2013-06-27, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigersaid86
Vänta vänta.

Skulle det vara okej för en S medlem med styrande anknytningar i jihadist sidor?
Ja, kvinnoförtryck och reliös rasism är något journalisterna på Schibsted och Bonniers uppmuntrar (icke ironisk).
Citera
2013-06-27, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syntes
Är väl rätt självklart att den idioten ligger bakom den enda tidning i Sverige som är sämre än Aftonbladet t.om.

SD kommer säkert vinna lite temporärt-arga-bönders röster men som vanligt kommer de tappa de igen sedan
'Som vanligt' är nog något i din fantasi? Partiet har haft en tillströmning av väljare under hela mandattiden. Du är en pajas
Citera
2013-06-27, 18:05
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MKultra72
Visar snarare att dom inte är lika naiva som andra. Det roliga är ju att han som myntade "järnrörsgänget" osv själv varit inblandad i misshandel, med just ett järnör.

Så vitt jag vet så bestod deras enda "brott" av att beväpna sig när de kände sig hotade, de begick ingen misshandel, de blev inte dömda för något. Endast en komplett idiot som blivit hjärntvättad av hattidningar som Aftonbladet eller av hatTVkanaler som SVT kan tycka detta är något direkt märkvärdigt.
Haha, vilken lustigkurre du är.
Att de redigerade om videon till sin fördel och ljög då?
var det inte Almqvist som la en motion gällande nedsättande ord och sedan på videon kallade kvinnan för hora?
Citera
2013-06-27, 18:07
Medlem
Smuldegarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amalgamate
Finns det någon media som inte följer någon politisk agenda? Skulle vara guld värt. En tidning som bara säger sanningen rakt ut och inte en massa det var invandrarna-hets / rasist-hets..Trött på den skiten.

Skulle rekommendera Fria Tider. En riktigt seriös tidning som inte publicerar skit om t.ex. muslimer bara för att dom är muslimer (avpixlat). Jag började med PI, senare avpixlat, sen skippade jag allt det där för det var bara jobbigt att läsa om muslimhets konstant hela tiden. Fria Tider däremot är skitbra!

Ont. Hur kan Aftonbladet om och om igen göra detta till ett "scoop". Det är ju förfan löjligt, detta visste ju förfan alla för 2 år sedan. Löjligt! Inte konstigt att förtroendet är rekordlågt.
Citera
2013-06-27, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voltec
Detta är way OT men nej jag accepterar inte att politiker vars lön jag betalar hotar civila förnedrar en kvinna börjar mucka bråk med ytterligare en person och sen säger att DE känner sig hotade. Finns mer men nej går inte OT. (bara försvara deras handling från den natten är ju patetiskt)

Har du sett hela filmen eller bara den redigerade delen i det filmade materialet som Expressen valde att visa?
Citera
2013-06-27, 18:08
Medlem
MKultra72s avatar
Citat:
Detta är way OT men nej jag accepterar inte att politiker vars lön jag betalar hotar civila förnedrar en kvinna börjar mucka bråk med ytterligare en person och sen säger att DE känner sig hotade. Finns mer men nej går inte OT. (bara försvara deras handling från den natten är ju patetiskt)

För du var ju där.. eller hur, och fulmedia vinklade det ju som vanligt inte, lol.. Men okkk, du är inte naiv, nej då.

Bönder och rikemansgossar fortsätter väl rösta på 7-klövern tills de själva blivit berikade i sina områden. Finns inte en sportmössa att ni patetiska hycklare fortsätter rösta S,V eller MP när de själva blir omgivna av somalier och zigenare. Bara tråkigt att det ska behöva gå så långt kan man tycka.. Hur korkad får man inte vara om man inte bara kan titta på hur det blivit i te.x frankrike, där det gått steget längre än här, och hur folk nu röstar där och vad man tycker om massinvandringsexperimentet.. Men neeeej då, det går inte för sig, då är man kanske "rasist". lol..
Senast redigerad av MKultra72 2013-06-27 kl. 18:11.
Citera
2013-06-27, 18:11
Medlem
Voltecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Har du sett hela filmen eller bara den redigerade delen i det filmade materialet som Expressen valde att visa?

Skiljer den sig från den redigerade filmen från fjantroth?
öhhh kan verkligen inte skriva något som kan ändra din bild på saken då du redan skaffat dig en uppfattning om allt och alla så det spelar ingen roll vad jag skriver.
(tom JÅ fördömde agerandet från järnrörsgänget)
Citera
2013-06-27, 18:12
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MKultra72
För du var ju där.. eller hur, och fulmedia vinklade det ju som vanligt inte, lol.. Men okkk, du är inte naiv, nej då.

