Citat:
Ursprungligen postat av
8711
Vilket han VERKLIGEN INTE blev. Han var hur lugn som helst hela samtalet.
Däremot har du fel. Det är absolut för att smutskasta SD som man gett sig på andelen kvinnliga väljare, medlemmar och företrädare. Något SD inte kan göra så mycket åt och inte har kunnat välja. Därför ger sig media på det. Att du inbillar dig något annat är ju bara SORGLIGT! Att det skulle vara i välmening eller bara generellt intresse, skrattretande...
Att påtala verkligheten, att medierna kampanjar mot SD med dessa påhopp och upprepanden ständigt och jämt är inte att ha någon offerkofta, det är sanningen.
Jag blev också förvirrad om jag sett samma sändning som Charlie. Kasselstrand var väl hur lugn som helst.
Jag uppfattar att Kasselstrand, men även Jomshof är trygga i sina åsikter och rappa i repliken just därför. De är liksom närvarande i stunden, på ett sätt som många i SD inte verkar vara.
Det är ju viss skillnad på att stå och svettas i väntan på att bli nitad av en besvärlig fråga och istället slicka sig om munnen inför tillfället att få ge svar på tal och få ut sitt budskap.
Men Jimmie var bra idag. Inte så retoriskt offensiv han kunde varit, men han visade bett och ingav respekt. Arge Jimmie är mycket bättre än förbindliga Jimmie som börjar varje svar med "ja, det kan man ju förstås tycka..."