Citat:
Ursprungligen postat av
hemlunda2000
Jag har bara varit engagerad i ett annat fall här på FB, en kidnappning av en student för ca ett år sedan.
I det fallet höll också polisen på att sa att det kan finnas fler GM. Precis så här...ngn som minns?
Nu var det inte fler GM än de tre som åtalades.
Ngn som minns?
Scrollade tråden och konstaterar att du har rätt i det, dessutom beskrev de skyldiga det hela som en svensexa som gått snett. Tror att de deltog i tråden också och planterade sina teorier.
Jag har tänkt att det kanske är en kidnappning inblandad även i detta brott, sedan manipulation av VBs telefon med mera. Planerat, flera gm. Inte omöjligt tyvärr.
Jag håller med dem som börjar fundera på varför satanister plåtar av huset och tycker brottet är intressant. Varför då? Ett random styckmord är inte intressant för en satanist, däremot om brottet har rituella inslag, som polisen och upphittare läckt om, då kan det vara intressant. Jag börjar tro att de här personerna, satanisterna, vet mer än vad de vill berätta. Det är väl dags att de börjar skvallra på varandra? Vad har hänt, om vi nu tänker att detta varken är ett relationsbrott eller något som har med KJs vapenintresse att göra.
Var/är KJ intresserad av satanism? Vilka är hans kopplingar till det här gänget?
Bloggaren "bajstrosa" tyckte att en bekant (satanist tror jag) intresserade sig fel och för mycket för brottet. Hon följer nog tråden, för när bloggen uppmärksammades blev det lösenord. Bloggen är i övrigt rätt kul, och totalt oförarglig. Det är bara dessa rader om eventuellt misstänkta som kan kännas jobbiga för henne. Jag undrar om bloggen stängdes ned frivilligt, är hon rädd för någon/några?
Av bloggen förstod jag att hon känner och är bekant med både KJ och den som kommenterat brottet märkligt, enligt hennes uppfattning. Vet inte om den personen är "satanist"?