Citat:
Ursprungligen postat av
hushlittledarling
Jimmie avskyr gammelmedia men älskar att vara där. Linslusen spyr gärna galla över media men vill gärna att de intervjuar honom.
Vore han rakryggad borde han ju tacka nej till parasiterna...
Tyckte han blev rövknullad av Lena. Han säger sig ha nolltolerans mot rasism men ser inga problem med att Ekeroth är sionist och muslimhatare och stödjer en öppet rasistisk blogg. Hycklare.
Han njuter åt att glida som teflon.
"Damned if you do, damned if you don't"
Skulle Jimmie inte ställa upp på aftonbladets utfrågning hade du skrivit ett långt inlägg om den fege Åkesson som flyr sitt ansvar. Skulle Jimmie tycka att ett stort torskbestånd i Östersjön är bra hade du genast argumenterat för utrotning av torsk. Ja, du fattar väl vad jag vill komma...Det är det som gör dina bittra inlägg så tråkiga att läsa.
Sedan tror jag de flesta partiledare ser det som ett nödvändigt ont att ställa upp i en massa intervjuer hela tiden, kanske allra mest Åkesson. Men så länge det faktiskt finns folk som läser blaskorna måste nog partiledarna ställa upp för att få ut sin politik.
Dina sexfantasier om Lena och Jimmie väljer jag att inte kommentera men sionist och åsikter om islam, samt stödjer en blogg som behandlar invandringspolitiken ser jag inget problem med.