2013-06-27, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Era mentala supportrar är fyllon med "defend söderort" tröjor.
Hellre det än ultras grupperingar som har som U16 som policy och med världens fulaste dödskalle som logotyp.
Citat:
Ursprungligen postat av cseh
..soptunna ryker på vägen.
Det var väl.. aik?

Det de flesta här måste förstå är att handlingen är utförd utav ett litet antal individer som tyckte att det var ett bra sätt att få stopp på matchen. Det verkar fungera uppenbarligen så jag lägger ingen vikt vid om det är rätt eller fel.

Min poäng är att det är på samma nivå som att påstå att hela dif kastar in föremål konstant när en person tyckte att sitt päron smakade blä och kastade in det på planen.
2013-06-27, 17:17
Medlem
kratans avatar
Expressen sänder live http://www.expressen.se/nyheter/misstankt-bomb-vid-arena-i-stockholm/
2013-06-27, 17:25
Medlem
Timpsiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Idioter som dig orkar jag inte ens besvara.

Modig och modig. Mer som en kul grej skulle jag tro. Ingen vettig människa lär ju tro att det är en riktig bomb.
Precis, grow the fuck up already.

Väldigt "roligt". Men de som satte dit den kan väl visa upp sig så vi kan få se vilka det är och vilken hjälteinsats de gjort.
2013-06-27, 17:30
Medlem
Wads avatar
Undra om något snille kommer på idén att skicka en polisnota?
2013-06-27, 17:40
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Undra om något snille kommer på idén att skicka en polisnota?
DIF står inte som arrangör. Men ja polisen kostar pengar. Våra skattepengar går till sånt här onödigt skit. I framtiden lär det vara extra hård bevakning vid tele2. Något som kommer drabba både oss och bajen. Men så långt kunde inte bajarna tänka.
2013-06-27, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
DIF står inte som arrangör. Men ja polisen kostar pengar. Våra skattepengar går till sånt här onödigt skit. I framtiden lär det vara extra hård bevakning vid tele2. Något som kommer drabba både oss och bajen. Men så långt kunde inte bajarna tänka.
Spelar ju ingen roll vem som står som arrangör nuförtiden. DIF får spela inför tomma läktare och blir av med 3 poäng i AS. Utöver en saftig nota.
2013-06-27, 17:42
Medlem
NackaSkoglund1889s avatar
Ingen direkt oväntad reaktion från djurgårdarna.
2013-06-27, 17:43
Medlem
xenosans avatar
Borde man inte med dagens teknik kunnat fastställa att det inte är en bomb på två och en halv timme?
2013-06-27, 17:46
Medlem
NackaSkoglund1889s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenosan
Borde man inte med dagens teknik kunnat fastställa att det inte är en bomb på två och en halv timme?
Från expressen:
Citat:
Det var vid 15.10-tiden som polisen larmades. Säkerhetschefen vid Tele 2 Arena hade hittat en kartong i storlek av en skokartong med okänt innehåll utanför arenans västra sida.
– När han tittade i lådan såg han ett rörliknande föremål, säger Sven-Erik Olsson, presstalesman vid Stockholmspolisen.
Dessutom innehöll lådan sladdar och en lapp med ett hotfullt innehåll. Enligt Sven-Erik Olsson ska det har stått "Bomb" på lådan. [..] Senare kunde teknikerna konstatera att föremålet verkar vara någon form av skarp laddning som är förstörd.
2013-06-27, 17:46
Medlem
Citat:
Eller pga sjukdom? Coolt att håna döda btw. Hur gammal är du egentligen? Med tanke på hur du skriver och stavar så är du knappast över 15.

Eftersom att ni tycker att det är ok att lägga ut bomber vid träningsmatcher så borde ju inte min text vara så farlig. Du tycks inte veta vad du själv tycker. Fjortis. Tycker ni att det är ok att lägga ut bomber men gråter om jag skriver om kenta? Som sagt, fjortis.
2013-06-27, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Eftersom att ni tycker att det är ok att lägga ut bomber vid träningsmatcher så borde ju inte min text vara så farlig. Du tycks inte veta vad du själv tycker. Fjortis. Tycker ni att det är ok att lägga ut bomber men gråter om jag skriver om kenta? Som sagt, fjortis.

Vilka är ''ni''? Av alla bajare ja känner så har dom inte tyckt de var okej.. Du kallar honom för fjortis men ändå hånar du folk som har dött pga sjukdom. Trodde djurgårdare var ''finare''.
2013-06-27, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Vilka är ''ni''? Av alla bajare ja känner så har dom inte tyckt de var okej.. Du kallar honom för fjortis men ändå hånar du folk som har dött pga sjukdom. Trodde djurgårdare var ''finare''.

en bajare skrev att det var ett bra sätt att avbryta matchen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in