Bönder och rikemansgossar fortsätter väl rösta på 7-klövern tills de själva blivit berikade i sina områden. Finns inte en sportmössa att ni patetiska hycklare fortsätter rösta S,V eller MP när de själva blir omgivna av somalier och zigenare. Bara tråkigt att det ska behöva gå så långt kan man tycka.. Hur korkad får man inte vara om man inte bara kan titta på hur det blivit i te.x frankrike, där det gått steget längre här, och hur folk nu röstar där och vad man tycker.. Men neeeej då.
Ursäkta, är du dum eller?
SD publicerade en redigerad video, Aftonbladet en mindre redigerad video (vet ej om den är autentisk, så jag skriver ej det). Summa summarum var att SD ljög vid det tillfället.
De visste vad de gjort och ljög. Vill du att sådana politiker företräder dig?
Flytta ifrån ditt ghetto om det är så farligt, finns gott om byhålor utan "berikare".
Citera
2013-06-27, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Jag föredrar en kolsvart kristen SD-röstande kongoles alla dagar framför ett kritvitt miljöpartiäckel, anställd på Aftonbladet, som drar igång dessa patetiska och hatiska drev mot SD och dess väljare titt som tätt.

Det vet jag väl. En äkta SDare skulle inte bry sig om 50 miljoner negrer kom till Sverige så länge de inte är muslimer.

Det kan ju aldrig bero på att negrer och araber är genetiska vrak, nej då. Så länge man inte är en muslim så är man good to go!

SDare
Citera
2013-06-27, 18:13
Medlem
Vad är egentligen problemet? Det är ju allmänt känt att politiskt korrekt blev avpixlat just för att ekeroth skulle stå för sajten ekonomiskt. Det är en bra sajt som förmedlar information som vanlig media tycker det är bäst att svennebanan inte får veta, för då skulle de ju kunna bli främlingsfientliga... Lika bra att stå upp för den Ekeroth, din lilla fegis.
Citera
2013-06-27, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oyto
Det hela handlar om en valhänthet från SD, ja. Det resulterade i en SJÄLVDEFINIERAD rasiststämpel, just som gemene man slutat ta rasismanklagelser på allvar. "Oj, detta låter allvarligt - det är ju ett tydligt exempel på rasism om det är som du säger!", är ju det sista en proffsig talesman kläcker ur sig.

Om någon anklagar en Sverigevän för att vara rasist ska svaret bli att förlöjliga deras definition av ordet och istället rikta anklagelsen mot anklagaren själv. "Jag är inte rasist för att jag unnar det svenska folket trygghet, självbestämmande och kontinuitet, liksom jag unnar alla andra folk i deras ursprungsområden - DU är rasisten som inte gör det!"

Samma sak med "hatsajts"-anklagelsen från Aftonbladet! Det är denna tidning som försvarar stenkastning mot polis, som hatar och förminskar alla svenska traditioner, som har en rasistisk nyhetsvärdering där etnicitet mörkläggs eller lyfts fram beroende på offrets och förövarens hudfärg.

Dessutom har man ju uttryckligen sagt sig planera motarbeta SD inför 2014, man har en helt öppet SD-fientlig agenda där man avstår från objektivitet och saklighet.
Källa på det, tack.

Du verkar förvånad att Aftonbladet ska motarbeta sd inför valet, har du hört talas om politiska fiender? Aftonbladet är en oberoende socialdemokratisk tidning att man då kommer att motarbeta ett brunt parti kan väl knappast komma som någon överraskning.
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback55
Dagens Nyheter: Bonnier
Expressen: Bonnier
Kvällsposten: Bonnier
GT: Bonnier

Bonnier = Judar
Men en medlem i familjen Bonnier var ju med och sparkade ihjäl en invandrarungdom för några år sedan, då borde dem väl ändå vara bra?

Källa
Citera
2013-06-27, 18:16
Bannlyst
Citat:
Jadu det visar ju bara hur dumma SD-väljare är? politiker som gör fel men ändå accepteras

Du är för fan dummare än tåget svensken är trött på fulmedias SD-terror!

Edit,
Detta är kalas-PR för Avpixlat!
Senast redigerad av martin79 2013-06-27 kl. 18:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in