Citat:
Ursprungligen postat av
easy_dan
Det är nämnvärd skillnad på hur bra folk är över olika nivåer, framför allt hur bra genomsnittsspelaren är vilket är vad som kommer avgöra hur mycket man kan förväntas vinna.
Vad har det med sakfrågan att göra? vad du tycker om pokerspelare eller om att folk har en hobby är väl knappast relevant. Bara belyser att du inte kan besvara enkla frågor som ställs och bevisligen drivs av hat för dina 1000 kr du spelade bort. Varje påstående du har kommit med har motbesvarats medan du inte lyckats besvara en en enda följdfråga, men fortsätt du att göra bort dig personligen finner jag det oerhört roande och jag verkar inte ensam.
Har du dåligt självförtroende eftersom du känner dig tvungen att påpeka att du inte verkar vara ensam?
Ja det är EN person som håller med dig, GRATTIS...
Så det är nämnvärd skillnad på hur bra folk är över olika nivåer? Så om du går jämt upp på en nivå (över en längre tidsperiod) så kommer du garanterat att plussa på nivån under?
I så fall så borde ju alla som går jämt ut eller marginellt bättre gå ner en nivå och plussa garanterat.
Alla skulle alltså vara vinnare (när folk har gått ner en nivå) utom på den lägsta nivån där det skulle krylla av losers...
Du har rätt i en sak dock, vad jag tycker om pokerspelare eller om att folk har en hobby är inte relevant i denna tråd. Så därför tänker jag inte skriva mer om det, dessutom har jag bättre saker för mig nu när jag är på semester än att tjafsa med dig som inte ens kan förstå skriven text.
Men, om du verkligen hade tjänat bra på poker så finns det inte en chans att du hellre hade suttit här varje dag (arbetslös månne?

) som oavlönad moderator.
Du hade fortsatt spela, skulle det kärva lite för dig så är det ju bara att gå ner en eller flera nivåer så vinner du ju garanterat...
Så till topic. Varje påstående som jag har gjort har motbevisats?
Haha, du kan inte bevisa ett jäkla skit då du, lika lite som jag, har några fakta på bordet.
Allt du har är ditt sunda förnuft, och det ger jag inte mycket för...