Citat:
Ursprungligen postat av
rootbit
Man kan inte annat än att MÅ ILLA när Fridolin citerar Olof Palme och hånar FRA.
Jag har alltid varit högerorienterad och när jag hör på vad Fridolin säger blir jag fan rädd. Nu får väl för fan de borgerliga ta tummen ur arslet och inse vilka jävla smygkommunister de har att göra med i MP. Hur FAAN kan man som moderat samarbeta med ett parti som MP?!?
Vill de ha ett inbördeskrig i det här landet ska de fortsätta att följa Gustav Fridolin, Mehmet Kaplan m fl. Vad tror de händer om de fortsätter att prata om att det inte finns någon svenskhet och att det nya Sverige istället ska baseras på ALLA ANDRA folkgruppers historia?? För det är just DÄR kärnan till problemet ligger, det som avslöjar lögnen i MPs drömsamhälle: ALLA ANDRA får ha sin kultur, sina rättigheter... ALLA ANDRA kan diskrimineras.. förutom den svenska folkgruppen... den svenska folkgruppen är inte värd ett skit. Gustav Fridolin är med andra inte helt olik Olof Palme...
Död åt förrädarna...
Det du måste inse är att de borgerliga partierna också för en väldigt likartad politik. De för EXAKT SAMMA retorik om "det nya spännande Sverige", "vad är svensk kultur?" o.s.v. o.s.v. De har FULLSTÄNDIGT anpassat sig efter att inte bli lynchade av de kulturmarxistiska PK-medierna.
Alla partiers politik kommer leda till inbördeskrig i längden! Möjligen att SD kan bromsa utvecklingen, men de har också anpassat sig efter PK:ismen och pratar om "öppen svenshet".