2013-06-30, 12:13
Medlem
AIKDaniels avatar
Eftersom att jag är så taggad på Summerburst 2014 så kände jag för att dra igång en tråd redan nu, vi kan börja spekulationerna redan och se vad som händer.

Summerburst 2013 var riktigt bra, bra lineup och det var ett jäkla drag under många spelningar.

Vad kan göra bättre på området? Vilka artister tror ni att de kommer boka in, vilka vill ni se?

Förhoppningsvis görs något åt den långa kön som var första dagen, var riktigt besviken då jag såg det och fick stå där i minst 30 minuter. Att förbättra barområdet är även det ett måste!

Summerburst 2014:

Biljettsläpp: 9 december

Datumen:
Göteborg: 30-31 maj
Stockholm: 13-14 juni

Vill du veta mer om vad Summerburst är så öppna spoilern!

Följ Summerburst på Facebook för mer info:
https://www.facebook.com/summerburst?ref=ts&fref=ts

Summerbursts officiella hemsida:
http://www.summerburst.se/

Vi ses i baren kamrater!
Senast redigerad av MondoBizarro 2013-11-07 kl. 17:08.
Citera
2013-06-30, 12:32
Medlem
Jaxyellers avatar
Hoppas dom går i konkurs.
Citera
2013-06-30, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaxyeller

Lär ju inte hända.. House musiken går så bra nu!
Citera
2013-06-30, 13:38
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaxyeller

Det tror jag verkligen inte att de kommer göra.

Citat:
Ursprungligen postat av smilfikus
Enligt säkra källor så ska de ändra lite musikstil. Lou Reed är bokad och de jobbar på att få dit Magnus Uggla. Kan bli kul

Hur säkra är källorna? 100%? Visst hade det varit kul men det hade förlorat charmen med festivalen. Att spela lite uggla på dagen är väl okej men att ha de senare mot kvällen anser jag inte vara rätt, det ska vara en house/dubstep festival enligt mig.
Citera
2013-07-01, 00:04
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Liten tabbe att ta med 2013 års artister i trådstarten, kommer bli sjukt mycket missförstånd.
Citera
2013-07-01, 00:09
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Liten tabbe att ta med 2013 års artister i trådstarten, kommer bli sjukt mycket missförstånd.

Hmm håller med dig om detta. Får pm:a mod om det imorgon och belom hjälp. Kan bara lägga upp en bild på lineupen förra året så folk vet vilka som var där.

Tack för tipset.
Citera
2013-07-01, 13:35
Medlem
Det är över ett år kvar innan biljetterna släpps inför nästa års upplaga men jag ser väl till att vara aktiv i tråden här redan nu
Citera
2013-07-01, 14:05
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibbelito
Det är över ett år kvar innan biljetterna släpps inför nästa års upplaga men jag ser väl till att vara aktiv i tråden här redan nu
Mja, det är väl ändå inte ett år kvar till dess att biljetterna släpps, med tanke på att det är mindre än ett år kvar till själva festivalen.
Citera
2013-07-01, 15:29
Medlem
AIKDaniels avatar
Jag är riktigt sugen att se Calvin Harris så jag hoppas han bokas!

Citat:
Ursprungligen postat av Fibbelito

Nu tänkte du väldigt fel. Biljetterna släpps förmodligen i slutet av november, som förra året.
Citera
2013-07-01, 17:05
Medlem
OJ, nu va jag verkligen fel ute, ber om ursäkt för detta

jag vet inte riktigt vad jag hade i tanken..

ni har helt rätt
Citera
2013-07-02, 22:23
Medlem
Artister som jag vill se nästa år är: Hard Rock Sofa, Thomas Gold, NO_ID, Dirty South, Axwell, Calvin Harris, AN21 & Max Vangeli, Deniz Koyu, Tiesto...

Kan inte vänta till nästa år!
Citera
2013-07-02, 22:29
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidSvenne
Artister som jag vill se nästa år är: Hard Rock Sofa, Thomas Gold, NO_ID, Dirty South, Axwell, Calvin Harris, AN21 & Max Vangeli, Deniz Koyu, Tiesto...

Kan inte vänta till nästa år!

Den där listan var inte pjåkig, hade varit riktigt tungt ifall de fick in de där! Du vill alltså inte ha med Ingrosso eller Angello? Var du besviken på hur de lirade i år eller vill du bara ha lite nytt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in