2013-06-27, 18:16
Medlem
skogssames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besvärjaren
Årets scoop, så överraskad jag blir.
'Jorden är rund!', nästa scoop tro?

Att man kan odla potatis i Ohlys rabatt
Citera
2013-06-27, 18:17
Medlem
Voltecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Ursäkta, är du dum eller?
SD publicerade en redigerad video, Aftonbladet en mindre redigerad video (vet ej om den är autentisk, så jag skriver ej det). Summa summarum var att SD ljög vid det tillfället.
De visste vad de gjort och ljög. Vill du att sådana politiker företräder dig?
Flytta ifrån ditt ghetto om det är så farligt, finns gott om byhålor utan "berikare".

Tack, visste ej hur hur jag skulle förklara för den mannen på något sätt han skulle förstå.
Citera
2013-06-27, 18:18
Medlem
Voltecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puangsawan
Vad är egentligen problemet? Det är ju allmänt känt att politiskt korrekt blev avpixlat just för att ekeroth skulle stå för sajten ekonomiskt. Det är en bra sajt som förmedlar information som vanlig media tycker det är bäst att svennebanan inte får veta, för då skulle de ju kunna bli främlingsfientliga... Lika bra att stå upp för den Ekeroth, din lilla fegis.

Tack!! detta jag sökte man kan inte få bort allt skräp från internet men stå för det du gör som offentlig politiker!
Citera
2013-06-27, 18:19
Medlem
Mr.Goats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voltec
Nej det är ju inte den handlingen du betalar pucko du betalar handlingen som ska leda till en gripning utav dessa.

Anti-vit? varför de?

Jag är brun är jag anti-halva-mig-själv då?

Har du svårt för konsekvenstänkande eller?

Ok.. Men är du brun så förklarar ju det ditt ställningstagande, du företräder ditt folk helt enkelt, det kan jag respektera.
Jag är vit och talar för mitt folks bästa.
Citera
2013-06-27, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voltec
Skiljer den sig från den redigerade filmen från fjantroth?
öhhh kan verkligen inte skriva något som kan ändra din bild på saken då du redan skaffat dig en uppfattning om allt och alla så det spelar ingen roll vad jag skriver.
(tom JÅ fördömde agerandet från järnrörsgänget)

Kan det vara så att de blev hotade men att man inte fick se det i den redigerade filmen? Därmed inte sagt att jag försvarar deras agerande som var högst olämpligt, men händelsen utspelade sig innan SD kom in i riksdagen och huvudpersonerna fick oproportionerligt mycket spott och spe i förhållandevis till vad som faktiskt hände. Ett vanligt fyllebråk.
Citera
2013-06-27, 18:20
Medlem
Voltecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Goat
Har du svårt för konsekvenstänkande eller?

Ok.. Men är du brun så förklarar ju det ditt ställningstagande, du företräder ditt folk helt enkelt, det kan jag respektera.
Jag är vit och talar för mitt folks bästa.

lol ändå försvarar du Kent Ekeroth som ljuger Svenskarna rakt i ansiktet och som endast arbetar mot muslimer pga att han är pro-israel
Citera
2013-06-27, 18:22
Medlem
Voltecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martin79
Du är för fan dummare än tåget svensken är trött på fulmedias SD-terror!

Edit,
Detta är kalas-PR för Avpixlat!

En politiker gör fel, sen redigerar sitt fel, säger något annat till pressen och folket än sanningen sedan avslöjas hans fel han får fler röster än tidigare. Hitta ett fel i alla rätt!
Citera
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Haha, vilken lustigkurre du är.
Att de redigerade om videon till sin fördel och ljög då?
var det inte Almqvist som la en motion gällande nedsättande ord och sedan på videon kallade kvinnan för hora?

Hade SD själva offentliggjort delar av inspelningen? Jag minns inte... men om så är fallet, så förvånar det inte, om de isf valde ut somliga partier. Lite märkligt att kalla det för att "[redigera] om videon till sin fördel".

A propos "ljög". Hur många minns varje ord man yttrat i ett berusat gräl mer än två år tidigare?

A propos "kallade kvinnan för hora". Almqvist försökte förolämpa dem, som han grälade med. Folk brukar ofta göra det när de grälar.

(Almqvist satt f.ö. inte i riksdagen när grälet inträffade (juni 2010). Jag kan dock tänka mig, att även riksdagsmän kan råka i gräl med folk.)
Citera
Medlem
Citat:
Ursäkta, är du dum eller?
SD publicerade en redigerad video, Aftonbladet en mindre redigerad video (vet ej om den är autentisk, så jag skriver ej det). Summa summarum var att SD ljög vid det tillfället.
De visste vad de gjort och ljög. Vill du att sådana politiker företräder dig?
Flytta ifrån ditt ghetto om det är så farligt, finns gott om byhålor utan "berikare".

Alltså, du verkar skapa dig en egen sanning varefter tiden löper eller/och tror du verkligen på allt du kläcker ur dig? Imponerande,verkligen
Citera
2013-06-27, 18:23
Medlem
Voltecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Kan det vara så att de blev hotade men att man inte fick se det i den redigerade filmen? Därmed inte sagt att jag försvarar deras agerande som var högst olämpligt, men händelsen utspelade sig innan SD kom in i riksdagen och huvudpersonerna fick oproportionerligt mycket spott och spe i förhållandevis till vad som faktiskt hände. Ett vanligt fyllebråk.

Inkluderade fyllan ända ut till redigeringen och lögnerna av händelsen?
Citera
2013-06-27, 18:24
Medlem
thelindgrennheros avatar
Ingen nyhet överhuvudtaget. Detta har varit allmänt känt på internet i många år.
Citera
2013-06-27, 18:24
Medlem
Voltecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martin79
Nu börjar vänstertomten balla ur oväntat...

Svara istället för att kalla mig för vänstertomte din fjant. Jag är inte vänster
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in