2013-06-29, 21:14
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Ja det är kört, vi spelar bedrövlig fotboll speciellt andra halvlek idag kändes som spel mot ett mål. Tur att vi gjorde så kloka byten för att förändra matchbilden jag kan bara inte se hur dagen lag med dagens ledare ska kunna vinna mer än 12 av 15 matcher som kommer krävas.
Kanske dags att rikta mer energi på sin egen klubb?
Citera
2013-06-29, 21:33
Medlem
paaalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Med över 10 000 sålda säsongskort till nya arenan och 17 000 platser sålda till invigningsmatchen är det inget fel på energin vi lägger på vår egen klubb.
Senast redigerad av paaalle 2013-06-29 kl. 21:37.
Citera
2013-06-29, 21:47
Medlem
Ängelholm borta och på förhand en väldigt tuff match.
0-3 till oss i halvtid trots en rätt jämn tillställning, vi var effektiva och straffade ÄFF hårt.
0-4 tidigt i andra och matchen slut. Gott att vara på vinnarspåret igen och vi fortsätter att vara stabila och samtidigt har en anfallare i målform.

Och ja, Sköld missade allt förra året, nu är det stolpe in och det är en tidsfråga innan han spelar i allsvenskan. Undrar med vilket lag?
Citera
2013-06-29, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Ja som dif du lägger ju sjuklig energi på Bajen och Superettan.
Citera
2013-06-29, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -.VindictivE.-
Falkenbergs ras börjar antagligen nu, har väntat på det hela säsongen. Dem var ett bottenlag i fiol, och borde vara ett även i år. Som jag skrivit tidigare, fff har haft ett enormt flyt i sina tidigare matcher och nu visar det sig. Att förlora hemma, så stort mot Degerfors, då har man inget i toppen att göra...

8-0 i målskillnad för oss dom två senaste bortamatcherna. Sjuklig "tur" och vi har inget i toppen att göra. Vad är din analys av oss nu?

96e min...på tal om "tur".
Citera
2013-06-29, 22:28
Medlem
FlintWestwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomski
8-0 i målskillnad för oss dom två senaste bortamatcherna. Sjuklig "tur" och vi har inget i toppen att göra. Vad är din analys av oss nu?

96e min...på tal om "tur".

Hur gick det hemma sist då? Ni har inget i toppen att göra, vänta till hösten så kommer raset
Citera
2013-06-29, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlintWestwood
Hur gick det hemma sist då? Ni har inget i toppen att göra, vänta till hösten så kommer raset

Nej, jag vet att vi inte har i toppen att göra. Precis som ALLA andra säger. Men vi är fortfarande kvar där. Tråkigt för dig...och alla andra.

Forza
Citera
2013-06-29, 23:05
Medlem
elephantstones avatar
Jag hoppas innerligt att alla haters blir motbevisade. Falkenberg levererar!
Citera
2013-06-29, 23:28
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paaalle
Med över 10 000 sålda säsongskort till nya arenan och 17 000 platser sålda till invigningsmatchen är det inget fel på energin vi lägger på vår egen klubb.
Rikta det positiva till något då, börja där och skit i att misslyckas med erat defändande.

Citat:
Ursprungligen postat av Oldisch
Ja som dif du lägger ju sjuklig energi på Bajen och Superettan.
Nä, jag lägger ingen energi på Bajen. Som ni spelar nu så ger det mig en enorm energi istället! Det är riktigt härligt när ni tappar poäng mot lärare och brandmän.
Citera
2013-06-29, 23:31
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elephantstone
Jag hoppas innerligt att alla haters blir motbevisade. Falkenberg levererar!
Är riktigt kul att ni levererar, hade varit trevligt att se er uppe ett tag i AS, Falkenberg är en mycket trevlig sommarstad och kan man rusta arenan lite med ett allsvenskt kontrakt i ryggen är det en given bortamatch om den läggs i augusti. Sjukt mycket hellre den typen av lag än Gefle, Sundsvall, Syrianska, Mjällby osv. Även om Sölvesborg ligger vid havet är det ju en för djävla tråkig by.
Citera
2013-06-30, 00:09
Medlem
eternussermos avatar
Måste vara jobbigt att försöka hetsa oss bajare, verkar som en del trott att vi har dålig självinsikt och är ovana vid underprestationer när det i själva verket varit vardag i fem-sex år.

Vi är ett mittenlag i år och har inte visat upp mer. Jag tror det kommer ta ett par år till att bygga ett slagkraftigt lag. Gregg har fått ordning på defensiven och nästa år ska vi ha en tränare som kan bygga offensivt och dessutom en psykolog som kan stötta spelarna.

Kommer att bli en jobbig resa där vi kommer bli av med stjärnspelare som tvingas lägga av och behöver lite flyt med att hitta talanger som kan blomma ut.
Citera
2013-06-30, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Måste vara jobbigt att försöka hetsa oss bajare, verkar som en del trott att vi har dålig självinsikt och är ovana vid underprestationer när det i själva verket varit vardag i fem-sex år.

Vi är ett mittenlag i år och har inte visat upp mer. Jag tror det kommer ta ett par år till att bygga ett slagkraftigt lag. Gregg har fått ordning på defensiven och nästa år ska vi ha en tränare som kan bygga offensivt och dessutom en psykolog som kan stötta spelarna.

Kommer att bli en jobbig resa där vi kommer bli av med stjärnspelare som tvingas lägga av och behöver lite flyt med att hitta talanger som kan blomma ut.

Sluta deppa mannen, ni är top 20 i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in