2013-06-27, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieSimms
SD har förstått att man som politiker kan ljuga fritt, man kan komma undan med i princip vad som helst. Problemet är att de inte inser att det ändå finns en gräns som man måste balansera på för att behålla ett litet korn av trovärdighet. De framstår som naiva. Varje skandal visar att SD-politiker säger precis vad som helst som passar för stunden och för att slippa konfronteras med jobbiga frågor. Ja, de är faktiskt värre än andra politiker.
Enda anledningen till att du uppfattar dem som värre är att du ogillar partiet från början. Vilken överraskning att du skulle skriva ngt sådant!!!
Citera
2013-06-27, 17:57
Medlem
MaryBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voltec
Jadu det visar ju bara hur dumma SD-väljare är? politiker som gör fel men ändå accepteras

Alla gjör vel fel, det är jo bara mennskligt
Citera
2013-06-27, 17:57
Medlem
Smuldegarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Goat
Haha, den enda chocken är väl att SD fortfarande tar avstånd?!

Avpixlat är ju dessutom mycket bättre än SD, så det är väl enbart en fördel ifall de är sammankopplade?
Man kan ju alltid hoppas att expressen har rätt

Bättre än SD? Det är två helt olika saker, ena tillhör media kategorin och det andra är ett politiskt parti. Det går inte att jämföra!

Sen så blir jag även bara glad ifall Ekeroth får hoppa av. Förhoppningsvis så snart som möjligt, så fort SD blir av med honom så har dom min röst! Jag har länge förespråkat SD men jag har alltid haft känslan att SD inte sätter Sverige i första hand..
Citera
2013-06-27, 17:58
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zweii
Gillar dock inte Avpixlat då det endast är en anti-muslimsk site. Hur jävla många insändare har man inte läst om att "jag är svart, kristen och tänker rösta på SD". Vidrigt.

Jag föredrar en kolsvart kristen SD-röstande kongoles alla dagar framför ett kritvitt miljöpartiäckel, anställd på Aftonbladet, som drar igång dessa patetiska och hatiska drev mot SD och dess väljare titt som tätt.
Citera
Medlem
Voltecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Goat

Vadå vänder på det!? I Sverige är ca 15-20% invandrare, den aktuella gruppen vi talar om är mindre än så, men de står ändå för över hälften av fallen.

Uppenbarligen är det importerade problem?!
Hade vi inte haft invandring så hade ju 0% varit från invandrarmän.

Detta var inte i Sverige...
Skitsamma vad som står bara det kommer från Avpixlat? eller?

Jag betalar gärna så att Kvinnor kommer i skydd från dumma män även ifall de kommer från andra halvan av jordklotet hellre detta än dumma mäns löner som går runt med järnrör en sen stockholmsnatt
Citera
Medlem
tigersaid86s avatar
Vänta vänta.

Skulle det vara okej för en S medlem med styrande anknytningar i jihadist sidor?
Citera
2013-06-27, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zweii
Att veta att 60% av kvinnorna på ett jourhem flytt från invandrarmän är ju betydligt viktigare att veta än skiten som slaskpressen skriver om.

Gillar dock inte Avpixlat då det endast är en anti-muslimsk site. Hur jävla många insändare har man inte läst om att "jag är svart, kristen och tänker rösta på SD". Vidrigt.
Ogillar du att svarta uttrycker en avvikande åsikt i förhållande till dina fördomar?
Citera
Medlem
Voltecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaryBell

Nej nej det kallas mediedrev!!
Citera
Medlem
MKultra72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voltec
Jadu det visar ju bara hur dumma SD-väljare är? politiker som gör fel men ändå accepteras

Visar snarare att dom inte är lika naiva som andra. Det roliga är ju att han som myntade "järnrörsgänget" osv själv varit inblandad i misshandel, med just ett järnör.

Så vitt jag vet så bestod deras enda "brott" av att beväpna sig när de kände sig hotade, de begick ingen misshandel, de blev inte dömda för något. Endast en komplett idiot som blivit hjärntvättad av hattidningar som Aftonbladet eller av hatTVkanaler som SVT kan tycka detta är något direkt märkvärdigt.
Citera
Medlem
Novums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaryBell

Beror väl mer på vad för sorts fel man gör, än något annat.
Citera
Medlem
Voltecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigersaid86
Vänta vänta.

Skulle det vara okej för en S medlem med styrande anknytningar i jihadist sidor?

Inte acceptabelt enligt mig.
Citera
2013-06-27, 18:00
Bannlyst
Är väl rätt självklart att den idioten ligger bakom den enda tidning i Sverige som är sämre än Aftonbladet t.om.

SD kommer säkert vinna lite temporärt-arga-bönders röster men som vanligt kommer de tappa de igen sedan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in