2013-07-01, 17:14
Medlem
Negaducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Rockstar har inte gått ut med några nyheter gällande multiplayer ännu. Det enda de har sagt är att Crew-läget från Max Payne 3 kommer föras över till Grand Theft Auto V, samt;

Källor:
-http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/03/22/max-payne-3-39-s-crew-system-will-carry-over-to-gta-v.aspx
-http://www.ign.com/articles/2012/11/17/gta-v-burning-questions-answered

Bästa stället att förboka spelet på beror ju lite på var du bor. Personligen bor jag ~10 minuter från Webhallen, så det blir det självklara valet för min del.
Alla återförsäljare kommer att erbjuda samma innehåll - med undantag för GameStop som verkar ha ensamrätt till försäljning av Special Edition.
Är det inte värt att köpa från Gamestop då?
2013-07-01, 17:17
Medlem
edberg24s avatar
Något jag hoppas på är lite mer verkliga hastigheter på fordonen, satt och lira IV på PC och Infernus eller vad den heter som ska vara snabbast i spelet går inte fortare än 184 km/h. Iom att mapen är så stor borde det finnas en relativt lång motorväg som i SA, man vill ju gärna bränna på i typ 300 km/h på den då.
2013-07-01, 17:22
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Något jag hoppas på är lite mer verkliga hastigheter på fordonen, satt och lira IV på PC och Infernus eller vad den heter som ska vara snabbast i spelet går inte fortare än 184 km/h. Iom att mapen är så stor borde det finnas en relativt lång motorväg som i SA, man vill ju gärna bränna på i typ 300 km/h på den då.
Håller helt med dig! Även ljud och allt borde vara bättre

Hastighetsmätare skulle inte heller vara fel.
2013-07-01, 17:42
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albrt99
Beskriv hur ni ska spendera er första dag med Gta V.. ingame

Jag och min bror har en tradition som startade redan när GTA 3 släpptes.
Vi klunsar om vem av oss som skall få börja spela, den som vinner får sen handkontrollen och får äran att börja spela.

Det jag kommer göra efter att introfilmerna är slut är nog att utforska närområdet. Kolla grafien och detaljerna. Sen slutar det ju alltid med att man snor nån bil och fuckar ur.

Jag hoppas inte att spelet börjar stenhårt med att man nästintill måste köra ett uppdrag. (tex att man sitter i en bil tillsammans med en annan person och har en GPS som blinkar)
2013-07-01, 18:00
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskvarg
Går att boka på spelbutiken.se
mm för ett jävla överpris

2198 kr..
2013-07-01, 18:08
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albrt99
Beskriv hur ni ska spendera er första dag med Gta V.. ingame
Göra några uppdrag och sen bara utforska tror jag. Är extremt sugen på att pröva cykeln och fyrhjulingen
2013-07-01, 18:15
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
Håller helt med dig! Även ljud och allt borde vara bättre

Hastighetsmätare skulle inte heller vara fel.

+1 på det

(ganska onödig kommentar men aja...)
2013-07-01, 18:15
Medlem
Negaducks avatar
Kommer spelet vara lika bra till Xbox som till Ps
2013-07-01, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negaduck
Kommer spelet vara lika bra till Xbox som till Ps

Hur ska någon här ens ha någon koll på det?
2013-07-01, 18:27
Medlem
Negaducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Hur ska någon här ens ha någon koll på det?
Grafikmässigt menar jag
2013-07-01, 18:48
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negaduck
Grafikmässigt menar jag
Som till alla andra spelsläpp till båda konsolerna kommer skillnaderna vara minimala. Det går dock inte att ge något definitivt svar ännu eftersom man inte har fått se spelen i rörelse på de två konsolerna.
2013-07-01, 19:27
Medlem
MrWilsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Fundera på vilka skillnaderna som finns på sättet man dödar samt "lever" i RDR och GTA så förstår du nog själv varför folk reagerar och inte reagerar som de gör.

Tror dock inte att PETA skulle ha brytt sig om det så mycket då de är emot all form av slakt. Spelar nog ingen roll om det är i modern tid eller tidigt 1900-tal.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in