2013-07-01, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IamNotAcasual
Vet någon hur många var svenskar och hur många var danskar i i Helsingborgs och köpenhamns liga??50/50?

Ca. 10-12 helsingborgare med i fighten. Resten hej o hå-fck.
Citera
2013-07-01, 22:09
Medlem
HAHA jovistt, knip.
Citera
2013-07-01, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Highrollers
Gais körde ju över Frontline med jämna nummer 2 ggr under 2011 med jämna nummer, det är ju allmänt känt.

HBG har ingenting utan danskarna, sedan ändå komma med 65 pers mot 35 Gais är ju bortom all heder.. Fegt!

Om jag inte minns helt galet så körde även GB över HBGY samma år... Det tragiska va bara att det knappt var HBGY, utan att merparten faktiskt var FL. Kan dock varit något år ±, är inte helt hundra.

Hursomhelst, ni är tragiska Helsingborg. Lägg ner hela eran verksamhet. Vem vet, vi kanske bjuder in danskarna istället. Dem har ju något att komma med, till skillnad från er menar jag.
Citera
2013-07-01, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Tass
Om jag inte minns helt galet så körde även GB över HBGY samma år... Det tragiska va bara att det knappt var HBGY, utan att merparten faktiskt var FL. Kan dock varit något år ±, är inte helt hundra.

Hursomhelst, ni är tragiska Helsingborg. Lägg ner hela eran verksamhet. Vem vet, vi kanske bjuder in danskarna istället. Dem har ju något att komma med, till skillnad från er menar jag.

Inte fan ringer vi till HBG iallafall, vill vi möta danskarna så ringer vi dom. Och inte deras springpojkar.
Citera
2013-07-02, 00:30
Medlem
Det här klippet med fighten mellan GAIS och Helsingborg har fått en enorm jävla spridning på nätet. Den har fått över 20 000 likes på någon facebook sida och flera tusen kommentarer. Nu ligger den tom uppe på WorldStarHiphop, det är stor humor att se kommentarerna från alla ghettoamerikaner som försöker förstå sig på värför man väljer att göra upp på en öde plats utan inblandning av vapen . Undrar verkligen hur videon kunnat sprida sig så mycket.
Citera
2013-07-02, 00:34
Medlem
Dimaks avatar
Ja du Amerikaner har ju inte det där riktigt, Var de danskar de röda eller svenska? tyckte jag bara hörde svenska språket, eller var det någon klant som skrivit fel bara?
Citera
2013-07-02, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Ja du Amerikaner har ju inte det där riktigt, Var de danskar de röda eller svenska? tyckte jag bara hörde svenska språket, eller var det någon klant som skrivit fel bara?

Gais i svart, Helsingborg/köpenhamn i rött.
Citera
2013-07-02, 02:56
Medlem
curvaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LookBackInAnger
Vilket påhopp! Jag ÄLSKAR fotboll. Herregud jag frågade bara för jag ville veta vilka gäng som ger mest status. Jag gillar många lag, spelar ingen roll vad jag väljer jag kan slåss för äran och vinna mina grabbars respekt. Dessutom äger jag alla de rätta accessoarerna för att räknas in som "en av grabbarna". Jag kan lära mig älska laget men det förstår väl inte du dig på.
Släng dig framför valfritt tåg
Citera
2013-07-02, 03:36
Medlem
Rossi1891s avatar
Ny uppdatering på http://www.sverigescenen.com/
Citera
2013-07-02, 03:51
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyskulMedr00tz
Det finns lag i Tyskland och Polen som ligger jävligt nära varandra. Varför är inte dom vänner tro? Jävla förrädare död åt dig och hela skåne
J
Ja, varför gillar inte polackerna tyskar? Plocka upp historieboken. Hbg ligger närmre Danmark språkligt och kulturellt, det är 4km till Danmark, som mellan Solna och Sumpan. Är upptagningen så snäv?
Citera
2013-07-02, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
J
Ja, varför gillar inte polackerna tyskar? Plocka upp historieboken. Hbg ligger närmre Danmark språkligt och kulturellt, det är 4km till Danmark, som mellan Solna och Sumpan. Är upptagningen så snäv?

Du fattar inte va? Man slåss för det märke man står bakom, det här är fan inget bemannings företag där du hyr in folk för att du inte klarar av trycket.

Fega as är ni, beställer man en fight med fl kommer massa danskar från en helt annan liga..
Citera
2013-07-02, 10:17
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
J
Sverige och danmark har ju aldrig legat i krig nej.... Nej tragiskt att två svaga ligor som råkar vara grannar slår sina påsar ihop, hade varit roligare om man körde mot varandra men vilka skulle man då ta hjälp av?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in