Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-03-31, 00:51
  #49
Medlem
gladamanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E30
Finns ingen lag som förbjudet det...

Kommer det någon och klagar däremot och Polisen ber er att sluta och ni fortsätter ligger ni däremot illa till.

har varit me omdedär blir ett jävla liv oftast
Citera
2010-04-02, 22:44
  #50
Medlem
SupermanXXXs avatar
Vet inte om jag kan säga att jag kör cross, snarare skruvar i crossarna=S Inte mycket körtid när det bara racklar=S
Citera
2010-04-19, 10:55
  #51
Medlem
emocores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SupermanXXX
Vet inte om jag kan säga att jag kör cross, snarare skruvar i crossarna=S Inte mycket körtid när det bara racklar=S
Skaffa en ordentlig maskin då!
Citera
2010-05-05, 19:57
  #52
Medlem
Wargs avatar
Kör då och då, men känner ingen som är intresserad och det är min styvfar som har körkort och släp så det blir inte allt för ofta. Har en Honda CR 125 -03 och en liten nyköpt fiddy som är jäkligt rolig att gasa runt på.
Citera
2010-05-16, 17:29
  #53
Medlem
hHar en cr 125 från 98, riktigt skoj att köra bana men tungt, är nybörjare så har kört 15ggr på bana men man förbättrar sig varje gång. Hur fort det går påverkas mest av hur mycket man vågar gasa
Citera
2013-06-17, 12:16
  #54
Medlem
Klart man kör cross, bana, skog eller väg spelar ingen roll, barnsligt kul.
Men behöver delar till en ktm 580 o en billig 80-125cc motor.
Mvh
Citera
2013-06-26, 19:50
  #55
Medlem
FFJJPPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SupermanXXX
Vet inte om jag kan säga att jag kör cross, snarare skruvar i crossarna=S Inte mycket körtid när det bara racklar=S

Ååhfan, kanske inte HELT omöjligt att du kan identifiera problemet?

Pruttade ingång crossen nu efter att den stått ett tag, tog ett jävlar tag. Till mitt förskräckande har skiten nu börjat läcka Det är en plastkina, Orion AGB-30 200cc närmare sagt. Läckaget tycks komma ifrån förgasaren, längst ner från förgasaren går en slang ut i luften bara sådär. Jag har för mig att den alltid suttit där, dock ej hundra. Men nu har det verkligen börjat rinna bensin ur den samt där den fäster.

Det tycktes även rinna ifrån någon guldig märklig sak, tog några bilder på det hela:
http://imgur.com/N8RqR5Q,scT8uTo,yYg...XnY8,lo6OyQI#4

Någon som har en aning om vad fasen detta är? Ser ut som att en slang lossnat från den där guldiga prylen? Otroligt tacksam för svar! Jag är långt ifrån duktig när det gäller att meka, kan skruva lite här och där, det är i princip allt.
Citera
2013-06-27, 14:43
  #56
Medlem
Jag tror bara det är överflödet, rinner ut soppa där om det blir för mkt i förgasaren
Citera
2013-06-27, 15:17
  #57
Medlem
stelapinnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFJJPP
Ååhfan, kanske inte HELT omöjligt att du kan identifiera problemet?

Pruttade ingång crossen nu efter att den stått ett tag, tog ett jävlar tag. Till mitt förskräckande har skiten nu börjat läcka Det är en plastkina, Orion AGB-30 200cc närmare sagt. Läckaget tycks komma ifrån förgasaren, längst ner från förgasaren går en slang ut i luften bara sådär. Jag har för mig att den alltid suttit där, dock ej hundra. Men nu har det verkligen börjat rinna bensin ur den samt där den fäster.

Det tycktes även rinna ifrån någon guldig märklig sak, tog några bilder på det hela:
http://imgur.com/N8RqR5Q,scT8uTo,yYg...XnY8,lo6OyQI#4

Någon som har en aning om vad fasen detta är? Ser ut som att en slang lossnat från den där guldiga prylen? Otroligt tacksam för svar! Jag är långt ifrån duktig när det gäller att meka, kan skruva lite här och där, det är i princip allt.
Flotören kan ha hängt sig knacka lätt på förgasarhuset med baksidan av en mejsel
Citera
2013-06-27, 16:27
  #58
Medlem
FFJJPPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stelapinnen
Flotören kan ha hängt sig knacka lätt på förgasarhuset med baksidan av en mejsel

Okej tack för svar, skall testas! Men slangen ska väl bara sticka ut där va? Vad är det för någon slang?
Citera
2013-11-20, 15:55
  #59
Medlem
Körd lite på vintern på isen med spikdäck (jävlit kul) och somrarna på crossbanan med en Yamaha YZ 125cc men sålde den sedan och köpte en väglaglig KTM EXC 125cc och nu kör jag för det mesta på bakhjulet
Citera
2013-11-23, 23:11
  #60
Medlem
torskitallins avatar
Kört cross sen 12års ålder.Grymt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback