2013-07-02, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roughtuoube
Det är bekräftat att man varit i kontakt med AJ och dessutom, åtminstone tills vidare, avfört honom från utredningen.

Jag är fortfarande inne på att P.T är skyldig. Antagligen så har han sneat och misshandlat henne igen men denna gången gick det överstyr. Han fick panik och fraktade bort kroppen.

Som jag tidigare sagt det har varit misshandel och hot om livet förr.
Citera
2013-07-02, 14:43
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadlamb
Jag är fortfarande inne på att P.T är skyldig. Antagligen så har han sneat och misshandlat henne igen men denna gången gick det överstyr. Han fick panik och fraktade bort kroppen.

Som jag tidigare sagt det har varit misshandel och hot om livet förr.

Vilka motiv har du?
Citera
2013-07-02, 14:44
Medlem
BeeKinds avatar
Blödarsjuka (hemofoli) drabbar nästan uteslutande män. Kvinnor är bara bärare av anlaget och kan i sällsynta fall drabbas av mindre hematomer pga av sjukdomen. GLÖM!!!!
Citera
2013-07-02, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Om man nu spekulerar fritt över olika scenarier... om det rent hypotetiskt skulle vara så att det inte var tänkt som mord utan en misshandel som spårade ur och BO levde men blödde av skador. Kan inte påtända pundare vara lite paranoida/dumma på det sättet att de inte larmar SOS pga polisnojja (för droger etc)?

Eller har jag grova fördomar?

Känns som en ganska vettig teori. Påtänd/allmänt borta GM slår till BO i stridens hetta. Blodet sprutar och GM grips av panik, verkar inte helt osannolikt.
Dock känns det lite skumt att allt detta inklusive bortförandet av kroppen skulle ske utan att någon märker det, speciellt om GM inte riktigt är vid sina sinnes fulla bruk.
Citera
2013-07-02, 14:50
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeeKind
Blödarsjuka (hemofoli) drabbar nästan uteslutande män. Kvinnor är bara bärare av anlaget och kan i sällsynta fall drabbas av mindre hematomer pga av sjukdomen. GLÖM!!!!

Hon har det! Även hennes syster har blödarsjukan
Citera
2013-07-02, 14:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Generalfreacky
ta bort en bil från en brottsplats är inte så svårt, ta bara en lastbil och en lastväxlare så är bilen uppe på flaket på några sek, de kanske är ägaren till bilen som har gjort de här hela.
Ær ett fordon stulet så får inte ægaren ta tillbaks det sjælv utan polisen måste gøra det.
Citera
2013-07-02, 14:52
Medlem
Novisa79s avatar
Den milda formen av von Willebrands sjukdom är den vanligaste ärftliga blödningssjukdomen i Sverige. Den beräknas drabba ungefär en av 100 svenskar, men alla har inte blödningsbesvär. Kvinnor och män drabbas i lika hög grad.
Citera
2013-07-02, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Jösses!

Trodde inte sån't här fanns i Sverige! Av 10 personer är det 2(!) som saknar ansiktstatuering.

Går det att få jobb om man ser ut så här? Kanske är normalt i Trollhättan (om de nu bor där)?

Eller har man beslutat sig för att inte nedlåta sig till vanligt kneg under sin livstid?

Tror inte det är taget i Trollhättan. Killen till höger är väl J*cke K*rlsson från Pluton Svea?
Citera
2013-07-02, 14:54
Medlem
Downspouts avatar
Citat:
Det är bekräftat att man varit i kontakt med AJ och dessutom, åtminstone tills vidare, avfört honom från utredningen.
På vilket sätt är detta bekräftat menar du?
Citera
2013-07-02, 14:56
Medlem
Citat:

Igår kväll hade polisen inte varit i kontakt med honom iallafall. Samtidigt som han reser genom halva Sverige. Källa?
Citera
2013-07-02, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolk
Tror inte det är taget i Trollhättan. Killen till höger är väl J*cke K*rlsson från Pluton Svea?

Yes det är Jocke och bilden ska vara tagen runt Stockholm/Norrköpings området om jag inte misstar mig i samröre med en spelning.
Citera
2013-07-02, 15:01
Medlem
BeeKinds avatar
Jag backar ödmjukast - gjorde automatiskt en association till hemofili, men det finns ju faktiskt fler blodsjukdomar med liknande symptom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in