2013-06-26, 20:23
Medlem
LaCucarachas avatar
Tom Ford verkar utöka sina Oud-dofter, Tobacco Oud låter ju oerhört intressant

http://cdn.basenotes.net/8/8c/900x900px-LL-8c01f979_BNTUSP7CQAEvIWf.jpglarge.jpeg
Citera
2013-06-26, 20:52
Medlem
Niteclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av injection
Serge Lutens - Chergui: Den här har allt som Tom Ford-s Tobacco Vanille inte har. Om du inte gillar tobak, så är det ingeting för dig. Back to black-s äldre bror? Kanske.. bara intensivare och mer moget - Helt okej!

Så till det viktiga, vilken färg den?
Citera
2013-06-26, 20:57
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Tom Ford verkar utöka sina Oud-dofter, Tobacco Oud låter ju oerhört intressant

http://cdn.basenotes.net/8/8c/900x900px-LL-8c01f979_BNTUSP7CQAEvIWf.jpglarge.jpeg

Onekligen!

Synd på tillgänglighet och pris bara. Fast det löser ju sig sen när vi startat vår lilla splitt-verksamhet.
Citera
2013-06-26, 21:04
Medlem
Någon som är sugen på att testa alla Serge Lutens dofter? Då tycker jag du ska mejla dom och be om samples. Dom skickar nämligen ut gratis samples! Ett litet tips bara

contact@sergelutens.com
Citera
2013-06-26, 21:12
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fragsforyou
Någon som är sugen på att testa alla Serge Lutens dofter? Då tycker jag du ska mejla dom och be om samples. Dom skickar nämligen ut gratis samples! Ett litet tips bara

contact@sergelutens.com
Gjorde det för snart typ 2 mån sedan men har fortfarande inte fått något. Så jag vet inte om det funkar så bra...
Citera
2013-06-26, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3rd
Gjorde det för snart typ 2 mån sedan men har fortfarande inte fått något. Så jag vet inte om det funkar så bra...
Bad du bara om samples eller svarade dom att du skulle få det hemskickat?
Hade också gjort det ett par gånger förut utan svar. Men nu verkar det fungera, flera personer på fragrantica och basenotes har fått sina paket utan problem
Citera
2013-06-26, 21:47
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nic78
Onekligen!

Synd på tillgänglighet och pris bara. Fast det löser ju sig sen när vi startat vår lilla splitt-verksamhet.

Den ska samplas när den finns tillgänglig iaf. Men som du säger så är tillgängligheten samt priset dåligt på Private Blend...

Citat:
Ursprungligen postat av 3rd

Samma här, 18:e april fick jag svar om att dom skulle fixa men inget har dykt upp.

Kunde inte hålla tassarna borta från cheapsmells. Blev en 120ml Tabarome och blindköpte en Thierry Mugler Pure Malt. Bara att vänta nu då
Citera
2013-06-26, 22:01
Medlem
Citat:
Kunde inte hålla tassarna borta från cheapsmells. Blev en 120ml Tabarome och blindköpte en Thierry Mugler Pure Malt. Bara att vänta nu då
Pure Malt är sjukt billig på cheapsmells! En trevligt doft. Personligen klarar jag inte av toppnoterna, det blir bittert och surt på ett konstigt sätt... :P
Citera
2013-06-26, 22:05
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:

Skriv gärna hur det gick sen, om det fortfarande är 2veckor+ leveranstid.
Citera
2013-06-26, 22:10
Medlem
3rds avatar
Citat:
Bad du bara om samples eller svarade dom att du skulle få det hemskickat?
Hade också gjort det ett par gånger förut utan svar. Men nu verkar det fungera, flera personer på fragrantica och basenotes har fått sina paket utan problem
Dom svarade och bad om min adress. Sedan dess har jag inte hört el sett nåt.
Citera
2013-06-26, 22:17
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Pure Malt är sjukt billig på cheapsmells! En trevligt doft. Personligen klarar jag inte av toppnoterna, det blir bittert och surt på ett konstigt sätt... :P

Är ganska tveksam men den är säkert lättsåld om jag inte skulle gilla den

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Skriv gärna hur det gick sen, om det fortfarande är 2veckor+ leveranstid.
Yes!
Citera
2013-06-26, 22:36
Medlem
irrblosss avatar
Citat:

contact@sergelutens.com
Jag fick för några år sedan. Tyvärr är det vax-samples. De är svåra, och förmodligen inte ens avsedda, att applicera. Dock får man ju en viss uppfattning om doften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in