Citat:
Ursprungligen postat av
blomski
8-0 i målskillnad för oss dom två senaste bortamatcherna. Sjuklig "tur" och vi har inget i toppen att göra. Vad är din analys av oss nu?
96e min...på tal om "tur".
Blomski, 8-0 på de 2 senaste bortamatcherna är ju alldeles strålande. Stundtals spelar ni oerhört fin fotboll och har antagligen de snabbaste omställningarna i superettan, mycket imponerande när det fungerar. Jag har tidigare skrivit att jag har vänner som håller på fff och ibland tar (hat)känslorna över, men jag hoppas du förstår att det är lite med glimten i ögat jag skriver lite provocerande, en tabell ljuger sällan, och just nu är ni näst bäst i superettan, det går ju inte att komma ifrån. Vad gäller det jag skrev om att ni haft tur, så har ni det i vissa matcher, men det har vi med, Brage också, j-södra, Örebro, Ängelholm har också haft tur, och otur, det jämnar nog ut sig.
Grattis till en bra vårsäsong, ni har skaffat er ett bra utgångsläge inför hösten, även om ni, precis som oss har ett par tuffa bortamatcher att vinna innan serien spelats klart.
Ja, 3-2 i 90+6 är en fantastisk känsla, speciellt eftersom vi inte förtjänade att vinna!!!
FORZA GIFFERS