Citat:
Du verkar inte vara så balanserad...tyvärr, måste jag säga, och du verkar hur misstänksam och avog som helst. Som en ilsken geting. Varför skulle jag då gå dig till mötes? Det skulle jag däremot kunna göra om och när du bemötte en på ett betydligt trevligare sätt.
Styrlin&Nyberg återger vad som sägs i förhör och det står i FUP:et, som de baserar sin uppsats på. Och jag, i min tur, återger det här i tråden. Styrlin&Nyberg säger inte själva något alls om det där, utan återger vad som sagts i förhör och de som förhör TH ställer frågor om ditt och datt (även om icke-diarieförda diabilder) och TH svarar. Jag köper inte hans svar alls.
Jag har inte sagt något om att TH fotat under obduktionen av den tågdödade mannen.
Däremot har han fotat kroppen vid ett annat tillfälle och med sin egen kamera.
Styrlin&Nyberg återger vad som sägs i förhör och det står i FUP:et, som de baserar sin uppsats på. Och jag, i min tur, återger det här i tråden. Styrlin&Nyberg säger inte själva något alls om det där, utan återger vad som sagts i förhör och de som förhör TH ställer frågor om ditt och datt (även om icke-diarieförda diabilder) och TH svarar. Jag köper inte hans svar alls.
Jag har inte sagt något om att TH fotat under obduktionen av den tågdödade mannen.
Däremot har han fotat kroppen vid ett annat tillfälle och med sin egen kamera.
Jamen, oj då, lilla HB blir stött, så sött. HB, som farit fram som en ångvält, gillar att köra med kiss-och-bajs-skämt, är allmänt skitdryg och nonchig, helt enkelt j-igt otrevlig, HB som tokjagar TH och TA, skarvar, felciterar och jävlas, låtsas vara insatt, HB som ensam med namn förekommer i offentlig moderatorvarning. Nu är problemet att jag inte är tillräckligt snäll
Shit, jag skrattar nu. Du är så löjlig, mannen.Jaså, uppsatsförfattarna säger inget alls? Men det är ju omöjligt. Hur kan de vara dina källor om de inte pratar om det du påstår?! Du skriver att TH fotade lik utanför jobbet, och hänvisar till uppsatsen, och nu skriver du att den inte säger ngt om det du påstått

Du skrev "lik" plural. Vad kommer den infon ifrån, vad har du läst om de smygfotade liken?
Got to go.