Citat:
Ja visst fan, du säger bara att det man påstår inte stämmer inte säger du att dom ljuger inte
nu vet vi skillnaden.
Beräknas att få in är ju lite godtyckligt, om inte åtalet godkänns t.ex. får man inte igen ett öre och ligger ute med hela beloppet själva (minus de 100 000 man tagit från kontona) och även om man får skadestånd lär dessa män knappast kunna återbetala 3,8 miljoner i första laget.
Som Tagelberg var inne på, att bara göra en standard analys vem man vunnit/förlorat mot är inte arbetsamt eller kostsamt. Random pokerspelare gör det här själva med sina egna händer med program som Pokertracker
Att aktivt bryta mot ToC för att skaffa sig fördelar är väl inget annat än fusk? skulle bolagen göra det skulle du gå i taket.
nu vet vi skillnaden.Beräknas att få in är ju lite godtyckligt, om inte åtalet godkänns t.ex. får man inte igen ett öre och ligger ute med hela beloppet själva (minus de 100 000 man tagit från kontona) och även om man får skadestånd lär dessa män knappast kunna återbetala 3,8 miljoner i första laget.
Som Tagelberg var inne på, att bara göra en standard analys vem man vunnit/förlorat mot är inte arbetsamt eller kostsamt. Random pokerspelare gör det här själva med sina egna händer med program som Pokertracker
Att aktivt bryta mot ToC för att skaffa sig fördelar är väl inget annat än fusk? skulle bolagen göra det skulle du gå i taket.
Jag har hela tiden, både direkt och indirekt, sagt att jag TROR att de ljuger. Jag har alltså presenterat min åsikt på ett åsiktsforum, det är bara du som har tolkat det som något annat...
Det är också du som gång på gång har påstått att jag har sagt saker som jag aldrig har sagt, utan bara saker som du tror att jag har sagt.
Oavsett vad som verkligen har hänt så är Svenska spel i ett vinnarläge. Går detta till domstol så vinner de där garanterat, det kan jag uppriktigt sagt ta gift på.
Statliga bolag mot privatpersoner i rätten är som Barcelona skulle möta ett svenskt korplag i fotboll, resultatet är givet på förhand.
Dock är jag tveksam om detta går till domstol, eftersom detta skulle fortsätta belysa saken och ge dåligt pr. Jag tror att Svenska spel hoppas att nu när de har betalt ut pengarna så ska allt lugnas ner och glömmas bort.