2013-07-02, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalleB87
Men vad var egentligen historien bakom det här med Polackerna bland FB, FB hävdar väl själva att det bara handlade om ett par enstaka polacker medan DFG säger att det var en hel Polsk firma som hade slutit upp bakom gnaget, vilken firma skulle det ha varit i så fall ?
Det har vi aldrig påstått.
Däremot vet jag att det raggades boxare ute på arbetsplatser, där av det stora antalet polacker.
Citera
2013-07-02, 13:54
Medlem
Jag såg dokumentären om Black Army, helt sjukt hur det går till i den föreningen!
Jag kan inte förstå att det får gå till så i en förening av deras kaliber!
Jag var också såg på en match med mitt kära Elfsborg och man var ju livrädd för
AIK fansen!
Citera
2013-07-02, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Väldigt stor skillnad på 3-4 dörrvakter (som även är blåvittare) och att ta in en helt annan liga.

Det var bara en fråga! Sen tysken som sitter häktad i hbg efter varit med kat B-c aikare. Tycker bara hbg/kph diskussionen blivit stor då det knappast är en nyhet att hbg och danskarna kör tsm
Citera
2013-07-02, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel1987
Det var bara en fråga! Sen tysken som sitter häktad i hbg efter varit med kat B-c aikare. Tycker bara hbg/kph diskussionen blivit stor då det knappast är en nyhet att hbg och danskarna kör tsm

okej! Men som sagt fattar inte hur man kan behöva dom varje box. Sen de där gamla boxet (vet inte så mycket om de) där svenskarna skulle ''köra'' mot danmark i något kval, då sket fl att hjälpa till. Äckliga as.
Citera
2013-07-02, 14:20
Medlem
infogivers avatar
Citat:
okej! Men som sagt fattar inte hur man kan behöva dom varje box. Sen de där gamla boxet (vet inte så mycket om de) där svenskarna skulle ''köra'' mot danmark i något kval, då sket fl att hjälpa till. Äckliga as.

Utan danskarna hade det ju varit jämna nummer, vilket man tydligen kommit överens om, men tydligen måste man ju ha dom.
Citera
2013-07-02, 14:34
Medlem
marresons avatar
● Är detta en ny firma som skördat frukt i Sthlm?

http://www.ladda-upp.se/bilder/dnvffiphplafeu/
Citera
2013-07-02, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalleB87
Men vad var egentligen historien bakom det här med Polackerna bland FB, FB hävdar väl själva att det bara handlade om ett par enstaka polacker medan DFG säger att det var en hel Polsk firma som hade slutit upp bakom gnaget, vilken firma skulle det ha varit i så fall ?

Exakt. Precis som WM. Antar FB med har någon eller några som jobbat som dörrvakter?!
Citera
2013-07-02, 15:12
Medlem
Just det där med WM och dörrvakterna handlar väl mest om att man inte bara frågade ifall de ville hänga på utan även erbjöd monetär ersättning för deras tjänster. Någon mer insatt som kan ge en redogörelse utan massa pajkastning?
Citera
2013-07-02, 15:32
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Lego
Antar FB med har någon eller några som jobbat som dörrvakter?!

Vad har det att göra med om någon firma kille jobbar som dörrvakt? Det var knappast det de handlade om.
Citera
2013-07-02, 15:37
Medlem
Citat:

Om du menar matchen då dansken sprang in på plan, så är du ute och cyklar. Var själv där då
Citera
2013-07-02, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Höja
Sverige och Danmark har legat i krig, men Skåne är inte Sverige, Skåne till Danmark you know

Angående fighten bryr jag mig föga.

Tillhör inte Skåne Sverige? Din dumma jävel. Har du utländsk härkomst så stick från mitt land din jävla lands/folkförrädare. Skåne tillhör Sverige lika mycket som den lilla pissort du kommer ifrån om du nu är svensk. Håller med om att skåningar är en avart av svenskarna men säg inte att Skåne inte tillhör Sverige. Skjut dig själv dina barn och din familj så skulle vi svenskar må bra.
Citera
2013-07-02, 15:57
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirhector
Sverige och danmark har ju aldrig legat i krig nej.... Nej tragiskt att två svaga ligor som råkar vara grannar slår sina påsar ihop, hade varit roligare om man körde mot varandra men vilka skulle man då ta hjälp av?

Och på vilken sida stod skåningarna genius?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in