2013-06-27, 18:27
Medlem
Nyheter24s avatar
Undra varför förtroende för Aftonbladet är så lågt http://avpixlat.info/newsdesk/rekordlagt-fortroende-for-aftonbladet-och-expressen

De "hemska" sakerna som AB tog upp som de sa att Avpixlat skrivit är rent av skrattretande, detta gör att folk får ännu mindre förtroende för Aftonbladet när de vinklar det så och undanhåller vad som det egentligen stod.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Voltec
En politiker gör fel, sen redigerar sitt fel, säger något annat till pressen och folket än sanningen sedan avslöjas hans fel han får fler röster än tidigare. Hitta ett fel i alla rätt!

Alla politiker som gör fel försöker sedan redigera felet, se bara dina husgudar Ohly, Sahlin & Juholt.
Citera
Medlem
Ockletts avatar
Det känns lite som att aftonbladet bara vill sätta rasiststämplar på folk och på så vis omyndigförklara alla deras yttranden som felaktiga eller icke humana endast för att ogiltigförklara åsikten som sådan. Vilket i sig är en märklig slutsats och är en sådan typ av generalisering som dessa PK-fanaster får spratt för när det väl passar dom och deras agenda.
Citera
Medlem
MaryBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novum
Beror väl mer på vad för sorts fel man gör, än något annat.

Ja, det är forstås et bra poeng. Säkert svårare at fremstå som politiskt trovärdig efter at blivit fengslat för en pedo/crystal meth incident enn t.ex lite viftning med jernrör i fyllan.
Citera
2013-06-27, 18:28
Medlem
Citat:
SOM INTE BACKAR!!! HAHAHAHAHA DEM REDIGERADE EN FILM SOM SKULLE FÅ FOLK ATT TYCKA SYND OM DEM LOOOOOOOOOOOOOL
Vanliga svennebananer hade tittat lite förynt ner i backen och hoppats att inte Sorans blattepolare skulle ringa Black Cobra eller vad det var han svamlade om. Jag är glad över att mina pengar går till folk som hellre försvarar sig (med tillhyggen om så krävs) än att springa iväg som skolflickor.
Citera
2013-06-27, 18:29
Medlem
Denne jude, Kent Ekeroth, är kanske inte någon super-hit för SD, men att han skulle stå bakom Avpixlat finns det inga belägg för. Så rubriken är missvisande precis som Aftonhorans försök att lura i läsarna att Ekeroth är den som styr Avpixlat bakom ridåerna. Aftonhoran måste lägga upp konkreta bevis för detta håller verkligen inte. De känns minst sagt desperata i sin kamp för att motverka SD:s frammarsch i opinionsundersökningarna.
Citera
2013-06-27, 18:29
Bannlyst
Citat:
Svara istället för att kalla mig för vänstertomte din fjant. Jag är inte vänster

Jag betraktade bara en tragisk caps lock-tonåring som började balla ur.

Nähänä...
Citera
2013-06-27, 18:30
Medlem
Skrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smuldegarn
Ont. Hur kan Aftonbladet om och om igen göra detta till ett "scoop". Det är ju förfan löjligt, detta visste ju förfan alla för 2 år sedan. Löjligt! Inte konstigt att förtroendet är rekordlågt.
Det är ungefär vad Göran Eriksson på SvD också lakoniskt konstaterar:
Citat:
Sajten Avpixlat har tidigare fått stöd av SD:s partiledare Jimmie Åkesson. Och att riksdagsledamoten Kenth Ekeroth nu verkar mer inblandad i sajtens redaktionella arbete än vad som tidigare varit känt, är knappast skäl nog för honom att avgå, analyserar SvD:s Göran Eriksson.

Aftonbladet har visat att Kent Ekeroth via mejl har försökt påverka innehållet på sajten Avpixlat. Är det överraskande?
– Egentligen inte. Att Ekeroth stödjer sajten genom att slussa pengar till Avpixlat har varit känt länge, Skatteverket anser till och med att han ska betala skatt för det. Mejlen som Aftonbladet publicerar antyder att han kan ha varit mer inblandad i sajtens redaktionella arbete än han har velat medge.
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/goran-eriksson-om-ekeroths-roll-i-avpixlat_8299672.svd

Vad ska stackars Lena Mellin nu säga när hon inte får ohejdat stöd för sitt avgångskrav?
Hon får väl i samma gälla tonläge kalla SvD rasistisk också.
Citera
2013-06-27, 18:30
Medlem
Voltecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martin79
Alla politiker som gör fel försöker sedan redigera felet, se bara dina husgudar Ohly, Sahlin & Juholt.

Men jeezez hur många gånger ska man.. jag är inte vänster....
Menar du att de också gått med järnrör, hotat folk och förnedrat kvinnor sedan redigerat.
Detta är OT nu lägger jag ner järnrörskvällen
Citera
2013-06-27, 18:32
Medlem
Voltecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martin79
Jag betraktade bara en tragisk caps lock-tonåring som började balla ur.

Nähänä...

Eftersom du inte förstod med små bokstäver kanske du skulle förstå med stora. Folk med svårigheter får man ta en sak i taget med och komma fram till olika lösningar.

- Se problemet
- Förstå problemet
- Hitta en lösning till problemet
- Lös Problemet
Citera
2013-06-27, 18:33
Medlem
Ode-Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twatsson
En av anledningarna till att jag avstår från att rösta SD, Avpixlat är inte bättre än varken Aftonbladet eller Expressen. Ush för partiska medier som bygger sina artiklar efter en politisk agenda.

Är väl ingen direkt skräll att Ekeroth har påverkat innehållet på Avpixlat, dumpa honom rakt av.
Jag har aldrig förstått mej på såna som dej.
Man ser hur landet bokstavligt talat brinner, och det ända parti (som har en chans att påverka) som vill göra något åt saken är SD.
Men pga några, i dina ögon, småtabbar, så röstar du inte på dessa i ren protest?

Eller har jag missförstått? Det är alltså bättre att låta Sverige sluta tredje världens-land?

Spelar väl egentligen mindre roll hur mycket skit media gräver fram om SD, jag ändrar ju inte min uppfattning i invandringsfrågan för det. Och SD är den enda oppositionen.
Citera
2013-06-27, 18:36
Bannlyst
Citat:
Men jeezez hur många gånger ska man.. jag är inte vänster....
Menar du att de också gått med järnrör, hotat folk och förnedrat kvinnor sedan redigerat.
Detta är OT nu lägger jag ner järnrörskvällen

Suck, jag har ju rätt!

Summerar att aftonhoran och sexpressen skapat PR för Avpixlat utan dess nåde! Även denna tråden på AÄ lär skapa fler besökare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in