citat:
men även om ni numera tar till de mest absurda medel för att framställa er själva som större än vad ni är.

Ska verkligen du öppna käften angående en sådan sak? Upp med originalbilderna och filmerna som vi stulit och gjort om i ps

Och om någon bryr sig så är 8 bussar fullbokade redan nu till Djurgården. Tror inte vi når målet med 30bussar, men 15-20 kanske.
Senast redigerad av Sic_law 2013-07-02 kl. 15:13.
2013-07-02, 16:17
Bannlyst
Lite lustigt att Djurgården slår sig för bröstet över att man inte har några bönder på läktarna när ett tåg innehållandes ett helt gäng klädda i Djurgårdströjor lämnade Uppsala C kring 14-tiden i söndags. Fast Uppsalabor kanske inte räknas som bönder?

Tänk om man stöttade Sirius istället. Då kanske staden kunnat ha ett lag att räkna med...
2013-07-02, 16:23
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Lite lustigt att Djurgården slår sig för bröstet över att man inte har några bönder på läktarna när ett tåg innehållandes ett helt gäng klädda i Djurgårdströjor lämnade Uppsala C kring 14-tiden i söndags. Fast Uppsalabor kanske inte räknas som bönder?

Tänk om man stöttade Sirius istället. Då kanske staden kunnat ha ett lag att räkna med...

Jag vet inte om vi har slagit oss på bröstet angående det, men uppsala känns inte direkt avlägset och man kan u förmoda att detta tåg av Djurgårdare kanske inte alla var säsongare då vi uppenbarligen hade fullsatt på Stadion då det var sista matchen där. Eftersom vi inte brukar vara mer än 6-7k på Stadionlunkarmatcher i vanliga fall så får man väl helt enkelt räkna på att det var ca 7-8k medgångare? Där har ni något att spela vidare på alla bajare och sorkar.

Förövrigt vill jag tilägga att Sumpan är Djurgårdsland!
2013-07-02, 16:28
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj

Så länge man kan åka med SL (Storstockholms Lokaltrafik, för er bönder som läser här) till hemmamatcher är man inte bonde.
Senast redigerad av mazdaq 2013-07-02 kl. 16:33.
2013-07-02, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm

Var i Stockholm ligger Sundbyberg?
2013-07-02, 16:36
Bannlyst
Citat:
Jag vet inte om vi har slagit oss på bröstet angående det, men uppsala känns inte direkt avlägset och man kan u förmoda att detta tåg av Djurgårdare kanske inte alla var säsongare då vi uppenbarligen hade fullsatt på Stadion då det var sista matchen där. Eftersom vi inte brukar vara mer än 6-7k på Stadionlunkarmatcher i vanliga fall så får man väl helt enkelt räkna på att det var ca 7-8k medgångare? Där har ni något att spela vidare på alla bajare och sorkar.

Var väl en rätt pubertal diskussion kring det tidigare i tråden har jag för mig? Vill inte dra igång en ny diskussion egentligen, men eftersom jag råkade befinna mig på det tåget så tänkte jag bara droppa frågan om hur ni ser på typ Uppsalabor, Nyköpingsbor och liknande som stöttar Stockholmsklubbar? Är de mer accepterade än Conny från Ödeshög?

Även om Uppsala ligger i närheten av Stockholm så är det ju ändå Sveriges fjärde största stad och bör därför inte räknas till Stockholm på det sättet. Ni stockholmare är ju noggranna med att påpeka att alla utanför Stockholm är bönder så

Men som du säger så var detta antagligen inga som frekvent går på matcher. I princip samtliga var julgranar med matchtröjor. Tycker det är lite märkligt ändå att en stad som Uppsala inte har ett lag i högstadivisionen.
2013-07-02, 16:42
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:

Pfft dröm vidare! Aldrig i helvete att Sumpan är djurgårdsland.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in