Citat:
Vi har inte pekat ut KJ, det har polisen gjort. Polisen och KJ himself.Vad ni har gjort är att ni placerat KJ som gärningsmannen och sedan börjat söka bevis mot honom, som inte finns.
Någon brottsplats har aldrig hittats, det skulle ha varit ett genombrott i utredningen.
Att han KJ skulle hyrt bil eller tagit moppen för att transportera likdelar till ödehuset är helt osannolikt, fanns inget motiv för något sådant.
Det enda logiska om någon gjort ett mord långt ute i naturen är att han grävt ned kroppen, eller lämnat den där den var.
Det här utpekande av KJ som gärningsmannen blir ingen sammanhängande logisk kedja, utan kan ses mer som ett önsketänkande.
Det här att händerna är borthuggna ser jag som att gärningsmannen har varit rädd för VB s demon, att demonen kommer att hämnas och stryper honom. Utan händer blir demonen neutraliserad tror han.
Man måste ha klart för sig det finns människor som tror på det ena och andra, som kanske är helt verklighetsfrämmande för de flesta.
Någon brottsplats har aldrig hittats, det skulle ha varit ett genombrott i utredningen.
Att han KJ skulle hyrt bil eller tagit moppen för att transportera likdelar till ödehuset är helt osannolikt, fanns inget motiv för något sådant.
Det enda logiska om någon gjort ett mord långt ute i naturen är att han grävt ned kroppen, eller lämnat den där den var.
Det här utpekande av KJ som gärningsmannen blir ingen sammanhängande logisk kedja, utan kan ses mer som ett önsketänkande.
Det här att händerna är borthuggna ser jag som att gärningsmannen har varit rädd för VB s demon, att demonen kommer att hämnas och stryper honom. Utan händer blir demonen neutraliserad tror han.
Man måste ha klart för sig det finns människor som tror på det ena och andra, som kanske är helt verklighetsfrämmande för de flesta.
Och är det några som pekat ut andra tänkbara och mindre tänkbara GM, så är det i den här tråden.
Bevis/indicier finns, KJ sitter ju häktad på sannolika skäl.
Vet du att ingen BP är funnen? Det vet inte jag.
Det är helt osannolikt för dig, men efter att ha läst tråden kanske du, liksom jag, i fortsättningen kommer att undvika att transportera lik i vår egen bil.
Det enda logiska för dig kanske är att gräva ner kroppen, jag kanske väljer att göra på annat sätt. Kanske låg kroppen så till att den helt enkelt måste flyttas.
Det här med händerna ser jag som att GM vill försvåra utredningen. Demoner!