2013-06-28, 18:59
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IdaAmin
Har svårt att se hur jag med mitt lag ska kunna missa pallen i Flashbackligan. Blir det något pris förutom äran?

Vilken app använder ni? Tänker främst för Android. Använder själv TdF by Skoda, men den har inte fått toppbetyg.
CyclingNews har en som verkar vettig, Tour Tracker. Inte riktigt lätt att säga om den är något att ha innan livebevakningen dragit igång i och för sig, men den har fått bra rating. Rätt kass upplösning på Androidplattan men desto snyggare på iPhone.
Citera
2013-06-28, 20:24
Medlem
ruckaalis avatar
Citat:
Har svårt att se hur jag med mitt lag ska kunna missa pallen i Flashbackligan. Blir det något pris förutom äran?

Vilken app använder ni? Tänker främst för Android. Använder själv TdF by Skoda, men den har inte fått toppbetyg.

Om det är liverapportering du är ute efter så är jag rätt säker på att Eurosport kommer att göra det. Liverapporteringen finns naturligtvis både på webben och i deras app.
Citera
2013-06-28, 20:32
Medlem
ruckaalis avatar
Lite trevlig läsning inför touren:
http://www.eurosport.se/cykel/tour-de-france/2013/kessiakoff-soker-revansch-efter-girofloppen-vill-gora-nagonting-bra_sto3821001/story.shtml
Citera
2013-06-28, 20:59
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Jag rekommenderar denna http://www.systembolaget.se/5356, eller annan tillgänglig muscat de rivesaltes, när turen går från Montpellier till Pyrenéerna. Jäkligt mysigt sött starkvin som passar perfekt till en picknick ute på gräsmattan.
Citera
2013-06-28, 21:54
Medlem
IdaAmins avatar
Tack för tipsen om appar, blir till att ha några stycken så att man får både liverapporteringar och tiderna efter loppen.

Är det helt hundra på att Fuglsang kommer att vara kapten i Astana? Brajkovic har fått nummer 61, trots att han borde vara tvåa om de körde i ren alfabetisk ordning.
Citera
2013-06-28, 22:01
Medlem
ruckaalis avatar
Citat:
Är det helt hundra på att Fuglsang kommer att vara kapten i Astana? Brajkovic har fått nummer 61, trots att han borde vara tvåa om de körde i ren alfabetisk ordning.

Hmm, det var faktiskt väldigt märkligt. Fuglsang är ju uttalad kapten sen innan.
Citera
2013-06-28, 22:04
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Tack för tipsen om appar, blir till att ha några stycken så att man får både liverapporteringar och tiderna efter loppen.

De har fått nummer efter bokstavsordning. Det visar väl att Fuglsang kanske bara är en marionettkapten. Man kör för han i sammandraget men finns det lägen att göra något annat tar man den. Jag tror Kessiakoff kommer att få sina chanser om han vill. Jag tror vi kommer att få se Astana i utbrytningarna på bergsetapperna. Nu är inte Grivko pga vurpan för lägret så det blir väl någon annan.
Citera
2013-06-28, 22:16
Medlem
ruckaalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
De har fått nummer efter bokstavsordning. Det visar väl att Fuglsang kanske bara är en marionettkapten. Man kör för han i sammandraget men finns det lägen att göra något annat tar man den. Jag tror Kessiakoff kommer att få sina chanser om han vill. Jag tror vi kommer att få se Astana i utbrytningarna på bergsetapperna. Nu är inte Grivko pga vurpan för lägret så det blir väl någon annan.

Bokstavsordning kan det väl ändå inte vara? Då borde väl Bazayev stå först?
Senast redigerad av ruckaali 2013-06-28 kl. 22:21.
Citera
2013-06-28, 22:18
Medlem
ZRydens avatar
Är också med i tävlingen nu. Har ingen vidare koll på sporten och ser det som pinsamt och direkt skamligt för er andra om jag inte är bland de fem sista.
Citera
2013-06-28, 22:20
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruckaali
Bokstavsordning kan det väl ändå inte vara? Då borde väl Bazayev stå först?

Ja, det ser jag nu. Då är det nog så att Brajkovic fick ettan för att han är "road captain" eller något. De har varit tydliga med att det är Fuglsang som de går för i sammandraget.
Citera
2013-06-28, 22:27
Medlem
IdaAmins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Ja, det ser jag nu. Då är det nog så att Brajkovic fick ettan för att han är "road captain" eller något. De har varit tydliga med att det är Fuglsang som de går för i sammandraget.

Okej, då får vi lita på det. Kollade tom upp det kyrilliska alfabetet men det ser ut att vara samma alfabetisk ordning på de kyrillska stavningarna av Brajkovic och Bazayev där. Återgår till mitt lagbygge och sista minuten ändringarna...
Citera
2013-06-28, 22:29
Medlem
ZRydens avatar
Sånt här gillar jag, Stage 1 Fly Through: http://www.youtube.com/watch?v=91OrGehtfEY
Kunde varit ännu mer detaljerat. Verkar iaf vara en bra kanal det där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in