2013-06-27, 10:25
Medlem
WhiteKnuckleRides avatar
Motfråga, vad gör dig så fantastisk att Mr Right skulle vilja ha dig?
Citera
2013-06-27, 10:28
Medlem
Vargas88s avatar
what happens happens
Citera
2013-06-27, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badsituation
Är denna trådstarten också tänkt att ge material till skämtserier?

Nej.

Citat:
Det verkar som du varit på speeddejting och hastigt plitat ner ditt förstaintryck. Som att du sammanställt en skara raggtaktiker bara.

Nej. Knappast första intryck.

Citat:
Jag fattar inte varför dina "mistrar" per automatik skulle göra dem till "mr wrong"? Mr kåt kanske har en taskig approach, men han är knappast kåt 24/7 så värst länge.

För när jag skriver ego så menar jag verkligen ego. Jag gillar kåta snubbar men inte killar som bara vill ligga. Dem går bort.

Citat:
Mr jagtänkergöradigfull?? Frågade han om han fick bjuda på nåt när ni hamnade bredvid varann i baren, eller har du dejtat honom en månad och varannat andetag du tog försökte han pilla i dig en starköl?

Nej.

Citat:
Som sagt, jag tror mest det här var ett försök att va lite lustig. Men annars behöver du verkligen lära dig att läsa av potentialen hos människor.

Finns det potential i hjärntvättade människor och egoister?
När jag skriver ego menar jag verkligen ego.

Citat:
Det finns inga slipade diamanter i gruvan.

Nope men man behöver ju inte äta dem förgiftade äpplerna.
Det hade varit kul om det visat sig någon inte alls vart så dum som han var men det har aldrig bevisats hittils.
Citera
2013-06-27, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteKnuckleRide
Motfråga, vad gör dig så fantastisk att Mr Right skulle vilja ha dig?

Jag är grym
Citera
2013-06-27, 10:47
Medlem
Chrillies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canine888
Jag är grym

Och där har du svaret på varför ingen vill ha dig, stäng tråden.
Citera
2013-06-27, 10:49
Medlem
MrOaikis avatar
Jag ser en hel del klyschor här inne. "Han kommer när du minst anar det" är ju en lögn, för han kan mycket väl aldrig komma. I synnerhet om du inte letar. Det för mig till min nästa fråga: Hur exakt går du tillväga för att hitta en partner?
Citera
2013-06-27, 10:51
Medlem
tr808909s avatar
antar att du ser dig själv som en grym extremt självständig, stark kvinna som klarar allt själv och brukar säga saker som "varför ska jag nöja mig med något sämre än bäst?"
Citera
2013-06-27, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canine888
Nej.

Nej. Knappast första intryck.

För när jag skriver ego så menar jag verkligen ego. Jag gillar kåta snubbar men inte killar som bara vill ligga. Dem går bort.

Nej.

Finns det potential i hjärntvättade människor och egoister?
När jag skriver ego menar jag verkligen ego.

Nope men man behöver ju inte äta dem förgiftade äpplerna.
Det hade varit kul om det visat sig någon inte alls vart så dum som han var men det har aldrig bevisats hittils.
Jag vet inte exakt vad du menar med "hjärntvättade", men skulle dom ha rätta virket i grunden kan du väl tvätta om dom med ditt tvättmedel så har du ju din Mr Right sen.

Det ligger en underton i ditt sätt att skriva som att dessa misfits "drabbar" dig. Du får fundera lite på vad för energi du utstrålar tror jag. Och sen verkar det lite rubbat att alla hovnarrar ska komma och provspela för dig när du redan har bilden klar över vad du vill ha. Kliv ner från din höga häst och hämta din drömprins bara.
Det är knappast en allmänbeskrivning på alla killar du ger, utan snarare en lägesbeskrivning på din oförmåga att selektera utbudet.
Men just det ja, det var ju det din gud Amor skulle gjort om han inte hade supit till.
Citera
2013-06-27, 11:21
Medlem
Det känns som att du har en rätt tråkig inställning TS. När man träffar någon försöker man läsa av personen så mycket man kan. Din syn och inställning gör att du verkar svår, och det lockar fram de olika försökaragga-sidorna hos dina dejter, som säkert egentligen är riktigt goa snubbar. Var ödmjuk själv och ha både hjärna och fötter på jorden, så ska du se att den du träffar också kommer vara på det viset, och inte bara vill ligga med dig.

Problemet ligger hos dig och att du höjer upp dig själv på en för hög tron. Självförtroende kräver även självinsikt för att inte resultera i nått drygt.
Citera
2013-06-27, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolbel
Det känns som att du har en rätt tråkig inställning TS. När man träffar någon försöker man läsa av personen så mycket man kan. Din syn och inställning gör att du verkar svår, och det lockar fram de olika försökaragga-sidorna hos dina dejter, som säkert egentligen är riktigt goa snubbar. Var ödmjuk själv och ha både hjärna och fötter på jorden, så ska du se att den du träffar också kommer vara på det viset, och inte bara vill ligga med dig.

Problemet ligger hos dig och att du höjer upp dig själv på en för hög tron. Självförtroende kräver även självinsikt för att inte resultera i nått drygt.

Det är ju precis det jag gjort. Sedan visar dem sig vara smurfar.
Citera
2013-06-27, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tr808909
antar att du ser dig själv som en grym extremt självständig, stark kvinna som klarar allt själv och brukar säga saker som "varför ska jag nöja mig med något sämre än bäst?"

Ja varför ska jag leva i en destruktiv relation?
Citera
2013-06-27, 11:34
Medlem
Citat:
Jag vet inte exakt vad du menar med "hjärntvättade", men skulle dom ha rätta virket i grunden kan du väl tvätta om dom med ditt tvättmedel så har du ju din Mr Right sen.

Det ligger en underton i ditt sätt att skriva som att dessa misfits "drabbar" dig. Du får fundera lite på vad för energi du utstrålar tror jag. Och sen verkar det lite rubbat att alla hovnarrar ska komma och provspela för dig när du redan har bilden klar över vad du vill ha. Kliv ner från din höga häst och hämta din drömprins bara.
Det är knappast en allmänbeskrivning på alla killar du ger, utan snarare en lägesbeskrivning på din oförmåga att selektera utbudet.
Men just det ja, det var ju det din gud Amor skulle gjort om han inte hade supit till.

Suck, det är ju du som ska kliva ner från din häst. Jag träffar killen, ger han en chans, han missbrukar den, jag tar bort honom, han återkommer efter ett tag. Jag går vidare. Nästa person visar sig också vara en mupp. Tar bort han med. Alltså ska du ge bra råd, få du fråga istället om du är osäker på något än att spika det med en fördom att jag redan skulle ha en fördom redan innan jag träffat snubben att han är dum. När det är "efteråt" jag lärt känna honom han visar sig vara en mupp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in