Citat:
Ursprungligen postat av
Andraandningen
Inget fel på Avpixlat. Vad som var fel är det du kallar deras "nya skenheliga image". Det gav sådana som dig ett argument ni inte borde haft.
Förhoppningsvis har Åkesson förstått det nu så vi slipper höra mer dravel kring "nolltolerans" mot rasism, ett begrepp som definieras (och som SD låtit definieras) av partiets politiska motståndare.
SD bör stå upp för folkets åsikter även om de definieras som rasistiska av den globala eliten (som du tycks identifiera dig med).
Det hela handlar om en valhänthet från SD, ja. Det resulterade i en SJÄLVDEFINIERAD rasiststämpel, just som gemene man slutat ta rasismanklagelser på allvar. "Oj, detta låter allvarligt - det är ju ett tydligt exempel på rasism om det är som du säger!", är ju det sista en proffsig talesman kläcker ur sig.
Om någon anklagar en Sverigevän för att vara rasist ska svaret bli att förlöjliga deras definition av ordet och istället rikta anklagelsen mot anklagaren själv. "Jag är inte rasist för att jag unnar det svenska folket trygghet, självbestämmande och kontinuitet, liksom jag unnar alla andra folk i deras ursprungsområden - DU är rasisten som inte gör det!"
Samma sak med "hatsajts"-anklagelsen från Aftonbladet! Det är denna tidning som försvarar stenkastning mot polis, som hatar och förminskar alla svenska traditioner, som har en rasistisk nyhetsvärdering där etnicitet mörkläggs eller lyfts fram beroende på offrets och förövarens hudfärg.
Dessutom har man ju uttryckligen sagt sig planera motarbeta SD inför 2014, man har en helt öppet SD-fientlig agenda där man avstår från objektivitet och saklighet.