2013-06-27, 18:30
Medlem
NackaSkoglund1889s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Jasså så du menar att man har fått fast personen som la bomben? Om dom inte gjort det så är personen fortfarande på fri fot. Kan vara du då, och skulle inte bli förvånad.
Kan lika gärna vara du.
2013-06-27, 18:31
Medlem
Citat:
Jasså så du menar att man har fått fast personen som la bomben? Om dom inte gjort det så är personen fortfarande på fri fot. Kan vara du då, och skulle inte bli förvånad.
Haha va? Hade det varit jag som lagt bomben hade jag nog varit ute och kollat på uppståndelsen. Nu får du ta mig fan ge dig.

2013-06-27, 18:33
Medlem
Ridgebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Haha va? Hade det varit jag som lagt bomben hade jag nog varit ute och kollat på uppståndelsen. Nu får du ta mig fan ge dig.

Säkert! Du hade sprungit lika snabbt som alla andra vrak därifrån.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NackaSkoglund1889
Sitter folk kvar och skrattar än?

Tuffing!

Antar att du avgudar Nacka Skoglund, Bajens största spelare någonsin som sålde sig till värsta rivalen för 1000 kr och en kostym! Verkligen glasklart!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren

Inte om du är smart.
Medlem
CiReZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NackaSkoglund1889
Sitter folk kvar och skrattar än?

Ja, men nu för att ni fick kubba vid globenbron.
2013-06-27, 18:35
Medlem
Skulle betala för att se minen på alla gårdarna som fick vända om hem när de fick beskedet att matchen blev inställd för bombhot.
Sett till hur upprörda alla internetkrigare är kan man bara ana hur de oxtokiga gårdarna på plats reagerade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Hallå din "fjortis" kan du inte visa vart jag skrev att jag tyckte att det var okej att lägga ut bomber? Du verkade så säker på din sak, men jag har inget minne av att jag sagt det.

Det var inte du som skrev det. Tror att personen kallade sig BajenFTW eller nått, gå tillbaks ett par sidor så ser du.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CiReZ
Ja, men nu för att ni fick kubba vid globenbron.

Kan väl omöjligt stämma? Är ju Bajenland och litet Leksandsland också kanske!
Medlem
P.Gs avatar
Bara jag som tycker att följande formulering är intressant:

Citat:
Men skarp i någon form, vi vet inte riktigt hur, men det handlar om något explosivt
Den är skarp, men man vet inte hur?

Själv tror jag på några bangers med kablage och något som liknar en tändanordning.
2013-06-27, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Skulle betala för att se minen på alla gårdarna som fick vända om hem när de fick beskedet att matchen blev inställd för bombhot.
Sett till hur upprörda alla internetkrigare är kan man bara ana hur de oxtokiga gårdarna på plats reagerade.

Dom på plats slog på kgb. Bra defend av söderort där.
2013-06-27, 18:37
Medlem
Citat:
Dom på plats slog på kgb. Bra defend av söderort där.
Det var enligt uppgift inte kgb. Får info från folk på plats om det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in