2013-07-01, 21:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av orangelol
Känns ju helt sjukt att nästan alla indirekt sitter och säger att svenskhet inte existerar. I alla andra länder i världen ska man vara stolt över sin bakgrund och sitt land men i Sverige ska man skämmas. Den där Mehmet försöker förlöjliga allt som rör detta med svensk och svenskhet. Otroligt provocerande.

Kan man se detta efterhand?
Citera
2013-07-01, 21:13
Medlem
Nyheter24s avatar
Kollar på SVT nyheterna nu, SVTs expert talade om JÅ. Jag som trodde SVT i alla fall skulle försöka vara politiskt oberoende, tydligen hade jag fel.
Citera
Medlem
åkesson måste vara oslagbar i ämnet att framstå som en idiot!

Och fb nyttiga idoter kommer raskt därpå jisses vilken nertur landet har fått med dessa sd-nassar
Citera
Medlem
Fromlandss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Novus undersökning i Almedalen ger talet och JÅ betyget 1,5 av 5 möjliga.
Jag tyckte att hon (svt reportern) sa att det var aktuellts "panel" som gav betyget.
Citera
2013-07-01, 21:14
Medlem
FDYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Novus undersökning i Almedalen ger talet och JÅ betyget 1,5 av 5 möjliga.
Rätta mig om jag har fel, men som jag fattade det frågade de en panel bestående av 200 personer? Undrar just vilka som sitter i den panelen?

Edit:

Citat:
Ursprungligen postat av Fromlands
Jag tyckte att hon (svt reportern) sa att det var aktuellts "panel" som gav betyget.
Aha, tack

Själv skulle jag ge JÅ 4,5/5
Citera
2013-07-01, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Kan man se detta efterhand?

http://www.svtplay.se/video/1309139/jimmie-akesson-sd spola tillbaks lite, minns inte när det började men kanske 20-30? Får leta runt, är SVT:s "debatt" fast där på Visby där ett gäng ska sitta och diskutera vad svenskhet är.
Senast redigerad av orangelol 2013-07-01 kl. 21:17.
Citera
Medlem
Fromlandss avatar
JÅ om jämställdhet på svt2 nu..
Citera
Medlem
Fonsyfuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyheter24
Kollar på SVT nyheterna nu, SVTs expert talade om JÅ. Jag som trodde SVT i alla fall skulle försöka vara politiskt oberoende, tydligen hade jag fel.

Man kan tycka att de åtminstonde skulle försöka att dölja det, man får väl hoppas att tittarna är smarta nog att förstå.
Citera
2013-07-01, 21:17
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anoYmous
åkesson måste vara oslagbar i ämnet att framstå som en idiot!

Och fb nyttiga idoter kommer raskt därpå jisses vilken nertur landet har fått med dessa sd-nassar

...där hade vi ännu en islamistslickare och Sverigehatare!
Citera
2013-07-01, 21:19
Medlem
Åkesson känns väldigt ofta hetsig och kränkt i debatter. Kommer poppa champagnen om de åker ur riksdagen nästa val så man slipper höra deras skit.
Citera
2013-07-01, 21:21
Medlem
internetproffss avatar
Det som är mest intressant är att man kan kommentera nästan alla artiklar rörande Hägglund på Aftonbladet, men inte en enda idag med Åkesson och Sverigedemokraterna. Sen har de även gjort så man inte kan se livesändningen nu i efterhand som man vanligtvis alltid kan, tillexempel hägglunds.
Citera
2013-07-01, 21:21
Medlem
internetproffss avatar
Det som är mest intressant är att man kan kommentera nästan alla artiklar rörande Hägglund på Aftonbladet, men inte en enda idag med Åkesson och Sverigedemokraterna. Sen har de även gjort så man inte kan se livesändningen nu i efterhand som man vanligtvis alltid kan, tillexempel hägglunds.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in