2013-07-02, 16:05
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Du fattar inte va? Man slåss för det märke man står bakom, det här är fan inget bemannings företag där du hyr in folk för att du inte klarar av trycket.

Fega as är ni, beställer man en fight med fl kommer massa danskar från en helt annan liga..

Hyr in? De har ju kört ihop i 10 år. man kan hålla på ett lag i ett annat land, särskilt om landet ligger 4 km bort.
Undanflykter, lipsill.
Citera
2013-07-02, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Hyr in? De har ju kört ihop i 10 år. man kan hålla på ett lag i ett annat land, särskilt om landet ligger 4 km bort.
Undanflykter, lipsill.

De är ju förfan värre att hålla på 2 lag om dom är så nära varandra, idiot.

Med den attityden skulle inget lag hata varandra, låt mig gissa du är inte kat c supporter va?
Citera
2013-07-02, 16:49
Medlem
Deatheads avatar
Fattar inte problemet!? Alla vet att Helsingborg kör med Köpenhamn och så har det alltid varit. Så varför detta gnäll nu!? Jo för att dom vann och det sticker i avundsjuka icke skåningar o malmö fans!? Fan njut av ett gött box istället för fan!
Citera
2013-07-02, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deathead
Fattar inte problemet!? Alla vet att Helsingborg kör med Köpenhamn och så har det alltid varit. Så varför detta gnäll nu!? Jo för att dom vann och det sticker i avundsjuka icke skåningar o malmö fans!? Fan njut av ett gött box istället för fan!

Vinna mot gais har vi ju aldrig gjort...
Citera
2013-07-02, 17:09
Medlem
0-0-0-0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
De är ju förfan värre att hålla på 2 lag om dom är så nära varandra, idiot.

Med den attityden skulle inget lag hata varandra, låt mig gissa du är inte kat c supporter va?

Okej hur fan tänker du där! Spelar väl inte i samma liga eller serie va? Det är ju fan som att säga att ingen Svensk kan hålla på ett lag i England eller vad fan som.

Sen om de nu har kört ihop så länge så vad fan är man då förvånad för att det finns danskar med?

Sen dubbelt så många som andra skriver här är de knappast. Ser mer ut för det försvinner tröjlösa folk lite direkt. (papperslösa med kanske vad vet jag)

Men hur som vad fan är det att tjata om när alla borde veta sen länge att de kör ihop. Sen om inte FL följer med danskarna när det är landskamp är väl för fan inget konstigt alls. Eller har jag missförstått vad ni pratar om här.
Citera
2013-07-02, 17:11
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Och på vilken sida stod skåningarna genius?
Förvisso men med den logiken borde ju t.ex. göteborgs lagen hålla ihop och stockholmslagen, men så tragiska är ju inte dessa.
Citera
2013-07-02, 17:12
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyskulMedr00tz
Tillhör inte Skåne Sverige? Din dumma jävel. Har du utländsk härkomst så stick från mitt land din jävla lands/folkförrädare. Skåne tillhör Sverige lika mycket som den lilla pissort du kommer ifrån om du nu är svensk. Håller med om att skåningar är en avart av svenskarna men säg inte att Skåne inte tillhör Sverige. Skjut dig själv dina barn och din familj så skulle vi svenskar må bra.
Vill min unge herre skylta med sitt kromosomfel så finns det andra trådar för det, här pratar vi om fotbollsligorna.
Citera
2013-07-02, 17:24
Medlem
Vikingen88s avatar
Såg filmen mellan Gais - Köpenhamn och försökte räkna nummer då det såg ojämnt ut nummermässigt!

Fick det till 34 Gais och 64 Köpenhamn, men svårt att se exakt.. Kör man inte med jämna nummer i Sverige/Danmark likt Ryssland och Polen eller hur ser "Firmascenen" ut här i Sverige?
Citera
2013-07-02, 17:25
Medlem
haardstyles avatar
Vill se en renodlad HBGY-liga mot någon annan yngreliga. Min uppfattning är att FL inte har så värst många aktiva längre och kanske därför "tar hjälp" av lite vänner från andra sidan sundet. Men på yngre-fronten verkar det dock dyka upp en hel del och jag tror vi får se bra fighter där framöver.
Citera
2013-07-02, 17:48
Medlem
Citat:
J
Ja, varför gillar inte polackerna tyskar? Plocka upp historieboken. Hbg ligger närmre Danmark språkligt och kulturellt, det är 4km till Danmark, som mellan Solna och Sumpan. Är upptagningen så snäv?

Men i Sumpan så är det mycket DIF däremot
Citera
2013-07-02, 17:51
Medlem
Höjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyskulMedr00tz
Tillhör inte Skåne Sverige? Din dumma jävel. Har du utländsk härkomst så stick från mitt land din jävla lands/folkförrädare. Skåne tillhör Sverige lika mycket som den lilla pissort du kommer ifrån om du nu är svensk. Håller med om att skåningar är en avart av svenskarna men säg inte att Skåne inte tillhör Sverige. Skjut dig själv dina barn och din familj så skulle vi svenskar må bra.
Må vara ockuperat, men jag tror på det AIK/DIF sjunger vid varje match, Skåne till Danmark.

Lands/folkförrädare tar jag som en komplimang, men vore då kontraproduktivt att skjuta mig själv, gynnar ju bara dig, inte mig.
Citera
2013-07-02, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haardstyle
Vill se en renodlad HBGY-liga mot någon annan yngreliga. Min uppfattning är att FL inte har så värst många aktiva längre och kanske därför "tar hjälp" av lite vänner från andra sidan sundet. Men på yngre-fronten verkar det dock dyka upp en hel del och jag tror vi får se bra fighter där framöver.
De fick rejält med stryk av Bajen Orphans (Födda 1992-1995) för ett par månader sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in