2013-06-27, 22:52
  #1
Bannlyst
Träffa Svenskarnas parti i Almedalen

Citat:
Vid årets Almedalsvecka på Gotland kommer Svenskarnas parti (SvP) deltaga för första gången, och partiet kommer ha både informationsbord och hålla torgmöten under veckan. Partiledare Stefan Jacobsson kommer hålla tal både under måndagen och torsdagen och det kommer dessutom arrangeras öppen debatt och frågestund.

− I år kommer besökarna ha möjlighet att träffa och diskutera med företrädare för den enda faktiska oppositionen mot dagens mångkulturella utveckling. Till skillnad från samtliga riksdagspartier så företräder Svenskarnas parti vårt folk och strävar efter ett tryggt, svenskt, Sverige som styrs för och av svenskar, säger Jonas Andersson, partisekreterare för Svenskarnas parti.

− Jag hoppas att så många som möjligt tar tillfället i akt att ta del av våra politiska visioner och ambitioner nu när de har möjlighet att prata med oss direkt istället för att okritiskt acceptera den bild gammelmedia försöker klistra på oss, avslutar Andersson.

Här kan du besöka Svenskarnas parti (SvP) under Almedalen:
Informationsbord från partiet finns vid Hamnplan under hela dagarna måndag till onsdag.

Torgmöten:
Måndag 1 juli: kl. 12.00 – 13.00, talare är partiledare Stefan Jacobsson och Rebecka Wilfridsdotter, gruppledare för Svenskarnas parti i Stockholm.

Torsdag 4 juli: kl. 12.00 – 13.00, talare partiledare Stefan Jacobsson, därefter öppen debatt och frågestund.

Plats: Hamnplan, Visby
http://www.svenskarnasparti.se/2013/06/27/traffa-svenskarnas-parti-i-almedalen-2013/
2013-06-27, 23:11
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Måndag 1 juli: kl. 12.00 – 13.00

Detta krockar med SD, kan det vara medvetet? Den andra dagen krockar med V, där borde det inte vara så mycket väljare att slåss om dock.
2013-06-27, 23:24
  #3
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INGASVORDOMAR
Detta krockar med SD, kan det vara medvetet? Den andra dagen krockar med V, där borde det inte vara så mycket väljare att slåss om dock.
Vem vill lyssna på SDs meningslösa tal där man bara kastar skit på andra partier och talar om en misslyckad integrationspolitik, utan att presentera egna lösningar?
2013-06-28, 00:46
  #4
Medlem
NirvanAs avatar
Kommer det komma massa vänsterextremister och störa SvP under almedalsveckan tro?
2013-06-28, 01:27
  #5
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Kommer det komma massa vänsterextremister och störa SvP under almedalsveckan tro?
Är det så jävla mycket vänsterextremister i Almedalen då? Det är ju dyrt och bökigt att åka dit och vänsterextremisterna har ju aldrig varit intresserade av att föra ut sin egen politik, så det känns väl tveksamt att det skulle samlas några större mängder sådana.

En och annan gapande batikhäxa och nyckelskramlande rödvinskommunist lär säkert dyka upp dock.
2013-06-30, 21:41
  #6
Medlem
Tony Cliftons avatar
Ny tråd om SVP i Almedalen skapad!

/MODERATOR
2013-06-30, 21:45
  #7
Bannlyst
Om drygt 14 timmar kommer ett (enligt massmedia och etablissemanget) "nazistiskt" parti att hålla ett torgmöte och finnas representerade med bord under Sveriges största politiska evenemang. När hände det sist?
2013-06-30, 21:51
  #8
Medlem
Har gruppledaren för sthlm bytt namn eller har ni bytt ledare?
2013-06-30, 21:59
  #9
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Är det så jävla mycket vänsterextremister i Almedalen då? Det är ju dyrt och bökigt att åka dit och vänsterextremisterna har ju aldrig varit intresserade av att föra ut sin egen politik, så det känns väl tveksamt att det skulle samlas några större mängder sådana.

En och annan gapande batikhäxa och nyckelskramlande rödvinskommunist lär säkert dyka upp dock.

Kanske den där knäppa prästen Lennart koskinen kan ställa till med oreda för SvP denna gång
http://www.sydsvenskan.se/sverige/koskinen-i-tumult-med-sd/
__________________
Senast redigerad av trickydick 2013-06-30 kl. 22:14.
2013-06-30, 22:03
  #10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rode-tjuren.
Har gruppledaren för sthlm bytt namn eller har ni bytt ledare?
Det är samma person.

Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Kanske den där knäppa prästen Lennart koskinen kan ställa till med oreda för SvD denna gång
http://www.sydsvenskan.se/sverige/koskinen-i-tumult-med-sd/
Ja, det vore onekligen något.
2013-06-30, 22:22
  #11
Medlem
Kommer det spelas eller t.o.m. visar live någonstans? Kommer Svp att försöka ta någon offentlig debatt (fast vem fan vågar ställa upp i en sådan?).
2013-07-01, 01:43
  #12
Medlem
nedboys avatar
Det kommer väl att filmas av representanter från SvP hoppas jag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in