2013-07-01, 15:33
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miggafrii
Kan tilläggas att AJ inte är varken brunhårig eller mörkhårig utan är mer åt det ljusare/rödaktiga hållet nu för tiden. Och han är närmare 185 cm lång än 180 cm lång.

Om signalementet nu stämmer så bör det väl inte finnas så många med mörkt hår, tatuerade armar och som har en längd på 180 cm i hennes bekantskapskrets och som på något sätt har koppling till S.B.

Så om det inte är AJ, vem kan det vara då?
Citera
2013-07-01, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Om signalementet nu stämmer så bör det väl inte finnas så många med mörkt hår, tatuerade armar och som har en längd på 180 cm i hennes bekantskapskrets och som på något sätt har koppling till S.B.

Så om det inte är AJ, vem kan det vara då?

S.B lär det inte vara då han är rakad och är inte så lång, sen har I.F en bekanskapskrets där många är tatuerade lite varstans så att sätta potten på AJ med så svagt signalement är rätt far out med tanke på att var och varannan kille mellan 18-45 har nuförtiden fulltatuerade armar och 180 cm lång är en ganska vanlig siffra...
Citera
2013-07-01, 15:41
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
S.B lär det inte vara då han är rakad och är inte så lång, sen har I.F en bekanskapskrets där många är tatuerade lite varstans så att sätta potten på AJ med så svagt signalement är rätt far out med tanke på att var och varannan kille mellan 18-45 har nuförtiden fulltatuerade armar och 180 cm lång är en ganska vanlig siffra...
Är det mkt droger i dessa umgängeskretsar? O vet ngn om I:F tog droger?
Citera
2013-07-01, 15:43
Medlem
Troians avatar
Citat:

Ändå verkar det som att polisen slagit till hemma hos AJ:s föräldrar? Enligt tidigare uppgifter i tråden, i alla fall. Sedan om det beror om en känd hotbild, vittnesuppgifter eller en ren rutinåtgärd kan man ju också fråga sig.
Citera
2013-07-01, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Är det mkt droger i dessa umgängeskretsar? O vet ngn om I:F tog droger?

IF vet jag inte hur det är med droger, vad jag vet är att hon hade receptbelagd medicin, osäker för mot vad men ska tydligen ha mått väldigt dåligt psykiskt.
Med tanke på att hennes minsta barns pappa är heroinmissbrukare OCH S.B vad jag förstår petar väl lite vad som helst men dom var ihop väldigt kort tid och jag ser ju att P.T har mer motiv än vad både A.J och S.B har men sen vet man inte vad för folk hon umgicks med, vet bara att dom kanske inte sitter hemma o virkar en lördagkväll.
Citera
2013-07-01, 15:46
Medlem
Citat:
Kan tilläggas att AJ inte är varken brunhårig eller mörkhårig utan är mer åt det ljusare/rödaktiga hållet nu för tiden. Och han är närmare 185 cm lång än 180 cm lång.

På senaste facebook-bilderna är hårfärgen vad jag skulle kalla rost-färgad. Mer åt brunt än rött.
Citera
2013-07-01, 15:48
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Hans öknamn "Moroten" lär väl härstamma från hårfärgen, eller?
Citera
2013-07-01, 15:50
Medlem
Sokkos avatar
Tingsrätten har iallafall inte fått in målet så möjligtvis kan någon vara anhållen i sin frånvaro utan att ha begärt en försvarare. Inga vårdnadstvister om barnen heller.
Citera
2013-07-01, 15:52
Medlem
Novisa79s avatar
De kan inte vara så att A.J är far till BO's äldsta barn?? Därav tillslaget mot lght där han ska ha tillbringat helgen...?
Citera
2013-07-01, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
På senaste facebook-bilderna är hårfärgen vad jag skulle kalla rost-färgad. Mer åt brunt än rött.

Vet från en SÄKER källa (från en som är VÄN med P.T) att P.T är mörkhårig, runt 178-180 cm lång och har tatuerade armar. Detta framkom precis.
Citera
2013-07-01, 15:56
Medlem
Novisa79s avatar
Ingen som vet/hört ngt om ev P.T inte synts till heller sen igår?

Ev GM å han håller sej undan...?
Citera
2013-07-01, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novisa79
Ingen som vet/hört ngt om ev P.T inte synts till heller sen igår?

Ev GM å han håller sej undan...?

Jag tror han finns i Götene
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in